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Conheça LiveCall

O LiveCall é um software gratuito de geração de leads e retorno de chamadas. Ele permite aumentar o número de chamadas de vendas recebidas e com pessoas que estão visitando seu site. Os algoritmos inteligentes pré-qualificam os visitantes com maior potencial e os induz a solicitar uma chamada de retorno. O cliente clica no widget e insere o telefone. O LiveCall liga automaticamente para seu gerente de vendas e para o cliente. Ele os conecta a uma única linha em menos de 25 segundos.

Quem usa LiveCall?

O principal mercado são empresas que já possuem call centers. O LiveCall funciona onde quer que serviços/produtos com margem alta sejam vendidos e se deseje conversar com os clientes.

LiveCall Software - 1
LiveCall Software - 2

Está em dúvida sobre o LiveCall? Compare com uma alternativa popular

LiveCall

LiveCall

4,9 (7)
US$ 49,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
28
9
4,9 (7)
5,0 (7)
5,0 (7)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 0,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
195
22
4,0 (18.754)
4,0 (18.754)
4,1 (18.754)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao LiveCall

Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Banco de dados do cliente
CRM
Agile CRM
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
ActiveDEMAND
Melhores recursos
Automação de marketing
Gerenciamento de e-mails
Gestão de leads
ClickPoint
Melhores recursos
Rastreamento de interações
Relatórios e análise de dados
Sistema de calendário ou lembretes
Bitrix24
Melhores recursos
Banco de dados de clientes
Confirmations/Reminders
Gestão de clientes
EngageBay CRM
Melhores recursos
Gerenciamento de e-mails
Gerenciamento de tickets de suporte
Lead Nurturing
Close
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
CallPage
Melhores recursos
Captura de leads
Qualificação de leads
Verificação/validação de leads
PhoneBurner
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gravação de chamadas

Avaliações do LiveCall

Pontuação média

Geral
4,9
Praticidade
4,9
Atendimento ao cliente
5,0
Recursos
4,8
Relação qualidade/preço
5,0

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
86%
4
14%
Danuta
Danuta
Za¿o¿ycielka, Polônia
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

LiveCall helped me to make my first sale

5,0 há 7 anos

Comentários: More incoming sales calls (~30% boost)
Higher conversions to scheduling visits in my bridal salon
Much better customer's experience

Vantagens:

It fits perfectly into my sales process. In my business, I usually have to talk with a potential customer to advise about my products and schedule a meeting. LiveCall helped me engage girls who visit my website and offers them an easy way to contact me. I like the software a lot because it does not distract me from work (answering emails or live chats is a problem in my case). All I need to do is answer more incoming calls. These are usually new customers. In fact, I've managed to make my first sale even before launching my brand. The girl that I've called back in 25 second was shock how quick it happened. That make the conversation about my products much easier.

Desvantagens:

The dashboard is a bit outdated. They should also work on reports so I have more information about the visitors. Other then that, it's pretty cool.

Mateusz
Mateusz
Project Manager, Polônia
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Livecall doubled our sales

5,0 há 6 anos

Vantagens:

Easy for use. Complete integration with our Call Center software. Very good widget customization. Gives a lot of leads with a small effort ;)

Desvantagens:

Dashboard sometimes crashes and there's no data or its out of date

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Segurança de rede e informática, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

Best website tool to generate quality leads

4,0 há 7 anos

Vantagens:

This is the best tool available to generate quality leads. The widget is awesome to entice users to leave their mobile number and receive a callback. You can customize widget easily to match your website color theme. I will recommend it to every website owner to generate quality leads. This worked better for us as compared to Chat Tool.

Desvantagens:

I didn't find any option to customize fields, the only information the user can share is a mobile number. Perhaps an extra field should work to allow users to enter their email or name.

Kinga
CEO, Polônia
Mobiliário, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Not only I love to use that plugin - my customers also!

5,0 há 8 anos

Comentários: My customers are positively surprised when I call them back in 25 seconds. With Livecall we started receiving around 60% more calls than before. For me, that plugin is a new type of customer support approach. I like Livecall also as a lead capture. My website visitors very often are curious about the promise of calling them back in 25 seconds so they trying to test that plugin. That's a good way to get high-quality leads. Moreover, once you talk with them through the phone it's easier to build trust and close the deal. If you care about customers service - that plugin is must have for your business! I am 100% sure that you will be happy with the results.

Resposta do LiveCall

há 8 anos

Kinga, thank you so much for your review!

Arkadiusz
IT Director, Polônia
Materiais de construção, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Easy to use CallCenter Software

5,0 há 5 anos

Vantagens:

Very easy to set up and use. Low on cost. Perfect way to get high-quality leads.

Desvantagens:

Nothing. LiveCall plugin works as we wanted to.

Andrew
CEO, Alemanha
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

LiveCall increases # of inbound sales calls.

5,0 há 9 anos

Comentários: For my business, where I need to talk to prospective customers over the phone before they buy LiveCall is a great solution. It's like livechat but with audio conversations vs. typing. The only cons: their backend is not very intuitive.

Resposta do LiveCall

há 9 anos

Thank you for the review.

Mario
COO, Alemanha
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Happy customers and more sales

5,0 há 9 anos

Comentários: If you would like to have your customers happy because they can reach you easier; and more leads becoming paying customers, then Live Call is the tool you want to use. Simple, easy to use, and excellent customer service formt he Live Call team

Resposta do LiveCall

há 9 anos

Tkank you Mario!