QuickBooks Commerce

Quem usa o QuickBooks Commerce?

QuickBooks Commerce is perfect for high-growth e-commerce brands, wholesalers, distributors and manufacturers looking to automate their operational processes and focus on growth.

Conheça o QuickBooks Commerce

QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your wholesale or multichannel business and keep track of your products as you sell, manufacture and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms (Shopify, WooCommerce, Amazon, eBay, and more), POS systems, and supply chain ecosystems of choice.

QuickBooks Commerce - Informação

Intuit

http://www.tradegecko.com

Fundada em 2012

-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

QuickBooks Commerce - Visão geral de preços

O QuickBooks Commerce não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do QuickBooks Commerce a partir de US$ 39,00/mês.


Preço inicial

US$ 39,00/mês

Detalhes de preços

Monthly and yearly subscriptions available, prices in USD.

Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

QuickBooks Commerce: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do QuickBooks Commerce

  • Acesso para Celular
  • CRM
  • Gerenciamento de SEO
  • Gestão de avaliações
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de promoções
  • Gestão de várias lojas
  • Kits
  • Marketing de multicanal
  • Marketing por e-mail
  • Modelos
  • Segurança de dados

Ver lista completa de Plataformas de E-Commerce

  • Check-in/Check-out
  • Código de barras/RFID
  • Códigos SKU/UPC
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de itens
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Otimização de estoques
  • Previsão
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série

Ver lista completa de Sistemas de Controle de Estoque

  • Atendimento do pedido
  • Banco de dados do cliente
  • Entrada de pedidos em tempo real
  • Entrada remota de pedidos
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de pedidos pendentes
  • Gestão de remessas

Ver lista completa de Sistemas para Entrada de Encomendas

  • Compras
  • Código de barras e RFID
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de importação e exportação
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de remessas
  • Previsão de vendas

Ver lista completa de Software de Distribuição

  • Carrinho de compras
  • Comércio móvel
  • Comércio social
  • Gerenciamento de SEO
  • Gestão de canais
  • Gestão de catálogos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de promoções
  • Integração de mercado
  • Marketing por e-mail
  • Sincronização de dados

Ver lista completa de Software de E-Commerce Multicanal

  • Carrinho de compras
  • Comércio móvel
  • Configurador de produto
  • Contas de clientes
  • Gerenciamento de SEO
  • Gestão de canais
  • Gestão de catálogos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de promoções
  • Marketing por e-mail
  • Programa de fidelidade

Ver lista completa de Software de E-Commerce para Pequenas Empresas

  • Compras
  • Código de barras/RFID
  • Gestão 3PL
  • Gestão da qualidade
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de recebimento e armazenamento
  • Gestão de remessas
  • Previsão
  • Sincronização em tempo real
  • Várias localizações

Ver lista completa de Software de Gestão de Armazéns

  • Atendimento do pedido
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de importação/exportação
  • Gestão de remessas
  • Gestão de transportes
  • Planejamento da demanda
  • Planejamento de vendas e operações
  • Troca de dados eletrônicos

Ver lista completa de Software de Gestão de Cadeia de Abastecimento

  • Atendimento do pedido
  • Gestão de Pedidos em Espera
  • Gestão de catálogos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos especiais
  • Gestão de remessas
  • Pedidos recorrentes
  • Rastreamento de pedidos
  • Registro de pedidos

Ver lista completa de Software de Gestão de Encomendas

  • Acesso para Celular
  • Alertas/notificações
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Identificação do produto
  • Kits
  • Otimização de estoques
  • Previsão
  • Relatórios e análise de dados

Ver lista completa de Software de Gestão de Estoque

  • CRM
  • Comércio eletrônico
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de comissões
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de mercadorias
  • Gestão de pedidos
  • Marketing por e-mail
  • Pedido por correio
  • Programa de fidelidade
  • Relatórios e análise de dados
  • Várias localizações

Ver lista completa de Software de Gestão de Varejo

QuickBooks Commerce - Alternativas

Mais alternativas ao QuickBooks Commerce

QuickBooks Commerce - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,4/5

Pontuação média

Praticidade 4,3
Atendimento ao cliente 4,3
Recursos 4,2
Relação qualidade/preço 4,2

Avaliar software

Compartilhe suas experiências com outros compradores de software.

Escreva uma avaliação!
Phill D.
Fabricação de alimentos
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 19/07/2015

"Love it"

Comentários: I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed for 2 years when I heard about the Tradegecko integration with WooCommerce, which was exactly what I needed. I decided to do a quick trial in January to scope out the system for a potential end of financial year change over at the end of March. Within 2 hours I had decided to fully implement the system immediately. Mine is a particularly complex installation as I have a large number of WooCommerce extensions. Tradegecko has been relatively stable, but there have been a few learning experiences.

Vantagens: I was recently asked what I thought were the benefits of Unleashed over Tradegecko and my reply was that there, are none. The WooCommerce integration is a huge benefit for me, but even if that was taken away, I feel that Tradegecko has the edge. Unleashed does not do tax inclusive pricing well. If you are a wholesaler then this might not be much of a problem, however, if you are retailing too it does become an issue. Tradegecko seems to have solved these technical difficulties and it makes the system much easier to use.

Desvantagens: If you have an integration with WooCommerce then I strongly recommend you have a thorough backup system on your website before you install then do any updates of the Tradegecko app or WooCommerce app. I have had a couple of issues with updates and have now learnt to wait a couple of days before updating - for one issue I think I was the first person to update and experience the particular issue and therefore the technical team hadn't had a chance to fully investigate the bug. I have had a couple of issues with the helpdesk, but it was just one of their agents, and with any growing business there will be some technical staff who are more and less experienced than others. Also, their engineers don't work the weekends and I think this is something that could be improved, for a worldwide system and online so needs someone on hand 24/7. On the positive side of this however, they have been very responsive to some of my constructive criticisms and seem genuinely interested in improving their systems.

Resposta dos fornecedores

por TradeGecko em 20/07/2015

Hi Phill,

Thanks for the honest feedback, and we are glad that TradeGecko has been able to help you meet your needs. We are always looking to improve our system and service, so we will be sure to pass your feedback on. Have a great day!

Regards,
Alicia
TradeGecko

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 19/07/2015
Joel J.
Owner
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019

"Great Software"

Comentários: I really like the software and Customer support is always very helpful in every aspect.

Vantagens: Reporting is good. It is also easy to use. Integrates with other software easily.

Desvantagens: There is not a payment integration that syncs with wholesale orders or on site sales.

Resposta dos fornecedores

por TradeGecko em 13/02/2020

Thanks for the review Joel, we are pleased you find our platform easy to use, do check our our knowledge center on TradeGecko Payments.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2019
Steven F.
Director
Maquinário, 11-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2020

"Great piece of software"

Comentários: Does what it says it does on the tin and is a cracking piece of software. Looks greats and getting around it is pretty easy. Customer service is good and always at hand to help but the software just works so didn't need much help setting it up

Vantagens: QBC was so easy to manage and implement, running purchasing, sales orders, invoices, shipping and payments. we are now in the process of linking this product to woocommerce and QBO.
Powerful piece of software. I was up and running on a live version straight away after the 14 days trial where I spent that time learning what the system could do.
Highly recommend it. Good customer service..

Desvantagens: Would like more flexibility on reports and you need to remember to reload/refresh when you've made changes.
Not able to run customers with a credit limit

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/11/2020
Kristof V.
co worker
Automotivo, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 06/06/2017

"Basic plan"

Comentários: - Add additional languages: dutch / french / german
- Make own translations / rename possible (example: products and variants being able to change/rename or translate to own choice)
- Tradegecko support: receive an email confirmation when opening a new ticket or replying in a ticket. Only replies by tradegecko are email notified. I, for example, open the same ticket 3 times in a row as it disappeared after a couple of minutes with any feedback = it appears that the support team moved the ticket for further investigation and there for it was disappearing in my account (MY ACTIVITIES)

Vantagens: Fast and reliable website / webportal = cloud based
Ipad app
Intelligence functions
Magento connection
Had a problem with the Magento stock status, took a while to explain, understand and proceed but an adjustment by the tech team saved us = so big ups for standing open for malfunctions/adjustments!

Desvantagens: - Limited magento connection: not fully supported (tax class / discounts / excl tax price / visibility setting / categories)
- 3PL Exporter: sales invoices = 5 templates available but not 1 of them contains all data. For European law we need to extract a monthly overview of all the invoices included company name/company number / total price/tax price / tax class. In order te get this data I need to export basic and quickbooks template and then mix 2 complex CSV files... Would be an improvement to provide an template that contains all data of provide custom template on request.
- branding & identity: limited invoice text = Terms and Conditions?
- branding & identity: there is no preview function to see the different Document Specific Settings when making an adjustment
- inventory products: import new products = not able to include the re-order points (CSV) = manually editing afterwards
- inventory products: update existing products = not able to change the re-order points in bulk (CSV)
- inventory products: bulk actions = there is no publish to magento feature (publish to underlaying variants)
- inventory variants: there are no selection boxes at the left (like with the products) = not possible to bulk edit variants / publish to magento / publish to B2B
- B2B eCommerce Platform not available for the basic plan, why does it show up in the menu left and in the product edit/bulk edit screens?

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 06/06/2017
Lauren B.
Customer Service/Inside Sales
Aparelhos médicos, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/10/2020

"Useful Every Day"

Comentários: We're making it possible for our customers to place restocking orders with ease and therefore making our business more streamlined. The ability to host multiple pictures and easily edit our listings and send out email blasts is a godsend! Overall, it's a great product to help keep things organized and stay in touch with your clients.

Vantagens: It's great to get a downloaded email with some of the orders filed through this system, it makes my morning much easier because I can get a peek at the workload before I have had the chance to go into the system. It's like a snapshot of my day.

Desvantagens: Honestly, what I like least is that I don't know better how to use the software to make improvements, but that's not a criticism of your service, rather an assessment of my skill at using it. I wish I felt like it was easier to find tutorials on how to get better and that's likely something you offer that I just haven't seen yet.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/10/2020