Quem usa o Engagedly?

Organizações de serviços com trabalhadores do conhecimento com mais de 50 até 1.000 funcionários.

Conheça o Engagedly

Organizações visionárias com 100 a 10.000 funcionários usam a plataforma de gestão de talentos por pesquisa para gestão de desempenho, avaliações por pares 360, comentários em tempo real, elogios sociais, gerenciamento de metas e divulgação em cascata.
A abordagem baseada em desenvolvimento e comentários também inclui módulos para colaboração, LMS, pesquisa e recompensa. Com base nas melhores práticas, a abordagem envolvente de gestão de desempenho comprovadamente melhora a participação do funcionário.

Engagedly - Informação

engagedly

http://engagedly.com

Fundada em 2014

Engagedly - Preços

O Engagedly não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Engagedly

Programas de Reconhecimento de Funcionários
Acompanhamento de reconhecimento de funcionários
Cartões eletrônicos
Catálogo de recompensas
Gestão de menções
Gestão do desempenho
Indicações
Objetivos
Pontos de recompensa
Reconhecimento de colegas
Reconhecimento de parte dos gerentes
Reconhecimento social
Acadêmico/Educação
Aprendizado assíncrono
Aprendizado misto
Aprendizado móvel
Aprendizado sincronizado
Autoria de cursos integrada
Comércio eletrônico
Conformidade com o SCORM
Empresas de cursos online
Empresas/negócios
Gamificação
Portal do aluno
Vídeo conferência
Para vendas
Controle de atividades e tabelas de classificação geral
Definição e seguimento de objetivos
Ferramentas de colaboração
Gerenciamento de comentários
Gestão de concursos
Gestão de crachás
Gestão de recompensas
Indicadores de desempenho
Para call centers
Para desenvolvedores
Para educação
Para incorporação de pessoal
Definição dos objetivos
Gestão de capacitação
Gestão de competências
Gestão de indenizações
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Gestão do desempenho
Incorporação
Planejamento de sucessões
Planos de desenvolvimento individual
Benchmarking
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de objetivos
Gestão do desempenho
Pesquisas de pulso
Reconhecimento de funcionários
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de objetivos
Monitoramento do KPI
Monitoramento do progresso
Painel personalizável
Planejamento estratégico
Acompanhamento contínuo do desempenho
Autoavaliações
Avaliação de pares
Avaliações de habilidades
Comentários de 360 graus
Escalas de classificação personalizada
Gestão de indenizações
Medidas de performance ponderadas
Modelos personalizáveis
Monitoramento dos ciclos de revisão
Planos de desenvolvimento individual
Portal de autoatendimento
Biblioteca de perguntas
Monitoramento do progresso
Painel
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Relatórios e análise de dados
Seleção de avaliadores
Avaliação da remuneração
Criação de fluxogramas
Cálculo de indenizações
Declarações de indenização
Gestão de títulos
Modelo de planos de indenização
Planejamento salarial
Programas de incentivo
Programas de premiação de funcionários

Engagedly - Avaliações

Exibindo 5 de 68 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
John S.
Director of Operations
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/10/2017

"Very positive. The support team has been great during the rollout process."

Vantagens: A LOT of features that academic research has proven are necessary for employee engagement. Clean layout. I like how you can turn items on or off. This was especially useful so I didn't overwhelm my team.

Desvantagens: Not 100 percent intuitive but this goes away with time in the program. The IT team is also great at explaining how things work AND changing things to make it easier

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/10/2017
Victoria N.
HR Generalist
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/01/2020

"More than just software. Your company needs this!"

Comentários: Overall, I couldn't recommend this software enough. It's challenging our employees to look at their goals, check-in their progress, and all while knowing it is going to affect and roll up to their performance review. If I do run into an issue or have a question, the support team has been outstanding. You email them and the follow up and resolution is always prompt. If they do have to take extra time to test things on their end, they communicate this so you're not left wondering anything. From a cost perspective, to all that the software offers, and complete with an excellent support system - you cannot go wrong. 12/10 would recommend.

Vantagens: It's hard to pinpoint what I like the most. I enjoy each module and its respective functionality. I will say the surveys have shaped our 2020 goals for us in HR. Being able to get employee pulses and feedback, all with easy reporting, really let us know what needs to change and what can be improved. Sending something just for fun is great too. I've enjoyed challenging people to set goals as well. Transparency is huge and it's great that our employees can see exactly HOW they are making a difference.

Desvantagens: Perhaps the only thing that's been an issue is not being able to report on an employee after they have been blocked, or terminated, from the system. There's an easy enough workaround to unblock them, go back and find what you're looking for, and then block them again. Maybe there is a solution I just don't know about yet!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/01/2020
Tamera J.
CFO
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/09/2018

"Engagedly in a Non Profit Organization"

Comentários: We are able to standardize our performance appraisal process amongst our managers.

Vantagens: We appreciate the Notes section and the ability to customize our Performance Review form.

Desvantagens: I would like to have a phone number to call customer service in order to get help with my questions in a more timely manner.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/09/2018
Laura B.
Director, Talent Management
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/09/2018

"Engagedly has been our best software selection yet"

Comentários: Engagedly has been an excellent tool for us. We have trained all of our employees in its use. Our compliance with our performance, goal setting, feedback and learning has been exponentially higher with the software. The prompts and reminders make it easy to keep our objectives in full view, easier to update and focus on. I found this to be the tool that best met our needs in our tech organization.

Vantagens: This Talent Management software has solved all of our needs in the goals, performance, feedback, social media platform, peer crowdsourcing, collaboration and information sharing needs. We have worked closely with the team at Engagedly and they have been beyond excellent with their customer service. They are very in tune to the user experience and seek improvements in an ongoing manner. We have a cutting edge approach to performance, and this software works perfectly for our direction.

Desvantagens: I would have liked to have had a more robust LMS - SCORM compliant. We had to purchase a separate system. They offer a 'lite' system for our own content, but Learning content offerings for us go beyond their capacity currently. I would also like to see more of a build out for development planning and tracking. We have recently just given our feedback to them on enhancing this feature.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/09/2018
Jessica D.
HR Director
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/08/2016

"Really great tool for performance reviews, 360 feedback and goal setting / tracking."

Comentários: Engagedly has tons of features: performance reviews, goals, feedback, gamification, surveys, etc. You can turn things off and on to make it work for your company. I've asked them to add custom features and their development turn around time is amazing. This company really listens and responds quickly to customer requests. We do reviews quarterly now and it is all automated. Engagedly sends email reminders on a schedule of my creation and I just have to read all the reviews when they are complete.

Vantagens: When a manager does a person's performance review, there is a menu where they can pull up, past reviews, goals, feedback, and notes they made throughout the year on that person, all in the same page so they aren't trying to pull together things from lots of different places when doing a review. Also, at the end of the review template you can set up private questions that only HR and the manager will be able to see the answer to, like is this person being recommended for a raise or promotion or are they at risk for low performance. You can choose the questions for fit your needs.

Desvantagens: We went from a very manual process in performance reviews where everything was in a google doc and then sent out to be signed via electronic signature. So it took a little time for people to get up to speed on the new process, but it's a huge improvement and they see that.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/08/2016