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a escolherem o melhor software

Conheça Tidio

O Tidio é um solução para empresas que mantém bate-papo ao vivo, AI chatbots, mensageiro e e-mail em um só lugar. Esse software reduz o tempo necessário para se comunicar com os clientes, além de criar um aumento nas vendas e na satisfação ao envolver os visitantes em tempo real. Além disso, esse produto está disponível para manter as conversas com os clientes fluidas em todos os dispositivos.
O programa é uma solução desenhada para pequenas e médias empresas que pretendam gerir as suas comunicações e automatizar uma parte das mesmas em qualquer lugar mundo. Milhares de empresas usam o Tidio para se comunicar com os clientes.

Quem usa Tidio?

O programa é um comunicador para uma ampla variedade de pequenas e médias empresas em todo o mundo. Milhares de empresas usam o Tidio para se comunicar com os clientes.

Tidio Software - 1
Tidio Software - 2
Tidio Software - 3
Tidio Software - 4
Tidio Software - 5

Está em dúvida sobre o Tidio? Compare com uma alternativa popular

Tidio

Tidio

4,7 (450)
US$ 0,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
96
26
4,6 (450)
4,5 (450)
4,6 (450)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 21,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
8
Nenhuma integração encontrada
4,8 (452)
4,6 (452)
4,7 (452)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Tidio

Chatra
Melhores recursos
Bate-papo proativo
Imagem de marca personalizável
Respostas predeterminadas
LiveAgent
Melhores recursos
Bate-papo proativo
Gravação de chamadas
Registro de chamadas
JivoChat
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
tawk.to
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Histórico de transcrições/chat
Intercom
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
LiveChat
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Histórico de transcrições/chat
Zendesk Suite
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Crisp
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Notificações em tempo real
Pure Chat
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Histórico de transcrições/chat
Relatórios e análise de dados

Avaliações do Tidio

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
79%
4
17%
3
3%
2
0%
1
1%
Elber
Advogado, Brasil
Serviços jurídicos, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

ótimo

5,0 há 3 anos

Vantagens:

Robô fácil de fazer para colocar em meu site.

Desvantagens:

poderia ter a tradução para português e a possibilidade no aplicativo de já mandar mgs no whatsapp da pessoa ou já ir para a ligação, são coisas faciéis de implatar.

Resposta do Tidio

há 3 anos

Hi there, Thank you so much for the review and for the feedback! Those are all the features that we would love to make available to our clients in the future. Thank you for the suggestions!

Luiz Maria de
Sócio, Brasil
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

Sensacional! Adorei!!!

5,0 há 2 anos

Comentários: Reduz o tempo de atendimento no meu site, e me ajuda a filtrar alguns leads antes de fazer um atendimento. Sensacional! Adorei!!!

Vantagens:

Fácil de integrar com o WordPress e configurar o fluxo do ChatBot, sensacional! Adorei!!!

Desvantagens:

Fala integração com o Whatsapp, seria muito bom poder usar o ChatBot no whatsapp.

Dayane ferreira Loner
Vendedora e marketing, Brasil
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Ótima ferramenta de trabalho

5,0 ano passado

Vantagens:

A facilidade de concentrar as vendas no aplicativo assim ajudando no dia a dia

Desvantagens:

Não tenho nada a falar que não gostei ! Achei um aplicativo bem completo

Marianela
Marianela
Water Treatment and Environmental Management Consultant, Panamá
Usuário do LinkedIn Verificado
Química, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Tidio, an interactive platform aimed at increasing the service process and increasing sales.

5,0 ano passado

Comentários: Tidio is an efficient and stable platform, it has analytical tools to understand the behavior of our customers and make constant improvements in our service processes, on the other hand, it integrates with third parties to increase the experience with customers and within our organization. It records visitor history and makes it easy for us to follow up to convert leads into customers, and in general, makes the job of customer service agents a lot easier.There is no doubt that TIDIO's live chat software empowers interaction effectively and offers the fastest and easiest way to help our website visitors.

Vantagens:

The Tidio implementation process is simple and fast, and after a quick installation, we can start interacting in real-time with our leads and clients or offline. The widget to interact offline indicates to the user that there is no service agent at this time and the offline status is distinguished with a brief note so that our customers know that they can contact us with a form that will allow us to serve them as soon as possible. brevity.With Tidio, the offline email notification option is very useful as it allows us to receive queries from our website visitors directly in our email. And in the event that we are online, we can receive automatic notifications about new chats, new messages, and data about visitors who enter our website.

Desvantagens:

Tidio is a very stable and efficient platform when it comes to registering and providing a service process in real-time or offline in a web environment, for small and medium-sized companies. In general, it provides all the mechanisms to monitor for continuous improvement. It also favors analytics-based tracking, which is really the biggest advantage of using this type of platform and as long as we're not talking about large corporations, Tidio will be able to cover all our needs.

Darien
Darien
Associate Pastor, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Instituições religiosas, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Tidio is the first chat platform I've found to be worth paying for

5,0 há 3 anos

Comentários: Tidio has helped address a gap in our communication system caused by extended use of multiple inferior chat bot platforms that limited our performance and responses. With Tidio, we have seen a dramatic increase in people connecting with our team via the chat, and have been able to help address people's questions/issues quicker than ever before.

Vantagens:

Tidio offers a very simple, clean, robust and customizable interface both on their backend and on your website that helps facilitate live-chat support on a website. They offer numerous features (some I haven't used yet such as email inbox management), including a facebook messenger integration (that actually works unlike some other companies), a customizable chat window & icon, and perhaps the best feature of all - their powerful chatbot system. I cannot speak highly enough of the chatbots Tidio offers, as they give easy access to a visual builder interface to customize and build bots that can be triggered to do practically anything. Within an hour of looking at Tidio, I was hooked - and built a number of bots for our website - and within a day, saw a substantial increase in chat traffic compared to our previous platform. The beauty of the bots is that Tidio provides simple templates, that you can then customize to your needs - and the bots can be triggered on anything you want; a visit to a specific page, anytime a new person visits your site, anytime someone clicks the chat window, etc - and all of that can be accessed (in a limited fashion of course) for free. Plus as a bonus, Tidio offers native email responses to chats; so if you are like me and don't have people monitoring the chat 24/7, you can receive a notification about an incoming chat, and then respond via the chat window OR directly from Tidio via email - again, for free.

Desvantagens:

Tidio has many features, but can be a bit daunting at first. I loved the visual builder of the chat bots, but at the same time I found it was still limited in certain areas. For example, it's all drag and drop - so the entire chatbot can start to form a jumbled mess if you're not careful. As well, they don't offer multiple triggers for one bot - for instance, if I want a bot to trigger on someone's first visit AND when someone types in a certain keyword, I can't do that. As well, their pricing structure is interesting - with three different "options" each starting at $18/month - making it so if you want to have decent chatbots, and multiple operators, and send emails, you are looking at a hefty price per month. That being said, it still is cheaper than most other offerings, and the different options help you customize your experience to tailor fit your needs

Resposta do Tidio

há 3 anos

Hello there! It's Maciek from Tidio Support Thank you so much for such an extensive review! We really appreciate all the kind words but also the flaws you have pointed out. We strive to provide you with a product that we can really be proud of, and hearing about your positive experience, it seems like we are heading in the right direction. Thank you for taking the time to share your opinion and rate us so highly!