360e

360e

da 360 Enterprises

Quem usa 360e?

Originalmente criado para eletricistas. O 360e gerencia o fluxo de trabalho de todas as empresas de empreiteiros de pequeno e médio portes que tentam aprimorar as operações de gestão de escritórios e técnicos/funcionários em campo.

O que é 360e?

Originalmente criado para empreiteiros de serviços elétricos, o 360e é um software completo de cotação, agendamento, monitoramento e cobrança, desenvolvido por empreiteiros, para empreiteiros. O 360e aumenta a eficiência e o lucro, eliminando as adversidades operacionais diárias que acabam com os lucros. Eficaz, flexível e fácil de usar, o 360e gerencia tudo, desde chamadas de serviço a trabalhos de licitações maiores, por meio de um único sistema, ao mesmo tempo em que conecta de modo correto as operações de escritório e do campo. Desenvolvido para pequenas e médias empresas.

360e - Informação

360 Enterprises

http://my360e.com

Fundada em 2015

360e - Preços

360e não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do 360e abaixo.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do 360e

Software de Empresas de Instalações Elétricas
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão de clientes
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Para instaladores comerciais e/ou industriais
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de ponto online
Roteamento

360e - Avaliações

Exibindo 5 de 17 avaliações

Geral
4.6/5
Praticidade
4.4/5
Atendimento ao cliente
4.8/5
Recursos
4.4/5
Relação qualidade/preço
4.7/5
Robin K.
Office Manager
Fabricação elétrica/eletrônica, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/07/2018

"Best Software we have tested and we have been using it for over a year"

Comentários: Great support team, awesome response time, good value for the money spent.

Vantagens: The ease of converting our quotes to jobs. Making edits is very simple and user friendly. Our customers love the layout of the quotes and invoices.

Desvantagens: At first, it was difficult to search for jobs, but they did correct that with a search bar that was more intuitive.

Resposta dos fornecedores

por 360 Enterprises em 26/07/2018

Thank you for the kind words Robin. We try our best!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/07/2018
Courtney C.
Marketing, Ops & Customer Service
Fabricação elétrica/eletrônica, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/02/2020

"Robust AND Customizable"

Comentários: Overall, the team is communicating more effectively and are on the same page about upcoming jobs or projects; additionally, we have a better understanding of our costs for jobs and where we can optimize spend and save. My favorite thing about 360e? Their customer support. If we do not understand HOW to do something, or would like something to function in a different way, you have people you can contact directly and they are people you can count on. Shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for making this transition which seemed IMPOSSIBLE very possible.

Vantagens: What I liked most about 360e was the ability to bring my business development team, project management team, accounting team, and field staff together on one platform.

Desvantagens: What I like least about the software is that "alerts" and "tasks" are not automatic pop-up reminders; rather, you have to know where they will be and make it a point to look at them.

Resposta dos fornecedores

por 360 Enterprises em 18/02/2020

Thank you for the great review. We are delighted to be part of your success and will continue to work hard for you.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/02/2020
Johnny G.
Service Manager
Construção, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/12/2019

"Game Changer"

Comentários: 360 has improved our business processes in more ways than I can count. Before using 360 we used paper service tickets, Microsoft word documents for our proposals and paper time sheets. The ability to organize every aspect of our jobs within 360 saves us time and money. We have found as well that the ability to have real time job reporting and tracking has made us much better at becoming profitable estimators on every job we do. It was a tough transition from paper to digital but the decision to switch to 360 has proven to be one of the best investments we have made as a company. The tech support and customer service with 360 is also exceptional.

Vantagens: -real time tracking of hard costs per job
-easy to build small job quotes
-organizes jobs without the use of paper. All current and past job information at your fingertips
-keep track of employee time sheets per job
-profit and loss reporting per job and overall business
-ability to upload images and documents to quotes and jobs.

Desvantagens: -minor glitches from time to time. More often than not it is operator error.

Resposta dos fornecedores

por 360 Enterprises em 02/01/2020

Nothing makes us happier at 360e than customer success stories. It's an absolute pleasure to support your business and to see the results in action.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/12/2019
Tessa R.
Office Administrator
Engenharia mecânica ou industrial, 51-200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/07/2018

"Review"

Vantagens: I find it nice that everything is in one place and easily accessible to other employees.

Desvantagens: We have experienced many glitches and this has affected the accuracy of reports. Ultimately making them unreliable.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/07/2018
Cameron B.
President
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/08/2019

"Happy customer"

Comentários: Accessibility to the product in the field and inter-company communication on project status

Vantagens: Great value, agile development/support team that is open to suggestions and working with you. Looking forward to seeing this product continue to develop and expand.

Desvantagens: Implementation took longer than expected/hoped. Looking back, my timeline was unrealistic not realizing the development needed to tailor the product to our business and having enough time for our business to review and adopt the new software. Building an implementation timeline ahead of time would have mitigated this entirely.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/08/2019