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a escolherem o melhor software

Conheça Nutshell

O Nutshell é uma avançada plataforma de automação de vendas e gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) que ajuda equipes de vendas a conquistarem mais negócios.

Simples o suficiente para qualquer usuário e sofisticado o bastante para qualquer empresa, o Nutshell oferece recursos premiados, integrações que economizam tempo, armazenamento ilimitado de dados e suporte ao vivo de nível internacional.

Milhares de empresas crescem com o Nutshell.

"Para um CRM completo, conheça o Nutshell." - Kristen Hay, Bloomerang.

Quem usa Nutshell?

Equipes de vendas de pequenas empresas que precisam de uma plataforma de automação de vendas e CRM acessível e fácil de usar, que ajuda a fechar negócios e pode ser totalmente implementada em dias, não semanas.

Nutshell Software - 1
Nutshell Software - 2
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Nutshell Software - 4
Nutshell Software - 5

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Nutshell

Nutshell

4,3 (447)
US$ 19,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
84
35
4,3 (447)
4,3 (447)
4,3 (447)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
€ 8,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
466
34
4,5 (4.492)
4,3 (4.492)
4,5 (4.492)

Outras ótimas alternativas ao Nutshell

monday.com
Melhores recursos
Gestão de funcionários
Gestão do pipeline de vendas
Modelos
HubSpot Sales Hub
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
Freshdesk
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
HubSpot CRM
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Gestão do pipeline de vendas
HubSpot Marketing Hub
Melhores recursos
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Banco de dados de contatos
Gestão de campanhas por e-mail
Top Echelon
Melhores recursos
Gestão de candidatos
Gestão de recrutamento e seleção
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Melhores recursos
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CRM
Gerenciamento de contatos
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Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Rastreamento de interações
Salesforce Platform
Melhores recursos
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Controle do progresso de tarefas
Ferramentas de colaboração

Avaliações do Nutshell

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,3
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
4,3

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
45%
4
40%
3
13%
2
2%
1
0%
Marilyn
Marilyn
Global Sales Director, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Bang for your Buck

5,0 há 4 anos

Comentários: Great! It helps the team stay on track whether it's sales or implementation.

Vantagens:

Reporting and filtering reports. Keeping a track record of our leads.

Desvantagens:

Have to move over to pro to get more then one sales process. Pro is so expensive.

Paul
Senior Product Estimator, EUA
Materiais de construção, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Nutshell has been a gamechanger!

5,0 há 3 semanas Novo

Vantagens:

We absolutely love being able to have an all in one place customer and production tracker. From the time a prospect writes in, through years after they have purchased and Installed their building we have everything at our fingertips.

Desvantagens:

We just wish that emails still went into the customer's leads, and tasks could be auto assigned after it is "won" the project isn't done..

Henri
Henri
Web designer, Benin
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Nutshell Review

3,0 há 2 meses

Vantagens:

It's the perfect alternative to have several emai marketing solutions in a single software package.

Desvantagens:

I've only been using it for a relatively short time, so I can't say much about it yet.

Christine
Marketing Manager, EUA
Construção, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Long Time User

5,0 há 3 meses

Comentários: Excellent. They are reachable, option to suggestion, and over the 4 years I have used it they have added many of the features I have asked for; as I'm sure I wasn't the only one requesting them. This demonstrates a company that listens to it's users.

Vantagens:

I was tasked with finding a CRM and did extensive research. I chose Nutshell and have never looked back. This CRM is super user friendly and easy to train sales people who are usually up and running within 30 minutes. This is NOT Salesforce - no degree required to use it! lolI love Nutshell so much, that I recommend it to my other customers who retain me to manage their marketing. I have over 6 customers using Nutshell and they are all happy with the product!

Desvantagens:

There are a few features I would like to see added... when "starring" the main contact within the company filed- that information should bleed through to the lead, or at least have the same option available within the lead. That same "starred" contact should move to the 1st place in the contact list.

Garry
Managing Director, Reino Unido
Serviços financeiros, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Finding the impossible

4,0 há 2 meses Novo

Comentários: I searched and spent a lot of time looking for the best crm to suit what we needed. Realising along the way that no crm software would ever suit what your specific needs are. That said Nutshell fulfills 95%of what we need as we adapted our processes to suit. Having spent only 2 days learning and implementing g the crm it was fully usable and powerful meeting our needs.

Vantagens:

Easy to get to grips with and implement. Not over complicated and very flexible to adapt to your way of working.Customer support very responsive.Being able to design multiple pipelines is brilliant.

Desvantagens:

Web analytics could be more detailed but need to explore more.