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a escolherem o melhor software

Conheça Aircall

Pressione "1" para Aircall. Sistema telefônico baseado na nuvem com recursos robustos de IVR, o Aircall integra-se perfeitamente às ferramentas mais populares de central de atendimento ao cliente e CRM para ajudar as equipes de suporte e vendas a se comunicar de maneira clara e eficiente. Os administradores podem adicionar instantaneamente números de mais de 100 países, dimensionar equipes de acordo com a sazonalidade e obter informações detalhadas por meio de análises em tempo real. Acessível por área de trabalho e aplicativo móvel, o Aircall tem a confiança de mais de 3.000 empresas em todo o mundo. Comece com uma avaliação gratuita livre de riscos hoje mesmo.

Quem usa Aircall?

Pequenas e médias empresas que usam o telefone para fazer negócios (vendas ou suporte) diariamente

Aircall Software - 1
Aircall Software - 2
Aircall Software - 3
Aircall Software - 4

Está em dúvida sobre o Aircall? Compare com uma alternativa popular

Aircall

Aircall

4,3 (425)
US$ 40,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
95
99
4,5 (425)
4,0 (425)
4,1 (425)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 1,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
98
48
4,7 (724)
4,5 (724)
4,6 (724)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Aircall

Talkdesk
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão do fluxo de trabalho
Relatórios e análise de dados
Zendesk Suite
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
CallRail
Melhores recursos
Gravação de chamadas
Métricas de rastreamento de chamadas
Roteamento de chamadas
Twilio
Melhores recursos
Mensagens de SMS
Mensagens de texto em massa
Roteamento de chamadas
CloudTalk
Melhores recursos
Gestão de call centers
Gravação de chamadas
Registro de chamadas
RingCentral Contact Center
Melhores recursos
Gravação de chamadas
Registro de chamadas
Roteamento de chamadas
Dialpad
Melhores recursos
Conexão VoIP
Gravação de chamadas
Roteamento de chamadas
JustCall
Melhores recursos
Gravação de chamadas
Integração de telefonia por computador
Roteamento de chamadas
Kixie PowerCall
Melhores recursos
Gravação de chamadas
Monitoração de chamadas
Registro de chamadas

Avaliações do Aircall

Pontuação média

Geral
4,3
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,1
Recursos
4,1
Relação qualidade/preço
4,0

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
55%
4
29%
3
9%
2
1%
1
6%
Shane
Shane
Co-Founder & CEO
Usuário do LinkedIn Verificado
Restaurantes, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Issues with reporting

2,0 há 3 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Restaurantes, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Most Reliable Phone Service Available

5,0 há 9 meses

Comentários: It facilitates both inbound and outbound call management. I like how simple it is to make an outgoing call. The time zone and area code are shown automatically, warning us to tread carefully in case of a time zone mismatch.

Vantagens:

Using Aircall is a breeze. It simply requires a one-time setup. I like Aircall since it is quick to load and has an intuitive interface for fixing audio problems. A softphone I once used took 20 minutes to load, and it was a real drag. I also appreciate how simple it is to use the controls. In my opinion, it has a great user interface. This is the nicest setup for me, and there aren't too many buttons.

Desvantagens:

The entirety Aircall is fantastic. If I may provide a recommendation, it would be to enhance the functioning of conference calls. If at all feasible, I'd want to be able to end a call when I'm no longer needed, and I'd like a simpler process.of

Jisselle
Jisselle
Director of Customer Success, Trinidad e Tobago
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços ao consumidor, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

I love AirCall, been using it for over four years now!

5,0 há 2 anos

Comentários: I've used this for over four years and introduced it at companies I've worked and consulted with. It's easy to use, low price, and the features are top-notch.

Vantagens:

AirCall is very user-friendly and easy to deploy. The dashboard is very streamlined, and it's easy to set up additional features like IVR. The Call Monitoring feature is critical. It is really helpful with Sales, Retention, and Account Management. Helps me to hear exactly what's happening on the call, so that I can train my team members, and help them hone specific pitches.

Desvantagens:

I have no complaints, it's the best VOIP service I've used.

Resposta do Aircall

há 2 anos

Hi Jisselle, thank you so much for your lovely review. We are so happy to hear that you're having a great experience with Aircall. If there's ever anything you need help with, please don't hesitate to ask us. Cheers! - Max from Aircall

Lucien
VP of GTM, Reino Unido
Serviços e tecnologia da informação, 201–500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Aircall is a fantastic tool for a growing organisation to enable sales, support and account management

5,0 mês passado Novo

Comentários: Aircall has been a crucial tool for us as we've significantly enhanced our call tracking capability across a significant team. The integration with Hubspot is absolutely crucial. The ability for our team to use Aircall within Hubspot is incredibly valuable and an absolute must for any team that wants to make it as easy as possible for the team to adopt. The other critical thing to mention is, Aircall helps dial much faster which is excellent.

Vantagens:

The integration with Hubspot is fantastic. This enables our entire team to call seamlessly from Hubspot and all the reporting including activity etc is seamlessly pulled into Hubspot so we get a clear accurate reflection of the output across the organisation. Aircall is very easy to set up administering new numbers in seconds and creating workflows that enable automation and efficiency.

Desvantagens:

Aircall can be rather expensive which can be difficult if you want to ensure everyone in your commercial team is using the technology. We have had difficulty with quality of calls at times but this is usually corrected after restarting the call.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Varejistas, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Customer Service is non-existent

3,0 há 2 meses

Vantagens:

Easy to use, has mobile app but sometimes glitchy. I like how you can set office hours

Desvantagens:

My annual subscription renewed without any notice and when I found out on the day it was renewed for another year, I contacted them immediately and asked them to cancel. Even though I contacted them on the day, they refuse to cancel and decided that their policy states they cannot cancel once it's renewed. What an easy money grab to lock customers in for another year. Doesn't take much effort to cancel/refund? Doesn't leave a good taste in my mouth and I won't be recommending Aircall to my network. There are other companies that offer more features for 1/5 of the price.

FRANCOIS
Digital project, França
Varejistas, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Best software

4,0 há 3 meses

Vantagens:

- Good ui - Easy setup and easy routing configuration - Good statistics tool - Easy to buy more number

Desvantagens:

- Some sync failures with Hubspot - Low support - Some software bugs