BOSS Solutions Suite

BOSS Solutions Suite

da BOSS Solutions

Quem usa o BOSS Solutions Suite?

BOSS customers include both private and public sector organizations, suited for companies with 100+ employees looking to maximize Service Desk and IT Asset Management operations.

Conheça o BOSS Solutions Suite

The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.

Detalhes do BOSS Solutions Suite

BOSS Solutions

http://www.boss-solutions.com/

Fundada em 1997

Preço do BOSS Solutions Suite

O BOSS Solutions Suite não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do BOSS Solutions Suite a partir de US$ 19,00/mês.

Preço inicial

US$ 19,00/mês

Detalhes de preços

Three options ($19, $39,$69) billed per agent per month includes support

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Computador - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do BOSS Solutions Suite

Programas de Serviço de TI
Catálogo de serviço
Geração de relatórios de atendimento
Gestão de ativos de TI
Gestão de contratos
Gestão de incidentes
Gestão de lançamento
Gestão de tíquetes
Gestão do conhecimento
Portal de autoatendimento
Alertas/transferência
Armazenamento de documentos
Bate-papo em tempo real
Comunicação multicanal
Gestão da base de conhecimento
Gestão de ativos de TI
Gestão de tíquetes
Gestão do SLA (acordo do nível de serviço)
Imagem de marca personalizável
Integração de e-mail
Portal de autoatendimento
Rastreamento de interações
Roteamento automático
Supervisão de rede
Agendamento de problemas
Auditoria de problemas
Gestão da base de conhecimento
Gestão de atribuições
Gestão de escalonamento
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Painel
Problemas recorrentes
Acesso para Celular
Base de conhecimento
Configuration Management Database (CMDB)
Controle remoto
Gestão de acordos de nível de serviço (SLA)
Gestão de aquisições
Gestão de ativos de TI
Gestão de incidentes
Gestão de mudanças
Portal de autoatendimento
Descoberta automática de dispositivos
Gerenciamento de configuração
Gestão de ativos de TI
Gestão de licenças
Gestão de mudanças
Gestão do impacto
Mapeamento de relacionamentos
Monitoramento do desempenho
Visualização de dados
Gerenciamento de configuração
Gestão da disponibilidade
Gestão de contratos e licenças
Gestão de incidentes
Gestão de lançamento e implantação
Gestão de mudanças
Gestão de problemas
Gestão de projetos
Portal de autoatendimento
Rastreamento de recursos
Gerenciamento de configuração
Gestão da manutenção
Gestão de aquisições
Gestão de auditorias
Gestão de contratos e licenças
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de requerimentos
Rastreamento de conformidade
Rastreamento do custo

Avaliações do BOSS Solutions Suite

Exibindo 5 de 92 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,5/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
William ".
I.T. Support Specialist Supervisor
Manutenção predial, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020

"BOSS Support Central - A Remote Support Must Have!"

Comentários: We have been with BOSS for over 5 years, and they provide exceptional customer service. Anytime that we have identified an issue, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been available to troubleshoot and report bugs to have it fixed in their next software release. They appreciate feedback and work to keep their product up to date.

Vantagens: The ability to login to Support Central from anywhere at anytime and process tickets is something that we cannot live without in the new COVID19 world. We have not missed a beat, and our end users are receiving the support that they want and expect in a timely, professional manner because of it. The Dashboard area allows for the creation of widgets to monitor ticket assignments, counts and more on the fly. We utilize routing, templates and automatic responses to make sure support issues are addressed as quick as possible.

Desvantagens: We are very pleased with the product. The only recommendation that I have is for them to invest in a training and tutorial area for technicians to easily reference to learn of new features or to learn about how to get the most out of the product.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020
Gary K.
CTO
Administração pública, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/06/2020

"Awesome product and support team for automating and streamlining your service desk."

Comentários: We migrated from a legacy on-prem solution to a BoSS on-prem solution which we easily migrated to the BoSS SaaS solution. All of our information was easily migrated forward as we needed to make organizational changes. The BoSS solution suite is capable, flexible, adaptable, and easy to use, which has resulted in significant process improvements for our organization.

Vantagens: The integration and automation of service requests, and the ability to create a service request from multiple avenues. Being a SaaS solution enables access to tickets and inventory from any location and from any device. We are able to update our field techs with ticket assignments or ticket updates while they are in the field, and the techs are able to update the service ticket from the field with the latest information. This makes reporting close to real-time.

Desvantagens: There's nothing that I can point to that I would regards as liking least about the solution, other than the solution won't actually perform the physical work itself :-)

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/06/2020
Ginger J.
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/03/2017

"Technology Specialist"

Comentários: It's a great product for inventory and work orders. I'm not really impressed about the reports or how the work orders print. I really like how it works with AD to pull in MS equipment.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/03/2017
Ronald B.
Director of Information Technology
Administração pública, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/01/2020

"Excellent platform for Service Desk"

Comentários: We use BOSS service desk to manage the service desk requests, 811 (Call before you DIG) requests, inventory management and reporting of all these key metrics.

Vantagens: Our agency likes the flexibility within the platform. We use it to collaborate with our internal users as well as some of our external vendors. The platform allows our employees to keep all service tickets in one solution.

Desvantagens: At this time we do not have any issues with the platform.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/01/2020
Ryan M.
IT Service Desk Manager
Construção, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020

"No programming knowledge No problem"

Comentários: My overall experience has been really good. I've always gotten the support I need when I've needed it in a very timely fashion.

Vantagens: Ease of deployment, ease of building out forms, setting up teams, custom routing etc. I like that most things are very easy to customize.

Desvantagens: With the ease of use comes some restrictions. You're limited to just the options they give you. Since it's web based they can't really customize anything directly for you because it will impact all of their customers. I think reporting and some notification options could be improved as well.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/06/2020