Natero

da Natero

4.5 / 5 7 avaliações
Natero

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Quem usa esse software?

Equipes de sucesso do cliente de todos os tamanhos trabalhando em B2B SaaS (software como serviço).

Avaliações médias

7 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 4.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.5 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial

Dados sobre o fornecedor

  • Natero
  • http://www.natero.com
  • Fundada em 2012

Sobre o Natero

Natero ajuda os gerentes de sucesso do cliente a evitar a rotatividade, aumentar a expansão da conta e gerenciar mais clientes com menos esforço. Natero é a única solução de sucesso do cliente que combina análise preditiva, inteligência do cliente e gestão do fluxo de trabalho em uma plataforma unificada. Essa abordagem unicamente orientada a dados permite que os fornecedores de software B2B gerenciem proativamente o sucesso do cliente e maximizem o valor do tempo de vida do cliente.

Recursos do Natero

  • Alertas da conta
  • Análise de perdas e ganhos
  • Controle e análise de dados de uso
  • Estado de saúde
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da receita
  • Gestão de contas
  • Gestão do ciclo de vida do cliente
  • Incorporação
  • Participação do cliente

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As avaliações mais úteis do Natero

Fantastic

Traduzir com Google Avaliado em 06/02/2019
Garrett G.
Marketing Manager ¿ Technology
Software, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: So far very good experience with Natero. We haven't been using the platform long enough yet to judge its effectiveness on measuring health and likelihood of churning, but based on the datasets we're pulling in, I'm pretty confident that it's going to do the job very well. Our CES team is thrilled about having Natero.

Vantagens: By it's nature, Natero is a very complicated product. It ties together a bunch of different datasets and presents them as a unified indicator of client health. To Natero's credit, they've done a very good job of creating a team and process that can get a new client from A to B. For the most part, implementation was painless - with only the instances of data issues on our end slowing things down or complicating the process. The integrations team was all over helping us get set up, and I was very pleased that Natero built a custom integration into a 3rd party tool so we could pull in NPS data and associate it with client accounts. The app works great and is easy to use once you've learned where everything is in the platform.

Desvantagens: I can't say anything negative about Natero - for the complexity of this kind of product and the data it pulls in, everything was relatively easy. The only thing that would have helped might have been more direct involvement with us on the integration process to speed things up. We had tons of interaction with the onboarding team, but I think we might have been able to speed up our particular onboarding process if we'd had a dedicated person walking through it with us. That said, for the pricing compared to enterprise level solutions, I'm extremely happy with this.

Success Defined!

Traduzir com Google Avaliado em 11/10/2018
Vance P.
Customer Success Manager
Software, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: As a small CS shop in a startup we wanted a big time solution on a start up budget. We got more than we anticipated in the area of immediate positive results for the CSM's. Increased visibility with integrated ability to manage the entire life cycle of customers. Individually designed custom account dashboards and workflows makes choosing Natero a true game changer and allows us to implement repeatable success

Vantagens: The platform is as simple or as complex as desired. Integrations are seamless. Reporting functionality is top notch. Support is unmatched, Echo Song is priceless. I would implement this solution into my families home life if I could.... and I just might!

Desvantagens: The only thing I can even come up with as a "dislike" and it is still a positive. It is that the Natero platform has so many effective features, apps and processes that one would be hard pressed to become a pro on them all.

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