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a escolher o melhor software

Conheça Manager SE

O Manager SE ajuda a gerenciar todos os aspectos da sua loja com mais eficácia. Essa solução completa de gerenciamento de loja adota uma abordagem integrada à produtividade da oficina automotiva para ajudar a aumentar a contagem de carros e a receita por ordem de reparo, melhorar as comunicações dentro da oficina, projetar uma imagem mais profissional e aumentar a lucratividade. Avalie e gerencie seus negócios com mais de 200 relatórios integrados.

Quem usa Manager SE?

Os produtos de estimativa e reparo mecânico Mitchell 1 são usados pela maioria das instalações de reparo nos EUA e por muitas empresas automotivas de reposição.

Manager SE Software - 1
Manager SE Software - 2
Manager SE Software - 3

Está em dúvida sobre o Manager SE? Compare com uma alternativa popular

Manager SE

Manager SE

3,9 (49)
US$ 129,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
23
Nenhuma integração encontrada
3,8 (49)
3,3 (49)
3,4 (49)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 189,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
20
3
4,1 (80)
3,8 (80)
3,9 (80)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Manager SE

ALLDATA
Melhores recursos
Histórico de atendimento
Orçamentos/estimativas
Pesquisa de VIN
Shopmonkey
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
QuickBooks Online Advanced
Melhores recursos
Campos personalizáveis
Gestão de tarefas
Plano de contas
ARI
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
R.O.Writer
Melhores recursos
Gestão de pedidos de trabalho
Histórico de atendimento
Pesquisa de VIN
Shop Boss
Melhores recursos
Gestão de pedidos de trabalho
Histórico de atendimento
Pesquisa de VIN
AutoRepair Cloud
Melhores recursos
Cobrança e faturamento
Histórico de atendimento
Histórico do cliente
Orderry
Melhores recursos
CRM
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
AutoFluent
Melhores recursos
Gestão de pedidos de trabalho
Histórico de atendimento
Orçamentos/estimativas

Avaliações do Manager SE

Pontuação média

Geral
3,9
Praticidade
3,8
Atendimento ao cliente
3,4
Recursos
3,8
Relação qualidade/preço
3,3

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
39%
4
31%
3
18%
2
8%
1
4%
Kevin
Kevin
Owner, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

EXCELLENT PRODUCT, GREAT CUSTOMER SERVICE

5,0 há 7 anos

Vantagens:

I'VE BEEN USING THIS SOFTWARE FOR 17 YEARS AND WOULD NOT USE ANOTHER PROGRAM TO MANAGE MY AUTO REPAIR BUSINESS. THE CUSTOMER SERVICE IS GREAT, I'VE NEVER HAD AN ISSUE THAT 1 PHONE CALL DID NOT RESOLVE. YOU WILL NOT BE DISAPPOINTED.

Desvantagens:

SOME OF THE REPAIR PROCEDURES ARE A LITTLE VAGUE, BUT A GOOD TECHNICIAN CAN ALWAYS FILL IN THE GAPS ON THE REPAIR.

Matthew
Manager, EUA
Automotivo, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Mitchell Manager SE

5,0 há 5 anos

Comentários: We've tried other automotive shop software companies and always come back to Mitchell. Been using them since 2013 because it works well.

Vantagens:

Easy to use. There's a place for almost any kind of customer or vehicle information. Easy to customize WIP screen by user. Lots of useful reports for reporting metrics to outside CRM companies or in house marketing. EXCELLENT CUSTOMER SUPPORT! Full of features for tracking every imaginable metric. The software platform is always evolving and updating with new features. Best feature of all: Integration with the digital inspection platform Bolt On Technology.

Desvantagens:

The layout of parts and labor in "estimate" or "invoice" is very poor. For some reason, it puts parts on one side of the sheet and labor on the other instead of just presenting each job as an item. This format is confusing and hard to read. The font for the final dollar amount is so small it seems slightly deceptive. I've begged Mitchell to get with the program and offer another format. The good news is that if you have Bolt On it can generate a sensible and good looking invoice.

DAVIN
General Manager, EUA
Automotivo, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Manager SE is a good product Just needs some updating.

4,0 há 2 meses Novo

Vantagens:

Customer tracking was great, recommended work/revisions are easy to track.

Desvantagens:

No online way for Technicians to communicate recommended work with service advisors and parts. Mobile App is useless. Not cloud based Additional charge for every computer that needs access to it. cannot be accessed remotely.

Travis
Owner, EUA
Automotivo, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Travis review

3,0 há 7 meses

Comentários: Not the best they lock you down to having only one computer then have to pay to have on more it’s an outdated system and they are not with the times as far as some competitors I’m paying yearly what I payed in 3 months now and getting twice as much

Vantagens:

Some stuff was ok but it’s an outdated over priced system

Desvantagens:

The outrageous cost compared to what we get now

Jason
manager, EUA
Automotivo, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

mitchelle manager the best choice for the middle ground

5,0 há 3 meses

Comentários: postive. its vendor integration makes parts sourcing and ordering effortless

Vantagens:

fairly easy to use and navigate, diagnostics is pretty good. middle ground between alldata and identifix

Desvantagens:

when compared to its main competetors it is a middle ground solution the best of both worlds i guess.

Resposta do Mitchell 1

há 3 meses

Thank you for sharing your feedback and experience with Mitchell 1's ManagerSE shop management system. We appreciate your positive comments about its ease of use and navigation, as well as the effectiveness of its diagnostics. It's great to hear that you find it to be the perfect middle ground your shop needs! Many others also find our vendor integration for parts sourcing and ordering to be a favorite feature, making the process effortless for you. Thank you for choosing ManagerSE and for providing insights into why you switched from other management software. If there's anything else we can assist you with, please let us know. - Mitchell 1 Team In your shop, at your side