Quem usa STACK?

O STACK foi desenvolvido por empreiteiros para empreiteiros, sem esquecer dos gerais e subcontratados. Com uma variedade de itens e conjuntos integrados para quase todos os negócios, começar não poderia ser mais simples!

O que é STACK?

O software STACK de início e estimativa é fácil de usar, repleto de recursos para acelerar o processo de licitação, além de ser baseado na nuvem, para que você possa colaborar com a equipe em tempo real onde estiver. O melhor de tudo, agora o acesso ao STACK é GRÁTIS!

Acesse planos de projetos a qualquer hora, em qualquer lugar e de qualquer dispositivo.
Dê lances em mais trabalhos em menos tempo.
Elimine os dispendiosos erros de estimativas.
Aproveite uma biblioteca de bancos de dados de materiais integrados e personalizados.
Ganhe trabalhos mais lucrativos!

STACK - Informação

Stack Construction Technologies

http://www.stackct.com

Fundada em 2011

STACK - Preços

STACK a partir de US$ 999,00. STACK possui uma versão gratuita, mas não oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do STACK abaixo.

Preço inicial

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Não

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do STACK

Programas para Paisagismo
Agendamento de compromissos
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão da folha de pagamento
Gestão de contratos
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Orçamentos/estimativas
Paisagismo
Roteamento
Agendamento
Aplicativo móvel
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Controle de horas
Gestão de clientes
Gestão de contratos
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Para empreiteiros elétricos comerciais e/ou industriais
Balanceamento do local
Comprovação da elevação
Criação de cortes transversais
Estimativa de materiais de construção
Gestão de terceirização
Planos eletrônicos
Rotinas de pendentes (esqui)
Verificação de erros
Visualização em 3D
Banco de dados de empreiteiras
Gestão de tarefas
Habilidades e competências
Rastreamento de horas trabalhadas
Rastreamento de licenças
Rastreamento de permissões
Rastreamento de seguros
Banco de dados de custos
Comércio e indústria
Conjunto pré-montado
Cotizações e propostas
Estimativa de custos gerais
Estimativa de materiais
Gestão dos encaixes
Importação/exportação de dados
Para contratantes em geral
Pedidos de mudanças
Agendamento
Banco de dados de materiais de construção
Cobrança e faturamento
Estimativa de materiais
Gestão de clientes
Gestão de lances
Gestão de orçamentos
Gestão de projetos
Pedidos de mudanças
Agendamento
Banco de dados de custos
Cobrança e faturamento
Cotizações e propostas
Estimativa de materiais
Gestão de clientes
Gestão de lances
Gestão de projetos
Pedidos de mudanças
Agendamento
Captura de fotos
Cobrança e faturamento
Comércio e indústria
Gestão de expedição
Gestão de leads
Gestão de pedidos de trabalho
Listas de verificação e inspeção
Medição aérea
Orçamentos e estimativas
Agendamento de trabalhos
CRM
Custos do trabalho
Gestão da contabilidade
Gestão de contratos
Gestão de fornecedores
Gestão de garantias e serviços
Gestão de lances
Gestão de permissões
Gestão de terceirização
Orçamentos e estimativas
Agendamento
Banco de dados de custos
Cobrança e faturamento
Comércio e indústria
Cotizações e propostas
Estimativa de materiais
Gestão de financiamento
Importação/exportação de dados
Manutenção de equipamentos
Tarifas de mão de obra

STACK - Avaliações

Exibindo 5 de 1.026 avaliações

Geral
4.5/5
Praticidade
4.5/5
Atendimento ao cliente
4.7/5
Recursos
4.2/5
Relação qualidade/preço
4.3/5

Great product. Customer support right in app and always quick to respond.

Avaliado em 07/02/2018
Sunshine M.
Commercial Estimator
Materiais de construção, 13-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço

Vantagens: This product is incredibly simple to use, but a very powerful tool. The calendar makes organizing projects by due date easy. You can quickly see what's coming up and space them out when a larger project takes more time. The search function to find past projects is imperative. Doing takeoffs is much easier now. I can export final dwgs and reports so that my sales rep can go back and see exactly what I quoted and where. All the work is saved so I can back and reference it or change it if plans change. The lines and symbols are easy to read and quick to set up. You can dimension the plans when needed and add call outs. The cloud tool is useful for items I have a question about. I can even copy and paste a line several times instead of having to draw it out each time. Being able to add labels to the takeoff is crucial. It makes my quotes much more powerful when I say exactly where I found each product. It also helps if there is a change to the plan later. I can easily remove one section by using the Geometric Report instead of having to dig through all the plans. The ability to use two screens is awesome! When I find a particular detail and have to match it to the plan, it is much easier to have one screen with the detail and one with the plan.

Desvantagens: Some things are not customizable. I can't change the default dimension color or size. But once you set it, it remembers the changes for that page only. I can't rearrange the sheets with the tabs on top. I have to open them in the order I need. So if I find a detail on another sheet, I may have to close some tabs and them reopen them in the order I need. It does integrate with Excel reports, but Excel charges a monthly subscription for that. I am also waiting for the symbol search tool.

Stack Implementation into Speacialty Contrctor Business

Avaliado em 02/12/2019
David A.
Exec VP Sales & Technical Services
Construção, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: First it controls the flow of information and the non-flow of paper in the office. This is the biggest plus. Secondly for me I can estimate much quicker once I get set up. Which gives me more time to look into the smaller details and ultimately create a better more accurate proposal.

Vantagens: Foe years I had thought about utilizing a symbol based estimating take off software because we were moving from paper to the digital world. I randomly found this online about 9 months ago. It is everything I would have done. It makes sense because it stores all your basis of the estimate information electronically and you no lounger have to use paper. The cost of Paper alone pays for the service as I estimate in our business model that each contracts salesman was expending roughly $5,000 per year in document printing. The other benefit for us is that because it is electronically stored we no longer have to go through our offices every three months and disposed of all the paper on projects we did not get. Or God knows you deep six a project and the following week you get a call to review the project for contracting and other than your estimate spread sheet you have no visual layout to look at for reference. So you print it out again and then re lay out the devices and bulk materials.

Desvantagens: For me it actually does everything I want it to do other than integration into actual building of estimates. I know that we have that capability but this a cost intensive project for each contractor. Obviously this is not a deal breaker though and perhaps in the future you could offer templates that are patterned after specific industries which would lower the cost of developing the complete estimating solution.

Job Cost Estimating

Avaliado em 19/11/2019
John P.
Estimator
Construção, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
5/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I have literally increased my productivity by 1,000% I am doing 10-times more bids and with much greater accurracy, no one questions my take offs.

Vantagens: The use of pop-ups when you "Mouse-Over" items is very effective, makes things very intuitive, lessens time-to-learn how to use the system.

Desvantagens: Need to have more than 50 characters when naming take-off items, at least 100 characters.

First Year with Stack CT

Avaliado em 25/08/2016
Lance O.
Estimator
Construção, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
Fonte: SoftwareAdvice
4/5
Geral
4/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
3/5
Atendimento ao cliente
3/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Vantagens: Stack Estimating allows a very flexible approach to take offs and preparing estimates. I've been using this software for just over a year and had previously used another software with other companies. Stack is fairly streamlined, allows multiple options, and organizes your quantities in a way that is very user friendly and easy to manage.

Desvantagens: I find myself frustrated with creating my take off library before starting a project. There are many options, but it would be nice to be able to set some defaults when creating items. For example, when creating a count item, it automatically generates a 'Medium' check mark with 'Medium' line weight. With every count item, I am changing this to 'Small' and 'Small' because the current default obstructs too much of the plan. They have a library that you can set, but every plan has different items so I can only use the library for so much.

Easy to use

Avaliado em 20/11/2019
Nick M.
LBM Sales Manager
Materiais de construção, 13-50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5/5
Praticidade
4/5
Recursos e funcionalidades
5/5
Atendimento ao cliente
4/5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Stack helps us create accurate takeoffs in shorter time frames by allowing us to measure and count faster and more accurately. Since we now only have the basic we still do a lot of hand calculating, however, the measuring portion is done is a much faster more accurate time than could be done by hand.

Vantagens: My team loves how easy the program is to use and track projects. The measuring and estimating capabilities of this program are fantastic.

Desvantagens: I am displeased with the fact that several years ago we subscribed when the software was in its infancy and the rates seem to continue to take drastic jumps each time we are due for renewal. Additional, we spent countless hours a few years back to put in all the formulas for the assemblies program and after spending all the time to create them, when it was time for renewal if we wanted to keep access to all of "our" formulas we had to pay an additional fee to keep the work we created.