Quem usa esse software?

Samepage foi criado para melhorar o trabalho em equipe. Equipes de todas as formas e tamanhos usam para gerenciar projetos, compartilhar ideias, armazenar arquivos, comunicar e obter atualizações de dentro e fora da organização.

Avaliações médias

683 avaliações
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 4.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 8,00/mês
    Veja detalhes de preços
  • Versão gratuita Sim
  • Avaliação gratuita Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Instalado - Mac
    Nuvem, SaaS, web
    Instalado - Windows
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Assistência Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Samepage
  • https://www.samepage.io/
  • Fundada em 2013

Sobre o Samepage

Samepage é um premiado software de colaboração, criado para ajudar as equipes a criarem documentos em conjunto, compartilharem arquivos, gerenciarem tarefas e calendários, desenharem diagramas, editarem planilhas e mais: em tempo real. O compartilhamento seguro ajuda você a colaborar com colegas de trabalho, terceirizados, clientes, etc. A conversa em grupo e chamadas por vídeo integradas permitem que você veja a equipe e as conversas ao lado do conteúdo em que está trabalhando. Também se integra a centenas de aplicativos para lhe ajudar a consolidar fluxos de trabalho e evitar sobrecarga de e-mail.

Recursos do Samepage

  • Aceita o método Scrum
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de equipes
  • Gestão de modelos
  • Gestão de pendências
  • Gestão de recursos
  • Gestão de retrospectivas
  • Gestão de solicitações
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Priorização
  • Quadro kanban
  • Seguimento de status
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Chuva de ideias
  • Controle de versões
  • Edição em tempo real
  • Fóruns de discussão
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Vídeo conferência
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Blogs
  • Calendário de eventos
  • Compartilhamento social
  • Diretório de funcionários
  • Galeria de fotos
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gerenciamento de newsletters
  • Gestão de questionários
  • Telefonia
  • Atividade/Feed de Notícias
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Blogs
  • Calendário de eventos
  • Compartilhamento de arquivos
  • Diretório de funcionários
  • Gerenciamento de newsletters
  • Gestão do conhecimento
  • Questionários e feedback
  • Áudio e vídeo conferências
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gestão de carteira
  • Gestão de ideias
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de recursos
  • Gráficos de Gantt
  • Metodologias ágeis (Agile)
  • Modelos personalizáveis
  • Métodos tradicionais
  • Portal do cliente
  • Quadro kanban
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Acesso para Celular
  • Controle de horas
  • Criar subtarefas
  • Ferramentas de colaboração
  • Gamificação
  • Gestão de tarefas recorrentes
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Relatórios e análise de dados
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de lista de tarefas
  • Visualização de planilhas
  • Visualização em tabela de tarefas
  • Atividade/Feed de Notícias
  • Bate-papo em tempo real
  • Biblioteca de mídia
  • Blogs
  • Etiquetagem nas redes sociais
  • Gestão de eventos
  • Gestão de grupos
  • Gestão de publicidade
  • Integração de redes sociais
  • Segurança de dados
  • ETL (extração, transformação e carregamento)
  • Gerenciamento de metadados
  • Múltiplas fontes de dados
  • Painel
  • Serviços pela Internet
  • Agendamento da sincronização
  • Backup e recuperação
  • Identificação de conflitos
  • Registro de auditoria
  • Sincronização bidireccional
  • Sincronização em tempo real
  • Sincronização remota
  • Arrastar e soltar
  • Assinatura eletrônica
  • Colaboração
  • Controles/permissões de acesso
  • Criptografia
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Mensagens instantâneas
  • Pesquisa e filtro
  • Registro de auditoria
  • Sincronização em tempo real
  • Acesso offline
  • Arquivo morto de documentos
  • Assinatura eletrônica
  • Controle de versões
  • Conversão de tipo de arquivos
  • Ferramentas de colaboração
  • Indexação de documentos
  • Montagem de documentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Reconhecimento óptico de caracteres
  • Recuperação de arquivos
  • Retenção de documentos
  • Aceita o método Scrum
  • Apto para a metodologia ágil
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Gestão de carteira
  • Gestão de edição
  • Gestão de recursos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de testes e controle de qualidade
  • Priorização
  • Quadro de referência de produtos
  • Rastreamento de erros
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Seguimento de status
  • Atividade/Feed de Notícias
  • Blogs
  • Discussões/Fóruns
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de calendários
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de políticas
  • Pesquisa
  • Wiki
  • Bate-papo em tempo real
  • Colaboração
  • Compartilhamento de arquivos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de conteúdo
  • Pesquisa
  • Animações e transições
  • Apresentação offline
  • Biblioteca de mídia
  • Compartilhamento de tela
  • Conteúdo de vídeo
  • Conteúdo de áudio
  • Edição offline
  • Ferramentas de colaboração
  • Modelos personalizáveis
  • Objetos em 3D
  • Pesquisa e filtro
  • Atividade/Feed de Notícias
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de tarefas
  • Linhas de discussão
  • Notificações por push
  • Pesquisa
  • Questionários e feedback
  • Vídeo conferência
  • Acesso para Celular
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Colaboração entre vários usuários
  • Compartilhamento de arquivos
  • Gerenciamento de fax
  • Gestão de calendários
  • Gravação de chamadas
  • Mensagens por voz
  • Roteamento de chamadas
  • Áudio e vídeo conferências
  • Acesso para Celular
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo privado
  • Compartilhamento de tela
  • Ferramentas de apresentações
  • Gravar e reproduzir
  • Levantar a mão de modo eletrônico
  • Streaming de apresentações
  • Vídeo conferência
  • Webcast sob demanda
  • Áudio e vídeo bidirecionais
  • Arquivo morto e retenção
  • Comentários/notas
  • Comparação de versões
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Histórico de revisão
  • Para documentos de engenharia
  • Registro de auditoria
  • Registro de entrada e saída de documentos
  • Reverter versão
  • Arrastar e soltar
  • Colaboração
  • Criação de fluxogramas
  • Fluxograma
  • Importar/exportar dados
  • Mapa mental
  • Modelos
  • Acesso para Celular
  • Automação dos processos comerciais
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controles/permissões de acesso
  • Editor gráfico de fluxo de trabalho
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de formulários
  • Gestão de tarefas
  • Integrações de terceiros
  • Painel personalizável
  • Plataforma no-code
  • Rastreamento de conformidade
  • Colaboração
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Gestão de carteira
  • Gestão de edição
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de recursos
  • Gestão de requisitos
  • Gestão de tarefas
  • Painel
  • Planejamento de projetos
  • Seguimento de status
  • Bate-papo de equipe
  • Colaboração
  • Compartilhamento de arquivos
  • Criação de banco de dados
  • Criação de documentos
  • Ferramentas de apresentações
  • Gerenciamento de notas
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Pacote do Office
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de marcos
  • Ferramentas de colaboração
  • Gráficos de Gantt
  • Priorização
  • Quadro kanban
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Seguimento de status
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Banco de dados de associados
  • Contabilidade
  • Gerenciamento das redes sociais
  • Gestão de arrecadação de fundos
  • Gestão de associação
  • Gestão de comitês
  • Gestão de doadores
  • Gestão de dívidas
  • Gestão de eventos
  • Gestão de voluntariado
  • Agendamento
  • Ferramentas para a preparação de reuniões
  • Ferramentas para atividades posteriores à reunião
  • Gestão da agenda
  • Gestão de convites
  • Gestão de materiais
  • Gestão de minutas
  • Gestão de participantes
  • Gestão de viagens
  • Gestão de votação
  • Rastreamento de tarefas
  • Reservas de salas de reuniões
  • Reuniões de comitês
  • Reuniões do conselho
  • Reuniões internas
  • Reuniões legislativas

As avaliações mais úteis do Samepage

Samepage has the great customizable software.

Avaliado em 17/08/2019
James M.
Modern Workplace Consultant
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Samepage is so simple and so easy to use. This software is best for the fast conversation. I can also communicate with my colleagues and team members at anytime with the audio and video chat. By using this software, I can also save my important files and documents in a fastest way. Moreover, I can easily store everything in the samepage software. It is the most friendly users software. By using the samepage software, we can easily store everything and anything. I can easily access my files and documents at anywhere. It always provide the flexible storage options so we will always have an enough space for our files and documents.

Vantagens: Samepage is the great collaboration and communication software. By using this software, We can easily communicate with our colleagues and team members in a more efficient way. We can also handle our projects and tasks and also shared with other such as team members. That;s why, it is also known as project management tool. This software has outstanding features such as the better manage our projects, records of the previous projects and great customizable software. Samepage is a great software for managing the projects and also for the team collaboration. So, it is so easy to use because there are a lot of customization options. The great advantage that this software provide us is that we can easily store the multiply files and documents in a instant manner. so, storage is so simple and efficient through the efficient samepage software.

Desvantagens: Samepage provide the everything for its users in one place but there are some limitation that it does not have the ability to chat in a group video calls and conferences. For the beginners, it is not so easy to use and they cannot learn this software more properly. This software really help us to manage the projects. But sometimes it is not easy for us to manage the multiple project at one time. When we compared the samepage software to it's competitors then we noticed that its features are so great and outstanding. Moreover, it is a very expensive software, it's price is too high but quality wise, this software is so great and efficient.

Unbelievable!

Avaliado em 03/07/2019
Saransh C.
CEO
Biotecnologia, 501-1.000 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
3 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: The key benefit is indeed increased collaboration. However, for me, what sets Samepage apart from most other softwares is the intuitiveness of the environment and the way every document, file, and messages can be quoted. This allows every member of the team to quickly understand the context of the discussion and catch-up on the missed details. I also like the different chat environments. I think it is absolutely essential that all conversations do not get mixed up in one chat box.

Vantagens: I like how thoughtfully it has all been put together. Everything that one can think of for project management and increased collaboration within the team has been discerningly put together. We've been using the software to track our R&D pipeline of next generation therapies and we plan and discuss each experiment in detail on the platform. Communication is key in the planning and execution of critical projects and it has never been easier for all members of the team to be on the Samepage (apt name).

Desvantagens: The mobile and iPad apps need a bit more work but nothing that a new software update cannot fix. I look forward to what's next in line for Samepage.

Get more done in less time with all-in-one: Communication, Organization and digital workspace!

Avaliado em 10/07/2019
Levin S.
Helmsman
Esportes, 2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We were founding a young competitive sailing team. We knew that we would be a small team of people from many different places, who are already busy with tight agendas. Next to a young core team, there would be others of different background and age involved which could fluctuate. Nevertheless all need to work together and do all required tasks in order to realize a successful sailing season.
Therefore we needed a platform that would enable us to collaborate from any place, provides structural flexibility and agility, is easy to use and manages tasks - Sampage!
Since more than 6 months Samepage is our reliable Digital Mate and a great enrichment for the entire team. Although it can't sail, this special team member gives us support where ever we are and at any time. It is always up to date, reminds us for events and what tasks we have to do, documents everything relevant and liaise with all team members and externals and is also a competent knowledge base.
Samepage is focused on the essential functionalities with not much distraction, which makes it easy to get along with. With its many useful skills, almost no further tool/platform is required. Hence it enables and promotes an efficient workflow, such that we can spent more time on the most important part: Sailing!
Like all of in our team, Samepage also has areas to improve on. However, from our experience it is doing a great job in developing itself further to become a better professional – as we are too!

Vantagens: Samepage allows different ways of how the work environment/team is set-up and we first had to find our own best way to use Sampage. This usually clarifies during the working process as the "Team"/"Sub-Team" and "Page" structure offers high flexibility and can always be adapted to meet exactly the current needs. This agility is great for start-ups, project groups and all kind of smaller NGO's.
Samepage helped us to get organized and to gain a clear overview over our activities (Trainings, Races, Maintenance, Partnerships, Finances...). Everyone can see what the current state of the project is and how everyone is progressing with their individual tasks. Due to its availability on mobile devices and with the built-in communication features, it makes it super easy to hold meetings via audio/video and assign tasks to relevant persons. The pages with live collaboration feature, allows us to work together and get work done directly. Other members can join working at the same time or take over the work at a later point. The full time availability makes it possible for everyone to work on the project, whenever it fits best.
As our team was changing and growing, Samepage showed nicely how easy members can be managed, how scalable it is and to for growing teams. and possible to only get relevant people involved.
There are steadily coming more improvements and new functionalities, which shows that feedback is taken seriously and benefits all users.

Desvantagens: As Samepage can be used in so many different ways, it may be hard for new team members to get used to the established structure. The full functionalities, are sometimes a bit hidden and need to be explored. If there would be more template pages, in which all functionalities appear, users would know better what features there are and how to use them.
Although the desktop application is very self-explaining and easy to use, the mobile version is not as clear and handy. It is hard to get an overview and the navigation not very intuitive - one can easily get lost in too many layers when dealing with larger team or project structures.
It would be nice to trace where a person is working on (which "Team", "page" or file), just by clicking on a persons icon. If multiple people are working on the same page this is possible, however during a conference when everyone is working on different things, it is often hard to follow with what a person is dealing exactly and it is annoying to tell the exact path.
Having mentioned conferences: it is nice that Samepage has already included a audio/video function. WIth few participants it really works fine, but as soon the amount of people gets above 4 the quality drops. It gets very difficult to understand and follow each other. For external participants or new team members it may be handy to get an indication of who is talking right now.

LOVE IT!!! Has almost all what I was looking for.

Avaliado em 13/06/2019
Subramaniam G.
Finance Manager
Serviços de eventos, 2-10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We were coordinating a big graduation party for guests of over 100. We used Samepage to create tasks and assign it to families and friends. So everybody knew what they are responsible for. Pages had reference information that was awesome that helped everybody align and have no confusion at all. Great success.

Vantagens: This application has all the tools needed for managing projects namely pages, chat, tasks, etc. This also has video call and voice call features that support multiple users which makes it really easy to do conferences quickly. Pages feature is awesome especially the ability to embed tasks, images, etc within the pages. I created pages for all reference items so when a team member newly joined the team, he was able to access all relevant details quickly. There is a calendar feature with ics that you can sync with your own calendar elsewhere. We can create multiple teams - so one team can be created for each project which makes it easy to manage. There is the ability to create sub-teams as well which I am yet to try but that sounds cool. The interfaces are simple and easy to understand. Ample user documentation. This is accessible from both website desktop and through apps so it is very easy especially for people like me who prefer bigger screens/keyboard than the apps. No need to download any software!!!

Desvantagens: Video call feature did not work on my cellphone. Not sure why.

My Team is on the SamePage now!

Avaliado em 05/12/2018
Tom C.
Senior Leasing Agent
Imobiliárias, 501-1.000 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I am still using SamePage even though I've moved on to a different job. I'm still a digital nomad and I find it's accountability features to be unparalleled with any other collaboration program. I got my new company to adopt SamePage rather than the crap program they were using and we're all better for it! Thanks SamePage!

Vantagens: Most of the organizational products out there are a little difficult to navigate at first. It's hard to argue tho. In order for them to get us organized it takes a little work to understand their features. I can say with all honesty that SamePage was the easiest to understand right away. After playing with it for about 15 minutes I considered myself a SamePage pro. The best way to experience all SamePage has to offer is to create a practice group. Just a heads up! I'm a digital nomad. I work on the road and never go into a home office. I needed a program wherein I could prove to my bosses I was working and give them opportunities to chime in on what was going on--to redirect me at their discretion. Mission Accomplished with SamePage. I created weekly to do lists that listed my appointments and goals. I was able to attach pictures and documents with ease that supported my work. Once I added my supriors to the group they had access 24 hours a day to what I was doing. I never had to send them anything. It was always there for them to drop in and check at any time, any day of the week. I was able to track my progress on goals and todo's and so were they. Just ideal for a digital nomad like me!

Desvantagens: There really weren't any cons. It took me a little while to figure out how to add documents. It's all a part of the on-ramping process so it wasn't that big of a deal.

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