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a escolherem o melhor software

Conheça Deputy

O Deputy é uma ferramenta de gestão de quadro de funcionários multipremiada. Com o Deputy, é possível preparar os horários da equipe em minutos e depois publicá-los para a equipe com um clique, gerenciar facilmente as licenças de funcionários, controlar hora e assistência e sincronizar os quadros de horários com a folha de pagamento sem problemas. O Deputy integra-se a mais de 300 fornecedores líderes de POS e folha de pagamento para obter confiança de ponta a ponta. Aplicativos gratuitos para iOS e Android significam que é possível gerenciar os negócios de qualquer lugar. Comece uma avaliação gratuita hoje!

Quem usa Deputy?

O Deputy atende aos seguintes setores: hotelaria, comércio varejista, eventos, saúde, construção, ensino, cuidados infantis, segurança, serviço e qualquer outro setor que necessite gerenciar funcionários.

Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Software - 5

Está em dúvida sobre o Deputy? Compare com uma alternativa popular

Deputy

Deputy

4,6 (701)
US$ 6,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
100
43
4,6 (701)
4,5 (701)
4,6 (701)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 9,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
53
11
4,3 (2.980)
4,3 (2.980)
4,3 (2.980)

Outras ótimas alternativas ao Deputy

Time Tracker
Melhores recursos
Gestão do quadro de horários
Monitoramento de tempo online
Relógio de ponto online
Paycor
Melhores recursos
Distribuição de cronogramas
Gestão de candidatos
Portal do funcionário
Dayforce HCM
Melhores recursos
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
Preparação do W-2
QuickBooks Time
Melhores recursos
Gestão da folha de pagamento
Gestão do quadro de horários
Monitoramento de tempo online
Fergus
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento
Planday
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Controle de comparencimento
Portal de autoatendimento
Alvaria Workforce
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Controle de comparencimento
Portal de autoatendimento
Employment Hero
Melhores recursos
Banco de dados de funcionários
Gestão de RH
Perfil dos funcionários
Square Payroll
Melhores recursos
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
Relatório de Nóminas

Avaliações do Deputy

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
74%
4
20%
3
4%
2
1%
1
2%
Diego
Diego
GESTOR COMERCIAL, Brasil
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Muito Bom ! Indico !!!

5,0 ano passado

Vantagens:

Gosto de usar. Atende bem ao que se determina a fazer !

Desvantagens:

Poderia ser menos burocratico. So isso ! Mas muito bom !

Shari
Shari
Independent Contractor, Jamaica
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços ao consumidor, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Best Scheduling App Ever

5,0 há 2 anos

Vantagens:

I've used the software for over a year now and it makes my day to day life as an independent contractor a breeze. I can grab shifts posted by the managers shortly after they're published and can offer them up or swap them easily if I can no longer work a taken shift. I can request for leave, take a break during the scheduled shift and also view how many hours in total I have for the day, week, month in the schedule section. Their app for phones also allows you to grab, offer and view shifts and you can clock in or out on it. I especially love the seconds feature and the app being able to show me the time in my work's time zone VS mine so I'm never confused.

Desvantagens:

It's a little slow when grabbing shifts, like you are unable to just click/accept shifts back-to-back and have to wait like 30 seconds per accepted shift for the page to load and show that you've accepted your shift. There sometimes is also a lag when starting/ending a shift and you have to ensure it was clicked properly or shows you've started/ended after the page finishes loading or you could end up being late or stay clocked in.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Staff adore Deputy's reduced office time!

4,0 há 9 meses

Comentários: Because it is hosted on the cloud, managers can use it from any location with an internet connection. ADP's timekeeping module makes it difficult to adjust shifts when workers are asked to report earlier or stay later for work.

Vantagens:

Provides access to shift scheduling, staff attendance and punctuality records, and time off analysis reports for management. Unlike ADP's time tracking module, we don't add pay rates in Deputy so managers can utilize it without accessing confidential information.

Desvantagens:

Given that we have many offices in each state, and that our employees often split their time between offices in different states, keeping track of everyone's whereabouts may be a bit of a challenge.

Ryan
Owner, EUA
Serviços ao consumidor, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Stay Away From Deputy!

1,0 há 3 anos

Comentários: Deputy worked fine for us for at least a year. Nothing special, but it integrated with our Gusto payroll and ServiceM8 CRM and that's what we needed. But about 5 weeks ago it lost the ability to calculate over time. If a man works 49 hours in a week, it exports it to Gusto now as 49 straight hours, instead of 40 straight and 9 OT. We have exchanged dozens of emails with Deputy and we only get a canned response back. They say they are looking at it, but we don't believe it. How difficult could it be to compute OT correctly for a time tracking app?!! We don't think there is anyone working there any longer, -just a shell sucking up the monthly fees for as long as possible before folding.

Vantagens:

The integration with ServiceM8, which is why we chose Deputy

Desvantagens:

Customer service is horrendous, and the product is unreliable.

Jessica
Jessica
Human Resources Specialist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Deputy facilitates employee scheduling

4,0 há 3 meses

Comentários: Having a nearby application that makes use of our technology makes it all the more valuable. In particular, the team's knowledge opportunities for Vice customers are fantastic. I consider the time and effort invested learning and mastering Deputy to be worthwhile, even if I am already an advanced user.

Vantagens:

Other scheduling tools I've tried were either impractical or too difficult to learn and utilize. Deputy is the best scheduling software I have used, and I have tried a few. It's easy to get the hang of, navigate, and succeed in.

Desvantagens:

Turns off the door/window alarm. This quality is unnecessary, and the numerous safety precautions might be frustrating. Alter the range of colors available inside the span. The app's request and route customization features are user-friendly.