Quem usa o Deputy?

O Deputy atende aos seguintes setores: hotelaria, comércio varejista, eventos, saúde, construção, ensino, cuidados infantis, segurança, serviço e qualquer outro setor que necessite gerenciar funcionários.

Conheça o Deputy

O Deputy é uma ferramenta de gestão de quadro de funcionários multipremiada. Com o Deputy, é possível preparar os horários da equipe em minutos e depois publicá-los para a equipe com um clique, gerenciar facilmente as licenças de funcionários, controlar hora e assistência e sincronizar os quadros de horários com a folha de pagamento sem problemas. O Deputy integra-se a mais de 300 fornecedores líderes de POS e folha de pagamento para obter confiança de ponta a ponta. Aplicativos gratuitos para iOS e Android significam que é possível gerenciar os negócios de qualquer lugar. Comece uma avaliação gratuita hoje!

Deputy - Informação

Deputy

https://www.deputy.com

Fundada em 2009

Deputy - Preços

O Deputy possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Deputy a partir de US$ 2,50/mês.

Preço inicial

US$ 2,50/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Deputy

Ferramentas de Gestão de Tempo
Banco de dados de funcionários
Cobrança e faturamento
Controle de tempo offline
Controle de tempo por celular
Cálculo de horas extras
Gestão do quadro de horários
Horas faturáveis e não faturáveis
Rastreamento de vagas e licenças
Registro automático de tempo
Taxas de cobrança múltiplas
Agendamento automatizado
Agendamento de aulas
Agendamento de compromissos
Agendamento de grupo
Agendamento de recursos
Agendamento em tempo real
Alertas/notificações
Cronograma de instalações
Gestão de reservas de quartos
Planejamento de pessoal
Várias localizações
Acompanhamento de licenças/férias
Agendamento de turnos
Agendamento online
Análise de dados preditiva
Comunicação sobre distribuição de turnos
Cálculo de horas extras
Gerenciamento de turnos rotativos
Gestão da folha de pagamento
Rastreamento de habilidades
Troca de turnos
Controle do processo de aprovação
Geração de relatórios de licenças e ausencias
Gestão de calendários
Gestão de políticas de licenças
Planejamento de pessoal
Portal de autoatendimento
Rastreamento FMLA
Acesso para Celular
Cartão perfurado
Cartão perfurado online
Controle da estação de trabalho
Controle de licenças médicas
Gestão da folha de pagamento
Gestão do quadro de horários
Mensagens instantâneas
Rastreamento de vagas e licenças
Reconhecimento biométrico
Relatórios e análise de dados
Seguimento de assalariados
Gestão de empreiteiras
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão de tempo e comparecimento
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Indicadores de desempenho
Mão de obra variável
Orçamentos/Previsões
Planejamento de pessoal
Previsão de trabalho
Rastreamento de habilidades
Acesso para Celular
Agendamento automatizado
Distribuição de cronogramas
Gestão da folha de pagamento
Gestão de recursos
Mensagens instantâneas
Relatórios e análise de dados
Relógio de ponto online
Troca de turnos
Controle de horas
Cálculo de horas extras
Gestão de calendários
Planejamento de pessoal
Portal de autoatendimento
Rastreamento FMLA
Relatórios e análise de dados
Agendamento de compromissos
Agendamento de plantão
Arrastar e soltar
Cobrança e faturamento
Compromissos recorrentes
Conformidade com HIPAA
Gestão de docentes/funcionários
Gestão de fichas dos pacientes
Gestão de médicos
Portal de autoatendimento
Rastreamento de no-show
Várias localizações

Deputy - Avaliações

Exibindo 5 de 555 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,6/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,6/5
Glenda M.
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 28/10/2016

"Excellent & Easy to Use Time Management System"

Comentários: Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Vantagens: The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Desvantagens: The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 28/10/2016
Troy M.
Area Manager
Varejistas, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/07/2019

"Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling nightmare!"

Comentários: We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Vantagens: Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Desvantagens: I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/07/2019
Natalie O.
Owner
Roupa e moda, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/08/2018

"No bad until you try to leave"

Comentários: I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's almost a responsibility. I closed my business in July. Not having a need for timekeeping I cancelled an account. I deleted all staff and shifts and unsubscribed from this service. I did so before the close of the billing cycle. Since this is a payment in advance service I should have been left with nothing outstanding. I've had demand after demand. I went back into the account to inquire as to why I'm still receiving demands to find that the account was not closed, I was not unsubscribed and although all staff profiles had been deleted i was still listed as having 5 staff. I updated my contact information, emailed Deputy stating that I had unsubscribed using the instructions in the help files and heard nothing more. Then the demands started again. The worst however was having to deal with their customer service rep on live chat who'd leave me sitting on live chat for 5-7 minutes at a time only to come back and claim he was leaving me hang there on purpose so "I'd calm down" He seemed to take particular exception to me insisting on a chat transcript. Given that I'm so furious with this company and how it allows its reps to treat customers, customer service rep's strategy didn't work. I got my chat transcript in the end but only by copying and pasting the entire thing myself. He wasn't too keen on his replies being included in the chat transcript. Utterly disgusting.

Vantagens: It's cheap. It's not an expensive service but the old adage you get what you pay for applies here.

Desvantagens: Customer service is deplorable. I've never in my lifetime of dealing with various services, apps, etc ever dealt with a customer service rep as badly trained and as unprofessional as I have seen at Deputy.

Resposta dos fornecedores

por Deputy em 20/09/2018

Hi Natalie. We really value your feedback and will share this information with our team. Thank you for your honesty and we look forward to working with you in the future to improve your Deputy experience!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/08/2018
Avaliador Verificado
Director
Contabilidade, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/05/2020

"Good, robust T&A sytem"

Vantagens: Easy to use and set up. Mobile App and geo location

Desvantagens: Only support is via e mail and can be slow at times

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/05/2020
Rachael C.
Australia & New Zealand Payroll officer
Ócio, viagens e turismo, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 10/11/2016

"Outstanding Customer Support"

Comentários: Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake and Joseph on making the system work with ease and ensure we are using the system to its potential.
Our business has a high turnover of transient employees who work varied hours and days of work which makes it hard for our managers to roster efficiently.
The team at Deputy have worked with us to add custom features which can help with our daily struggles in turn saving us time and money by being able to roster effectively and ensure we are being compliant at each step.
As the Payroll officer for our Australian and New Zealand region, Deputy have allowed me to streamline the fortnightly payroll process. Removed the need for any manual inputting, in turn ensuring we have time for quality checks, within our limited time constraints on payroll day.
We are a fast paced business and this system works extremely well for our managers creating and publishing the rosters, as well as confirming timesheets.

Vantagens: Worked closely with our team to add additional features required
Fast response time
Realistic time-frames
Great problem solving skills, and solutions
Helps with rostering efficiently,
Forecast of costs,
Ensures Compliance
Reporting functions
Payroll inputting has reduced from 1.5 days to 1Hrs due to new seamless payroll integration
New upgrade of system is more user friendly and responsive

Desvantagens: More updates on system features/upgrades to come
More training for Support staff on system set up
Doesn't do 'Modern award' interpretation. Although we have now got the system to interpret the Award this was a lot of custom features we worked with the Development team on.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 10/11/2016