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Conheça ConnectWise ScreenConnect

O ConnectWise Control (anteriormente, ScreenConnect) é uma solução rápida, confiável e segura de reunião, acesso e suporte remoto. As reuniões online permitem que os usuários colaborem, realizem sessões de treinamento, forneçam atualizações do projeto, conversem ou qualquer outro assunto relacionado. Colabore com outro técnico para que ambos trabalhem em uma única sessão simultaneamente. Vários técnicos podem colaborar coletivamente em uma sessão de suporte utilizando as respectivas habilidades para ajudar os clientes com mais eficiência.

Quem usa ConnectWise ScreenConnect?

Profissionais de TI

ConnectWise ScreenConnect Software - 1
ConnectWise ScreenConnect Software - 2
ConnectWise ScreenConnect Software - 3
ConnectWise ScreenConnect Software - 4
ConnectWise ScreenConnect Software - 5

Está em dúvida sobre o ConnectWise ScreenConnect? Compare com uma alternativa popular

ConnectWise ScreenConnect

ConnectWise ScreenConnect

4,7 (1.910)
US$ 36,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
57
7
4,6 (1.910)
4,6 (1.910)
4,4 (1.910)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 14,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
159
39
4,4 (2.171)
4,5 (2.171)
4,3 (2.171)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao ConnectWise ScreenConnect

Zoho Desk
Melhores recursos
CRM
Gestão de tíquetes
Imagem de marca personalizável
Zoho Assist
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
ISL Light
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
Autotask PSA
Melhores recursos
Alertas/notificações
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
GoTo Webinar
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Streaming de apresentações
Áudio e vídeo bidirecionais
SysAid
Melhores recursos
Alertas/Escalonamento
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Dynamics 365
Melhores recursos
Criação de faturas
Geração de relatórios financeiros
Gerenciamento de pedidos de compra
SolarWinds Service Desk
Melhores recursos
Alertas/Escalonamento
Controles/permissões de acesso
Notificações em tempo real
BeyondTrust Remote Support
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto

Avaliações do ConnectWise ScreenConnect

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,4
Recursos
4,5
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
73%
4
23%
3
3%
2
0%
1
0%
Gerry
Gerry
Manager of Project Services
Usuário do LinkedIn Verificado
Segurança de rede e informática, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Great product

5,0 há 2 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Mark A.
Mark A.
Technical Account Manager, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

There is no better solution

5,0 há 5 anos

Comentários: I can remote into my clients PC's for support or have unattended connections to servers for maintenance and monitoring. Saves time (not travelling to client location) allows me the freedom to work from anywhere

Vantagens:

-Works very well. -not resource heavy -multi platform

Desvantagens:

-Nothing I can really think of. -This is my go to application for rmm.

Jonathan
Jonathan
System Engineer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

A lot of value for dollar with ConnectWise Control

4,0 há 3 anos

Comentários: Overall ConnectWise Control has been easy to deploy and use. Initially we were hesitant to add our servers to a remote support tool like ConnectWise Control or TeamViewer, but this tool has made remote server administration much simpler.

Vantagens:

ConnectWise Control has a great web view that allows us to quickly find the computer/server we're looking for. We can run standard command line and PowerShell commands through the web interface to quickly gather information or troubleshoot a user's computer without impacting the user experience. The screen share is very fast and reliable and often preferred over Remote Desktop sessions. It's also very nice to be able to switch between user sessions on the computer, like when interacting with a Remote Desktop server and needing to assist a specific user on the Remote Desktop server.

Desvantagens:

The software doesn't fully integrate with Microsoft Endpoint Manager, the only software that does is TeamViewer.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Hardware, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

It is simple to access the server with ConnectWise remotely.

3,0 há 2 anos

Comentários: Mainly what we are dedicated to is structuring programmatic projects of our computer and hardware services, it is essential in this sense that when a problem arises at any time we can be 100% notified with notifications to repair the process of any program that we have in operation. on the server.This program has undoubtedly helped us a lot, we don't need to go back to work, with a home computer it's enough to be able to check the server, which is as if we were doing it live at work.

Vantagens:

Initially, it is very easy to be able to connect everything with connect wise, especially for what we use it for, which is the testing server. Reciprocally, it generates more learning information where we move very well.Many times I leave the office and I receive messages of serious concerns about server errors where technicians are waiting for my help and direction. Thanks to the program, I can easily generate this by connecting from my home and everything has gone great.

Desvantagens:

There are some applications that are not compatible and tools that conectwise does not have at this time, other programs do.According to this, currently it will not be an impediment to change it, but in the future it may possibly be.

Shane
Systems Administrator, EUA
Hospitais e Saúde, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

ScreenConnect is Simple to use!

4,0 há 3 meses

Comentários: As a company, we're happy to use ScreenConnect for our remote management solution.

Vantagens:

It is easy to search for endpoints, add endpoints, and connecting to endpoints is as simple as a click, or adding one time support sessions.

Desvantagens:

Sometimes it's difficult to make groups of endpoints due to the advanced filtering options

Zane
Zane
Senior Integrated Production Specialist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hardware, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

ConnectWise Control helps us support our global customers

5,0 há 5 anos

Comentários: ConnectWise Control has allowed us to deliver a custom-branded remote support solution.

Vantagens:

I really like the fact that we can own an on-premise license and not be tied to a contract. It also does not leave any client software installed.

Desvantagens:

Purchasing additional licenses is harder than it should be, I've reached out to them several times and no one has called me back,