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a escolher o melhor software

Conheça Regiondo

O Regiondo é o software líder na Europa em reservas para o setor de lazer. Mais de 8.000 fornecedores de atividades e passeios de 42 países aumentam sua receita usando o software de reservas - todos operados na sede localizada em Munique.

Na Regiondo, os especialistas garantem um processo tranquilo de reservas e um atendimento abrangente ao cliente. O sistema de reservas pode ser vinculado profissionalmente ao seu próprio site e adaptado ao seu design individual.

Quem usa Regiondo?

Mais de 7.000 parceiros do setor de viagens já usam o sistema com sucesso. Se você possui um parque de diversões, um zoológico ou oferece aulas de culinária, o software é adaptável às suas necessidades.

Regiondo Software - 1
Regiondo Software - 2
Regiondo Software - 3
Regiondo Software - 4
Regiondo Software - 5

Está em dúvida sobre o Regiondo? Compare com uma alternativa popular

Regiondo

Regiondo

4,2 (54)
€ 49,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
101
19
4,3 (54)
3,8 (54)
4,2 (54)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 49,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
65
16
4,4 (233)
4,2 (233)
4,4 (233)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Regiondo

Rezdy
Melhores recursos
Gestão de reservas
Reserva de atividades
Reservas online
TrekkSoft
Melhores recursos
Gestão de reservas
Processamento de pagamentos
Reservas online
FareHarbor
Melhores recursos
Processamento de pagamentos
Reserva de atividades
Reservas online
Checkfront
Melhores recursos
Gestão de reservas
Processamento de pagamentos
Reservas online
WooCommerce
Melhores recursos
Administração de website
Carrinho de compras
Gestão de pedidos
GymMaster
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Processamento de pagamentos
Renovação de inscrições
Bookinglayer
Melhores recursos
Gestão de reservas
Processamento de pagamentos
Reservas online
Bookeo
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de calendários
Reservas online
Easol
Melhores recursos
Arrastar e soltar
Formulários personalizáveis
Gestão de reservas

Avaliações do Regiondo

Pontuação média

Geral
4,2
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,2
Recursos
3,9
Relação qualidade/preço
3,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
56%
4
26%
3
7%
2
6%
1
6%
Nicola
Nicola
Inhaberin, Alemanha
Usuário do LinkedIn Verificado
, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp

I used to like it in the beginning

4,0 há 8 anos

Comentários: A website alone is not enough to get customers to book your tours. You need a booking software to manage existing capacities and avoid overbooking. Regiondo Pro allows you to integrate an online-shop into your own website. The software is very easy to use and if there are questions the customer support is always there for you. Thanks to the booking solution Regiondo Pro, I am much more independent. I therefore was encouraged to use an independent, self-sufficient solution. This also helps you to develop further as an entrepreneur. The installation is very easy and can be done even without any IT knowledge. Without Regiondo Pro I would never had access to such a professional booking solution. They developed the best booking solution on the market – and it is constantly getting better.

Vantagens:

It helps you when you are completely new to this field and want to set up your own ticket sysem.. The Layout is quite nice.

Desvantagens:

They tell you they help you with traffic but the channels will only list you when you already have high traffic volume.

SPYROS
Legal representative, Grécia
Ócio, viagens e turismo, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Great cooperation

5,0 ano passado

Vantagens:

Everything is great and our work has been made easier!

Desvantagens:

I cannot think of something that I do not like about Regiondo! For whatever we ask and we want we have a solution!

Mark
Director, Reino Unido
Ócio, viagens e turismo, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Could not get it to work in £ and packages broke every day

1,0 há 3 anos

Comentários: Moving to Regiondo was a disaster for us. The booking system did not work and we lost loads of bookings and eventually turned it off and went back to our previous supplier.

Vantagens:

The booking system looked good and were were told it would support package deals e..g. two activities at a discount.

Desvantagens:

The booking system could not do the most basic addition. If someone selected a £30 activity the total came out at £35.64. Regoindo spent weeks trying to make it work without success. Package deals were setup, but kept displaying that they were fully booked. We got it fixed then it broke again, day after day after day. Reports from Regiondo are in Excel in german format with a comma in place of a decimal point, so a UK version of Excel cannot make sense of it.

Resposta do Regiondo

há 3 anos

Hi Mark, We are very sorry to hear that you haven't had a positive experience with Regiondo. We appreciate that you took the time to share your experience and value your feedback. Our team is working hard on improving our system and have already fixed the issues with the currency differences you mentioned. Unfortunately, some use cases connected with integrations with third-party systems, such as Google Calendar require more time to be solved, as they often need to be fixed by our integration partners themselves or depend on the logic of the integration partner. If you do need any further assistance, please feel free to reach out to our customer service team directly. Best regards, Regiondo team

Miquel Àngel
Manager, Espanha
Ócio, viagens e turismo, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

A big help for selling!

5,0 há 2 anos

Comentários: Our experience is good, easy to use and We can sell our products with other tour operators

Vantagens:

The customer service is great, they answer you very fast and they are very nice.

Desvantagens:

We would like to find more languages, as catalan.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Ócio, viagens e turismo, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Strong platform

4,0 há 2 anos

Comentários: Good. Especially haline fernandez's support.

Vantagens:

Easy to use, efficient in centralising all reservations, no issues during busy season.

Desvantagens:

including new OTA's remains very much at our discretion. Little help from regiondo in opening new relationships. IE: ota's never respond to initial messages sent from platform. We need to contact them directly through to their central email addresss.