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a escolherem o melhor software

Conheça TMetric

O TMetric é um controlador de horas online fácil de usar para autônomos e equipes de duas a 100 pessoas.

Com o TMetric, é possível definir orçamentos para os projetos, definir tarifas para qualquer tarefa, cliente, projeto ou membro da equipe, enviar faturas aos clientes, visualizar o dia de trabalho em uma linha do tempo, obter relatórios detalhados de horas e valores, gerar capturas de tela e calcular as folgas remuneradas dos funcionários. O TMetric integra-se a quase tudo, incluindo Asana, Basecamp, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Trello, Wrike, Todoist e Zendesk.

Quem usa TMetric?

O TMetric é amplamente utilizado por desenvolvedores de software, designers, agências de consultoria, universidades, estúdios de desenvolvimento de jogos, instituições financeiras, bancos, lojas online e redatores.

Onde o TMetric pode ser implantado?

Baseado na nuvem
Instalação local

Sobre o fornecedor

  • Devart
  • Localizado em Prague, Tchéquia
  • Fundado em 1997

Suporte do TMetric

  • Bate-papo

Países disponíveis

Alemanha, Austrália, Brasil, Bélgica, Canadá e outros 21

Idiomas

alemão, inglês, russo

Preço do TMetric

Preço inicial:

US$ 5,00/mês
  • Sim, oferece teste gratuito
  • Sim, oferece versão grátis

O TMetric possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do TMetric a partir de US$ 5,00/mês.

Planos de preços consiga uma avaliação gratuita

Sobre o fornecedor

  • Devart
  • Localizado em Prague, Tchéquia
  • Fundado em 1997

Suporte do TMetric

  • Bate-papo

Países disponíveis

Alemanha, Austrália, Brasil, Bélgica, Canadá e outros 21

Idiomas

alemão, inglês, russo

Vídeos e imagens do TMetric

TMetric Software - 1
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Vídeo do TMetric
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Recursos do TMetric

  • Acesso para Celular
  • Banco de dados de funcionários
  • Controle de horas
  • Controle do tempo do projeto
  • Cálculo de horas extras
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de calendários
  • Gestão de tarefas
  • Gestão do quadro de horários
  • Horas faturáveis e não faturáveis
  • Integrações de terceiros
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Registro de entrada/saída
  • Relatórios e análise de dados

Alternativas ao TMetric

Software de monitoramento de horas de trabalho remoto que ajuda a saber se uma equipe está trabalhando de forma produtiva.
Software de controle de horas online, ideal para quem precisa de uma maneira flexível de monitorar as horas, analisar os negócios ou faturar os clientes.
Software líder de planilhas e análise de dados. Normalmente incluído no Microsoft Office.
A Asana é a forma mais fácil de organizar e gerir todo o trabalho das equipes. Veja por que a Asana tem um alto desempenho na Capterra.
Monitoramento de horas dos funcionários com aplicativo móvel e GPS. Veja quem está trabalhando, onde e em quais projetos, tudo em tempo real. Fácil integração da folha de pagamento
Software líder de monitoramento de horas baseado na nuvem para pequenas e grandes equipes. Fácil de implementar, ótimos relatórios, suporte offline e para vários dispositivos.
O Mavenlink é a única solução que permite que sua equipe monitore horas e despesas na mesma plataforma em que realmente trabalha.
Software de monitoramento de horas equipado com orçamento, planejamento avançado de recursos, rastreamento de despesas, painéis visuais e relatórios flexíveis.
O Gusto facilita a folha de pagamento, os benefícios e o RH de maneira inovadora para pequenas empresas.

Avaliações do TMetric

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,4
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,6

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
59%
4
35%
3
6%
Joao
Consultor, Portugal
Software, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Gestão de Tempo

4,0 há 10 meses

Vantagens:

O controle de tempo é muito útil, mas pode ser melhorado.

Desvantagens:

Em dias com várias chamadas de apenas alguns minutos é dificil detalhar um registo por cada chamada.Melhoria para possibilitar a integração de outros utilizadores a um workspace, mas apenas a alguns projectos.

Tammi
Tammi
Owner, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Escritório executivo, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

I NEED THIS... and LOVE it

5,0 há 5 anos

Comentários: I have used this for a couple of years and have even recommended to my clients that want to hire staff. I have some clients that want to know how every minute is spent and others that are happy as long as I am getting the task done in the time I am allotted, but TMetric takes all of the guesswork out. Regardless of what I am invoicing the client for I can send the report from TMetric so I am aware of exactly how much time to bill each client for.

Vantagens:

I like that with the click of a button I can not only switch between clients but also sub projects for each of those clients. At the end of the week I can run a report and pull everything into a spreadsheet and send each client a complete snapshot of how much time was spend on which aspects of their business. There is even an app so if I am not sitting at my desk but doing some work from my tablet or on a call I can still click the button and track every minute.

Desvantagens:

I have not encountered anything I dislike. I use the free version and have not found its limitations

Resposta do Devart

há 4 anos

Thanks for your trust, Tammi.

Sagar
Sagar
Android Developer, Índia
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 2–10 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

Easy to use, Effective, Efficient and Productive

4,0 há 4 anos

Comentários: I can see the demanding, bright and shining future of this productive tool. The product has been helping me a lot. It saves time and energy. That means, less efforts and more productivity. I trust and recommend this product.

Vantagens:

1. The activity feature… 2. Auto suggesting options to fill… 3. We can treat Idle time as a break in one click… Really loved that “Add as a break” option… 4. Automatic adjustment of time entries. E.g. when I add a new time entry and if it is overwriting (overriding, overlapping) an existing entry, the app will split the existing time entry into two (before and after segments) and will allocate the new time entry a space in between. This saves a lot of user interactions, time and energy. 5. Export report as pdf file feature 6. Ability and flexibility of bulk edit

Desvantagens:

Missing: 1. That “i” hover description in reports and entries also. 2. Android App and Desktop App are not user friendly like the web app. 3. Floating action button in webApp for adding a time entry/task quickly. 4. WebApp: Unable to select multiple tags while typing in tag area. 5. Ability to add tags in Android app 6. In the Android app: Reports -> last row (e.g. when current date is between 26 to 31) is covered by the apply button. So, no way to select the end date or last couple of days for the report. 7. Group by project and Sort by duration options in My time (time) screen in addition to sequential (order-wise) entries. 8. Timer (customized timer, alarm with description) option along with each time entry… Sometimes we take a break after 25 minutes and sometimes, after 40 minutes of focus… 9. No widget in android for quick time entry. 10. Line graph for a particular project so that we can observe and analyze any increase or decrease in time spent for the project easily. 11. Current task name with time instead of today time balance in chrome tab title. 12. Dynamic project creation. If it is a new project, we have to first create a project and only then we can create a time entry… 13. Dynamic tag creation (if the tag is not available) while we type in the task. 14. Sort by time configuration and description in pdf report. 15. Bookmark entries and tags 16. Group of tags 17. Time entry suggestions so that we don't have to write

Alternativas consideradas anteriormente: Toggl Track

Razões para mudar para o TMetric: Compare to Toggl, TMetric reduces many user interactions such as "add as break" and adjustment of "overwriting time entries". So, less user interactions, less efforts, less time, less energy investment and consumption, more productivity. Also, Toggl is costly than TMetric.

Resposta do Devart

há 4 anos

Thank you very much for such a detailed review, Sagar. We will definitely take into account your recommendations.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

A review of TMetric by the Creative Director of a Marketing Agency

3,0 há 5 anos

Comentários: I've been using it for around a year now and, like I say above, it's mostly fine and easy but with a couple of bugs or areas of badly designed UI or UX. The page design and colour scheme and UI do feel a little dated and not quite slick enough perhaps?

Vantagens:

I like it's simplicity - both in looks and function. Once the browser extension is installed you can time track tasks straight from Asana or manually add the time yourself - both methods are relatively quick to do. I like that you can view reports of how you've spent your time - on what projects and clients. Very useful for administrators and accountants.

Desvantagens:

It often crashes, breaks or bugs out, leaving myself and my team unable to track our hours in the software. It only breaks every three weeks or so, but I suppose I did expect it to work ALL the time. The other thing that is very annoying is when you are manually entering your hours and they start in AM and finish in PM. The slightly-clunky-to-use clock interface does not automatically guess that you meant PM and ruins all the hours you've already entered that morning by setting the last task as finishing at 12.45AM! The analogue clock face interface used to enter times is a little annoying - it has to be clicked or pressed in the right order and very accurately. It is easy to accidentally leave a timer tracking - even overnight. Perhaps there could be some way to counter this?

Resposta do Devart

há 5 anos

Thanks for your feedback. We're working hard to meet the users' requirements.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Tmetric is great for time tracking as well as time off requests

4,0 há 3 anos

Comentários: We've found the TMetric customer support team to be very helpful when needed. We tested many different apps and landed on TMetric as one of the best.

Vantagens:

We use TMetric for our entire team. It's easy to add clients, projects and track time. It's also easy to update or fix issues. We really like the recent add of time off requests so we can also manage our PTO. Lastly, the activity tracker is a nice bonus.

Desvantagens:

The company is located in the Czech Republic, and has a tendency to roll out updates in the middle of our workday. It makes sense due to the time difference, but has caused some frustration with our team.

Alternativas consideradas anteriormente: Harvest e Toggl Track

Razões para escolher o TMetric: We stopped using Mavenlink and it's tracking tools so needed to find a standalone tracking system that integrates with Jira. Tmetric fit the best.

Software anterior: Kantata e Toggl Track

Razões para mudar para o TMetric: Tmetric and Toggl are very similar, but overall we found Tmetric to give us the most features for reasonable user price.

Resposta do Devart

há 3 anos

Thanks for the feedback, we appreciate your point of view. Sorry for the inconvenience caused by different time zones.