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Conheça InteliWISE Live Chat

Assistente de bate-papo ao vivo e virtual para portais de ajuda e autoatendimento.

Quem usa InteliWISE Live Chat?

O InteliWISE foi criado como um software de bate-papo ao vivo, atendimento ao cliente e agente virtual para aprimorar a comunicação com o cliente sem que ele precise esperar por uma resposta.

InteliWISE Live Chat Software - 1
InteliWISE Live Chat Software - 2
InteliWISE Live Chat Software - 3
InteliWISE Live Chat Software - 4

Está em dúvida sobre o InteliWISE Live Chat? Compare com uma alternativa popular

InteliWISE Live Chat

InteliWISE Live Chat

4,2 (20)
US$ 29,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
13
Nenhuma integração encontrada
4,3 (20)
4,2 (20)
4,0 (20)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
R$ 359,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
180
245
4,3 (3.978)
4,2 (3.978)
4,3 (3.978)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao InteliWISE Live Chat

Zendesk Suite
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Gerenciamento de tickets de suporte
Gestão de tíquetes
Zoho Desk
Melhores recursos
CRM
Gestão de tíquetes
Imagem de marca personalizável
LiveChat
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
LiveAgent
Melhores recursos
Bate-papo proativo
Gravação de chamadas
Registro de chamadas
Intercom
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Salesforce Service Cloud
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Gestão de filas
Histórico do cliente
Birdeye
Melhores recursos
Monitoramento de revisões
Notificações em tempo real
Solicitação de avaliação
Olark
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Formulário offline
Histórico de transcrições/chat
Tidio
Melhores recursos
Bate-papo ao vivo
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Relatórios e análise de dados

Avaliações do InteliWISE Live Chat

Pontuação média

Geral
4,2
Praticidade
4,3
Atendimento ao cliente
4,0
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
35%
4
50%
3
15%
Cynthia
Cynthia
Customer Service Representative, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços de informação, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Love Live Chat

5,0 há 6 anos

Vantagens:

We love Live Chat and wish we could use it more! Because of the licenses and the sheer numbers of our support team and the calls we have, Live Chat is used primarily by upper management teams who offer escalation support for our teams. That's a shame on our part because we have far less issues with Live Chat than we do with the other chat client our agents use. It is stable and gives us almost instant access which is nice because when a call is escalated, we don't want to have the customer "on hold". Having the option for our customers to go live and get someone right away is a plus.

Desvantagens:

There's nothing I can really say about Live Chat outside of the cost. I wish it was not limited to upper managements usage which was our decision not Live Chat. But cost wise its more efficient with another chat program for our agents.

Paige
Inbound Demand Conversion Manager, Corp., EUA
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

LiveChat is a good addition to our website that helps generate leads.

4,0 há 6 anos

Vantagens:

I like how straightforward the platform is. It allows potential clients on our website to get the quick answers they are looking for in a timely manner. A few of the features I like the most are the canned responses, ability to transfer chats, and the ability to route based on teams.

Desvantagens:

It is a very basic chat tool with limited functionality and features. It is almost more customer service centric rather than a sales-centric tool.

LILIANE
English teacher, Brasil
Gestão da educação, 2–10 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

This app needs some improvements.

3,0 há 4 anos

Vantagens:

The application allows me to connect with my students whenever they need help. This is the only reason I used the Live Chat app while I’ve been testing it.

Desvantagens:

There's notification problems and often has trouble connecting to the internet or disconnects randomly.

Coletta
Owner, EUA
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

LiveChat is awesome, I really like the quality of the service!

4,0 há 6 anos

Vantagens:

Having Live Chat as a feature on your website is awesome! It has the ability to answer questions all around the clock, well at least most of the time. The LiveChat services is a great way to give your customers, or patients the idea that you are available all day long.

Desvantagens:

The only bad thing about LiveChat, is that it can sometimes sound a bit robotic. I don't think that people want a robotic answer, keep in mind, this does not happen all the time. But, when it does, it actually matters, as far as business goes.

barbara
barbara
Web Consultant, Filipinas
Usuário do LinkedIn Verificado
Internet, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

The best software app ever

5,0 há 6 anos

Vantagens:

The way the software is build is user friendly and hot keys are making work very much easy! The ability to see what the other end types before receiving it is a genius!

Desvantagens:

Easy to use but lags from time to time. Onve updated its brand new as always

Software encontrado em