Quem usa o eHopper?

Pequenas e médias empresas como restaurantes de serviço rápido, lanchonetes, padarias, cafés, bares, lojas de bebidas, food trucks, sorveterias, lojas de cigarros eletrônicos, lojas de varejo ou quiosques temporários.

Conheça o eHopper

O eHopper é um sistema de ponto de serviço (POS na sigla em inglês) gratuito para Windows PCs, Android, iPad, terminal móvel Poynt. eHopper é adequado para pequenas empresas, tais como restaurantes de serviço rápido, lojas de varejo, lanchonetes, padarias, cafés, bares, lojas de bebidas, food trucks, qualquer negócio de varejo à procura de uma solução consolidada para acelerar as operações e aumentar os negócios.

Principais recursos:
Processamento gratuito de cartões.
Pagamentos
Gestão de pedidos
Gestão de clientes
Gestão de estoques
Gestão de funcionários
Fidelidade
Impressão de recibo/cozinha

eHopper - Informação

eHopper

http://www.ehopper.com/

Fundada em 2000

eHopper - Vídeo
Play
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eHopper - Visão geral de preços

O eHopper possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis.


Versão gratuita

Sim

Teste grátis

Sim

eHopper: implantação e suporte

Assistência

  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Instalado - Mac
  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do eHopper

  • Acesso para Celular
  • Controles independentes
  • Dividir contas
  • Gestão de dicas
  • Gestão de entrega
  • Gestão de estoques
  • Gestão de tabelas
  • Gestão de vales-presente
  • Pedidos online
  • Programa de fidelidade
  • Relatórios e análise de dados

Ver lista completa de Programas para Caixa de Restaurante

  • Assinatura eletrônica
  • Gestão de comissões
  • Gestão de descontos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de vales-presente
  • Integração de comércio eletrônico
  • Leitura de códigos de barras
  • PDV para restaurantes
  • PDV para varejo
  • Perfis de conta de cliente
  • Programa de fidelidade
  • Várias localizações

Ver lista completa de Sistemas PDV

  • Comércio eletrônico
  • Gestão de comissões
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de preços
  • Gestão de vales-presente
  • Leitura de códigos de barras
  • PDV para restaurantes
  • Permissões de acesso a usuários
  • Ponto de venda para bares
  • Rastreamento de devoluções
  • Rastreamento de vendas
  • Suporte de programa de fidelidade

Ver lista completa de Sistemas PDV para iPad

  • Controle de estoque
  • Controles independentes
  • Dividir contas
  • Gestão de caixas registradoras
  • Gestão de dicas
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de vales-presente
  • Programa de fidelidade

Ver lista completa de Sistemas para Bar

  • CRM
  • Comércio eletrônico
  • Gerenciamento de pedidos de compra
  • Gestão de comissões
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de mercadorias
  • Gestão de pedidos
  • Marketing por e-mail
  • Pedido por correio
  • Programa de fidelidade
  • Relatórios e análise de dados
  • Várias localizações

Ver lista completa de Software de Gestão de Varejo

  • Comércio eletrônico
  • Gestão de comissões
  • Gestão de descontos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de preços
  • Gestão de vales-presente
  • Leitura de códigos de barras
  • Rastreamento de devoluções
  • Rastreamento de vendas
  • Suporte de programa de fidelidade
  • Tela de toque

Ver lista completa de Software de PDV para Varejo

eHopper - Alternativas

Mais alternativas ao eHopper

eHopper - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4/5

Pontuação média

Praticidade 4,1
Atendimento ao cliente 3,8
Recursos 3,8
Relação qualidade/preço 4

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Jaime R.
Point Of Sale Deployment Manager
Serviços financeiros, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2018

"Great Company, Great Software, Awesome Service"

Comentários: Ehopper has awesome support, they listen and are very fast at resolving issues. They will train you as many times as needed to ensure you and your staff can utilize every bit of the software to enhance your user experience and make sure your business runs smoothly. They have competitive pricing and are always adding new features and functions to help businesses grow and thrive.

Vantagens: This software is easy to use and has everything a business needs to stay organized and up to date with their software in todays day and age. They are constantly evolving and stay competitive in the POS industry as a leader in POS technology.

Desvantagens: They are missing a few features for fullservice restuarants but plan on adding them in the future.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/11/2018
Avaliador Verificado
Owner/Operator
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/08/2018

"eHopper customer experience"

Comentários: For the most part, the service fills our need at this time.

Vantagens: We have a convenience store and the inventory management can be very helpful. Also the customer service is very good.

Desvantagens: There are a few small programming options that would be helpful. For example, after the last update they took away the ability to turn off the receipt printing so that we didn't have the "uncheck" that option after every single transaction. We are in a small community and don't have much traffic but with 100 transactions per day that's 100 times we have to click a button. It's not a huge deal but there are just little things like that they overlook I think.

Resposta dos fornecedores

por eHopper em 27/08/2018

Hi,
We'd love to hear more, specifically, about your need to uncheck the receipt printing option. If you could contact us, at your convenience, perhaps there's a work around we can set up for you. Just reply here, or reach out to our Support line. I really appreciate you taking the time to provide us this feedback.Let's see how we can help!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/08/2018
Duane M.
Owner
Entretenimento, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    2 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    3 /5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/09/2019

"Our Implementation"

Comentários: Extreme lack of support and or communication, constant login and licensing issues, overall as a POS it would be fine but you get what you pay for as they say. We ended up blowing it up, losing data, and ultimately going to VEND.

Vantagens: Ease of use, price point. During the free trail it seemed that this product would work as we are still small and new but you must consider future growth as well.

Desvantagens: Lack of reporting, lack of customization IE receipts, entries required that don't make sense, IE departments that don't display anyways, constant time outs on back end and needing to constantly log in, lack of integration with Moneris - an ongoing problem since the latest apple update.

Resposta dos fornecedores

por eHopper em 12/11/2019

Thank you for you valuable feedback! We are very to sorry to hear that you did not enjoy your experience. We are always working to improve our functionality and support. In terms of customer support, we have added additional resources with 24/7 support. Thanks again!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/09/2019
Avaliador Verificado
Director of Licensing & Business Development
Roupa e moda, 11-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/08/2018

"Great Service, Limited Functionality"

Comentários: Overall, it was a positive experience and I would continue to follow their software and hopefully see new and advanced features in the future.

Vantagens: The software was affordable, the team was very responsive to troubleshoot any issues we had.

Desvantagens: The software was not advanced enough to support all the reporting needs we had in order to analyze our retail performance. There were also a lot of integration and syncing issues with QBO.

Resposta dos fornecedores

por eHopper em 29/10/2018

Thank you for taking the time to submit a response! We pride ourselves on response time to troubleshoot, or any other customer service issues. If you ever have any further trouble with QBO, or any other syncs, please don't hesitate to reach out directly to [email protected]

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/08/2018
Avaliador Verificado
Full Manager Bookkeeper
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/10/2018

"Ehopper review"

Comentários: Pos is easy to use. Back office works with Excel which I like.

Vantagens: Easy to use pos. Anyone can use checkout.

Desvantagens: Difficult connecting to Quickbooks. Although I have just recently tried.

Resposta dos fornecedores

por eHopper em 29/10/2018

Thank you! If you are still having trouble syncing your point of sale with Quickbooks, please, don't hesitate to reach out directly to [email protected] and we'll be sure to get you set up.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/10/2018