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a escolherem o melhor software

Conheça ServiceTitan

Plataforma de trabalho de campo bem avaliada pela Capterra. As oficinas de sistemas de aquecimento, ventilação e ar condicionado (AVAC) crescem com o ServiceTitan. Como a Altman's Cooling and Heating, que aumentou a receita em 130%. Veja por que mais de 100 mil prestadores de serviços confiam no ServiceTitan para melhorar as vendas, surpreender os clientes e gerenciar os negócios com mais facilidade.

Quem usa ServiceTitan?

Empresas de sistema de aquecimento, ventilação e ar condicionado (AVAC), hidráulica, elétrica, portões, limpeza de chaminé e tratamento de água que buscam aumentar a receita, otimizar os negócios, incrementar a equipe e encantar os clientes.

ServiceTitan Software - 1
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ServiceTitan Software - 5

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ServiceTitan

ServiceTitan

4,4 (233)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
131
3
4,1 (233)
3,8 (233)
4,1 (233)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 195,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
118
4
4,3 (241)
4,2 (241)
4,3 (241)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao ServiceTitan

Service Fusion
Melhores recursos
Agendamento em tempo real
Banco de dados do cliente
Gestão de pedidos de trabalho
mHelpDesk
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de calendários
Gestão de tíquetes
Housecall Pro
Melhores recursos
Agendamento
Gestão de pedidos de trabalho
Histórico de faturas
FieldEdge
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Gestão de expedição
FieldAware
Melhores recursos
Agendamento
Gerenciamento de documentos
Rastreamento do projeto
Smart Service
Melhores recursos
Agendamento
Cobrança e faturamento
Histórico de atendimento
Vonigo
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento em tempo real
Claris FileMaker
Melhores recursos
Backup e recuperação
Controles/permissões de acesso
Gerenciamento de armazenamento de dados
ServiceBox
Melhores recursos
Acesso para Celular
Agendamento
Cobrança e faturamento

Avaliações do ServiceTitan

Pontuação média

Geral
4,4
Praticidade
4,1
Atendimento ao cliente
4,1
Recursos
4,2
Relação qualidade/preço
3,8

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
66%
4
19%
3
4%
2
4%
1
7%
Madison
Madison
Customer Service Representative, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços ao consumidor, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

The all in 1 Software for the trades

5,0 há 7 meses

Comentários: Overall ServiceTitan is the best. I am a huge advocate for the ServiceTitan software. I only want to see it grow even more than it already has. They are constantly improving the software!

Vantagens:

I love the all in one software that ServiceTitan is. It combines so many features into one convenient location. I have always felt this way since the beginning.

Desvantagens:

ServiceTitan is a wonderful software. And I don't have anything to say that could be a con at this time. Maybe that I wish more people were using the community feature!

Resposta do ServiceTitan

há 7 meses

Thank you so much for leaving us this review, Madison! We appreciate how active you are in the ServiceTitan Community, and are grateful for your feedback. Please know your experience, your feedback, and your continued support are invaluable to us.

Leon
Service Manager, EUA
Construção, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

The best CRM for the trades

5,0 há 4 semanas Novo

Comentários: Our overall experience with ServiceTitan has been really great! It is the best software by a long shot! It is pricey but you certainly get what you pay for.

Vantagens:

We love how easy ServiceTitan makes things on our customers. Automated text messages when a technician is on the way, ability to pay their invoice online, and fast online scheduling with real time availability makes us very simple to do business with!

Desvantagens:

The implementation and setup is quite the process. New feature onboarding requires a lot of research and figuring out for yourself. ServiceTitan helps as much as they can but not having a dedicated account rep anymore makes this a little challenging.

Resposta do ServiceTitan

há 4 semanas

Thank you so much for this review, Leon! We appreciate your feedback and candor. We are thrilled you find ServiceTitan easy on your customers via texts and scheduling, and will be sure to share your feedback around onboarding and new features with our product and onboarding teams.

Leah
Owner, EUA
Construção, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Do NOT recommend

1,0 há 2 semanas Novo

Comentários: WISH we didn't have to use ST and that Corp would figure out what a ridiculous system it is for us

Vantagens:

Not one single thing - much prefer Google

Desvantagens:

Everything, literally everything, sucks about it - totally NOT user friendly or easy

Resposta do ServiceTitan

há 2 semanas

We're sorry to hear this has been your experience, Leah. We'll be sure to share this with our leadership teams.

Pamela
Accounting Manager, EUA
Construção, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

User Experience

5,0 há 3 meses

Comentários: It's been a game changer for us. We use a few of their pro products from marketing to vehicle tracking. We can see at any given moment how the business is performing operationally.

Vantagens:

Payment processing is very valuable. So much time is saved by customers going online to make payments and not tie up anyone on the phone. Our technicians can easily take cards and mobile capture checks in the field for next day depositing.

Desvantagens:

Construction estimating and some other features that go along with this are not where they need to be yet, but they are working on enhancements all the time.

Resposta do ServiceTitan

há 3 meses

Thank you so much for this wonderful review, Pam! We are thrilled to hear you find payment processing valuable and that ServiceTitan has saved you time.

Rivka
Manager, EUA
Serviços ao consumidor, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Service Titan Review

5,0 semana passada Novo

Vantagens:

The ability to customize many fields. Also love Knowledge Base and community which helps see what others in my industry are doing

Desvantagens:

The customer support is a bit lacking. We keep switching CSMs which isnt' conducive but other than that it's ok.

Resposta do ServiceTitan

semana passada

Thank you so much for this review, Rivka! We are thrilled to hear you enjoy our Knowledge Base and Community resources. We appreciate the feedback about support and success and will share this with the heads of those departments.