Cornerstone LMS

Quem usa o Cornerstone LMS?

Empresas de todos os setores. Ajuda a gerenciar qualquer tipo de requisito de certificação ou licenciamento único ou recorrente.

Conheça o Cornerstone LMS

O Cornerstone OnDemand é uma solução de aprendizado que oferece suporte a treinamento de conformidade e desenvolvimento de funcionários, com um sistema de gestão de aprendizado configurável, uma experiência nativa e moderna do aluno, inscrições exclusivas em conteúdo selecionado e opções de aprendizado colaborativo. Com tecnologia moderna e escalonável e uma biblioteca de conteúdo exclusivo em constante evolução, é possível equipar a organização com as habilidades necessárias para permanecer relevante.

Cornerstone LMS - Informação

Cornerstone OnDemand

http://www.cornerstoneondemand.com

Fundada em 1999

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Cornerstone LMS - Visão geral de preços

O Cornerstone LMS não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.


Versão gratuita

Não

Teste grátis

Sim

Cornerstone LMS: implantação e suporte

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Recursos do Cornerstone LMS

  • Acadêmico/Educação
  • Aprendizado assíncrono
  • Aprendizado misto
  • Aprendizado móvel
  • Aprendizado sincronizado
  • Autoria de cursos integrada
  • Comércio eletrônico
  • Empresas de capacitação
  • Empresas/negócios
  • Gerenciamento de certificação
  • LMS integrado
  • Portal do aluno
  • Simulação

Ver lista completa de Programas de Treinamento

  • Acadêmico/Educação
  • Aprendizado assíncrono
  • Aprendizado misto
  • Aprendizado móvel
  • Aprendizado sincronizado
  • Autoria de cursos integrada
  • Comércio eletrônico
  • Conformidade com o SCORM
  • Empresas de cursos online
  • Empresas/negócios
  • Gamificação
  • Portal do aluno
  • Videoconferência

Ver lista completa de Sistemas LMS

  • Definição dos objetivos
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de competências
  • Gestão de indenizações
  • Gestão de recrutamento e seleção
  • Gestão do ciclo de vida do funcionário
  • Gestão do desempenho
  • Incorporação
  • Planejamento de sucessões
  • Planos de desenvolvimento individual

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Talentos

  • Acadêmico/Educação
  • Aprendizado assíncrono
  • Aprendizado colaborativo
  • Aprendizado misto
  • Aprendizado sincronizado
  • Aula virtual
  • Autoria de cursos integrada
  • Capacitação de funcionários
  • Comércio eletrônico
  • Empresas de capacitação
  • Empresas e negócios
  • Gamificação
  • Gerenciamento de certificação
  • Gerenciamento de mídia
  • Gestão de conteúdo
  • Monitoramento da participação
  • Portal do aluno
  • Rastreamento de habilidades
  • Testes e avaliações
  • Videoconferência

Ver lista completa de Software de Aprendizado no Celular

Cornerstone LMS - Alternativas

Mais alternativas ao Cornerstone LMS

Cornerstone LMS - Avaliações

Leia todas as avaliações

Classificação geral

4,2/5

Pontuação média

Praticidade 3,9
Atendimento ao cliente 4
Recursos 3,9
Relação qualidade/preço 3,7

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Avaliador Verificado
Senior HR Specialist
Atacadistas, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/09/2019

"An excellent way to organize and provide employee training."

Comentários: We have used the Learning module for a few years and added in the performance and recruiting modules. My focus is on the Learning and Core modules.

Vantagens: There is so much we can do to improve our employee education / training with the system.

Desvantagens: We are not using the software to it's full extent so there is a lot of clean up to do. We are also part of a larger corporation so I'm not able to use some of the new features without assistance from the lead organization.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/09/2019
Darlene S.
LMS Administrator
Hospitais e Saúde, 10.000+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/02/2021

"CSOD - Access your learning anywhere/anytime!"

Comentários: Overall, we are very pleased with our selection and have no plans of leaving this application any time soon. We just resigned for another 5 years, so that speaks volumes to our confidence level with this product.

Vantagens: We have found that our users required no training to be able to use the Cornerstone software successfully. Given that we have 10,000 employees, this was a key deciding factor when we signed on.

Desvantagens: There’s always going to be small issues that may be frustrating. The one thing that we found is that their customer service/support central is more than adequately prepared to handle anything that comes up.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/02/2021
Johann C.
Learning Manager
Imobiliárias, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1 /5
  • Praticidade
    1 /5
  • Recursos e funcionalidades
    1 /5
  • Atendimento ao cliente
    1 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/12/2020

"Simply Awful"

Comentários: Absolutely awful, once you sign that contract no one responds to you in a timeline manner. You get a lot of "that is how the system is built, can't help you" answers. They have a great sales team and awful everything else.

Vantagens: Not a lot to be honest. If you have to pick something, it would be their reporting 2.0 tool. When it doesn't freeze or error out, it is simple to use.

Desvantagens: Where to start? Here are just a few highlights:
- The worst customer service I'd ever experience working with a vendor.

- They take days to reply to emails, same for technical support tickets, even when they are labeled as a high priority.
- When you call the support line, their reps are customer service agents who are just reading the same outdated info you find on their documentation online, so useless. -If you need to escalate the issue, prepare to wait 2 days for a reply, the first reply will always be a question about something you already explained on the initial ticket. Then you'll be waiting at least another 48 hrs for an update on their "investigation." - Their compatibility with iPads has become very bad. Since 13.1 came out, we've had nothing but problems with files not loading, 404 errors, server errors, and to make matter worse, expect to wait a week or more to be told, there is nothing they can do. - If you have to set permissions at different levels, good luck figuring out how the hundreds of individual permissions interconnect and how they are dependent on each other. Their own training team can't help you with this area. So if you plan to create any custom permissions that fall outside the few standard positions they have already created, good luck, prepare to spend weeks testing settings. - They refused a 1-year extension and said that they wouldn't consider anything less than 2 and that there would be a significant price increase for less than 3.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 10/12/2020
Avaliador Verificado
Reliability Engineer
Aparelhos médicos, 10.000+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    4 /5
  • Relação qualidade/preço
    4 /5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/01/2021

"Trainings"

Vantagens: The SW well-organized: it provides a complete system trainings, each employee has different training program

Desvantagens: Technical issues, sometimes it is impossible to complete a course due to browser support issues/defects

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/01/2021
Keithia K.
Technology Education Specialist
Hospitais e Saúde, 10.000+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    3 /5
  • Recursos e funcionalidades
    3 /5
  • Atendimento ao cliente
    2 /5
  • Relação qualidade/preço
    2 /5
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/11/2019

"Cornerstone LMS not great for complicated builds"

Comentários: My experience is both good and bad. Good in that I have gotten used to the way the product works and can maneuver well. Bad in that its tedious work and there are areas where streamlining is needed.

Vantagens: Cornerstone was an improvement over the LMS platforms we were using 5 years ago. It handles large amounts of learning objects and dynamic assignments well if its simple. It doesn't like complicated assignments. The system works well with a simple set of learning objects assigned to a simple group with a due date. If you need to build a complicated group (one with many parameters), it may not work as well. Also the removal of items is a challenge when you are removing from a large number of transcripts.

Desvantagens: the administration of cornerstone is not straight forward. There are a lot of nuances that come up when you are completing various activities. There is also the inconsistencies with various screens throughout. In some areas you can click check all or uncheck all to select multiple objects. In other areas you cannot and have to click individually, which is time consuming.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/11/2019