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Conheça Canopy

O Canopy cria produtos de software tributário com um objetivo: facilitar a vida tributária. O Practice Management aumenta a eficiência do fluxo de trabalho, melhorando o relacionamento com o cliente com um portal para clientes e gestão de projetos. O Tax Resolution economiza horas em cada caso com formulários da Receita Federal preenchidos automaticamente e assistentes de resultado dos casos. A Transcripts Tool do Canopy permite extrair transcrições da Receita Federal em menos de dois minutos. Faça uma avaliação gratuita sem necessidade de cartão de crédito.

Quem usa Canopy?

Profissionais da área tributária, contadores, advogados tributaristas, agentes inscritos

Canopy Software - 1
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Canopy Software - 5

Está em dúvida sobre o Canopy? Compare com uma alternativa popular

Canopy

Canopy

4,5 (228)
US$ 22,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
126
15
4,5 (228)
4,2 (228)
4,5 (228)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
68
9
4,2 (901)
4,2 (901)
4,4 (901)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Canopy

Revver
Melhores recursos
Armazenamento de documentos
Captura de documentos
Gerenciamento de documentos
Insightly
Melhores recursos
Banco de dados de contatos
Banco de dados do cliente
Controle do progresso de tarefas
Payroll Relief
Melhores recursos
Depósito direto
Portal de autoatendimento
Preparação do W-2
Accounting Power
Melhores recursos
Administração de impostos
Contas a pagar
Razão geral
Trello
Melhores recursos
Acompanhamento de atividades
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Microsoft Teams
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de tela
Videoconferência
Salesforce Sales Cloud
Melhores recursos
Banco de dados do cliente
CRM
Gestão de clientes
Slack
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Real-Time Notifications
Gusto
Melhores recursos
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
Preparação do W-2

Avaliações do Canopy

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,5
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
66%
4
27%
3
3%
2
2%
1
3%
Filipe
Engenheiro de Produto, Reino Unido
Automotivo, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Opinião sobre Canopy

4,0 há 2 anos

Vantagens:

Interface de usuário fácil de usar e intuitiva, os recursos integrados para analise de dados são bons e compatibilidade com outras plataformas.

Desvantagens:

Alguns problemas de desempenho, versões anteriores tiveram problemas de estabilidade e tenho colegas que preferem outras ferramentas e IDEs de programação em python

Karen
Karen
CPA / Owner, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Contabilidade, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Game changer

5,0 há 3 anos

Vantagens:

We luckily chose Canopy as our client portal system pre-pandemic. When the shut down occurred, we were ready to continue servicing our clients during this very termultuous time. AS we move forward from the pandemic, our clients have found they like having a single source to share documents virtually. We as a firm continue to develop our skills in Canopy and now use it for engagement letters, tax documents and any communications with our clients

Desvantagens:

Wish there could be better isolation of reminder emails or emails when a client performs as action.

Brian
CPA, EUA
Contabilidade, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Canopy is Great for Small- and Mid-size Tax and Bookkeeping Firms

5,0 há 2 anos

Vantagens:

The two features that my firm likes the most in Canopy is the Client Portal and Tax Resolution (IRS transcript delivery service). When purchasing the software, we knew we needed a Client Portal through which clients could exchange documents with us via their smartphone, and we've really liked that feature (being able to brand it as "ours" is a nice touch). What we didn't know - until we used it - was just how much time we save with pulling IRS transcripts through Canopy's Tax Resolution tool versus pulling transcripts through IRS e-services. Once your Form 2848 is on file with the IRS, you can pull every transcript for which you're authorized for a given client with the touch of a button. They download directly from the IRS in PDF format, and with one more button you can save every transcript to the client's file. The time savings is incredible, versus downloading individual transcripts one year and one form at a time.

Desvantagens:

I personally feel that the e-signature process is a bit clunky, but that's probably just because I don't have much experience with IRS-approved e-signatures (which require knowledge-based authentication). But at least I know that Canopy is compliant with IRS regulations concerning e-signatures!

John
CEO, EUA
Contabilidade, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Showed some early promise but now payments are a disaster

2,0 há 2 anos

Comentários: From 2021 to now it's been satisfactory but I've been impatient with the limited API functions. From May 2023 its been horrible after the payment processor switch to Ayden. Stay away!

Vantagens:

The ease at which my clients were able to upload and send me documents

Desvantagens:

Their payments used to be with Paysafe and it was okay but they recently moved to Ayden and it's been a nightmare. We can't add new payments, can't run old payments and we now don't see decline codes. There's no transparency any longer with CC or ACH ledgers and our business has become a nightmare collecting payments from our clients.

Shelley
Enrolled Agent, EUA
Escritório de advocacia, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Best Tax Resolution Software Out There!

5,0 há 2 anos

Comentários: Love Canopy and can't imagine doing our jobs without it!! The support staff is outstanding both via chat and calling in. They have been open to new ideas, are positive and almost always help us to solve our problems.

Vantagens:

The software is intuitive and easy to use. I'm sure we under utilize it but it works great for our small office. The thing we like best is that it keeps us organized! There are so many great features though including allowing us to be paperless.

Desvantagens:

I wish we could customize the text in the "Notes" section. We use Notes a lot. Would love to be able to use colored text - red for deadlines, green for amounts due, etc. Also wish we could search the contact list by phone numbers. We often receive incoming calls in which the name listed on the caller ID is not the name of the actual person. Currently, we have to enter the phone number into our cell phone to see if it is someone we have spoken with before or a current client.