Conheça o Lucky Orange

Por que não estou gerando conversões com meus visitantes? Cerca de 99% dos seus visitantes nunca se transformarão em clientes, e a Lucky Orange sabe o motivo. A instalação é rápida e leva apenas alguns segundos, sem codificação necessária. Além disso, o Lucky Orange é fácil de usar, pronto para uso e cada plano inclui acesso total a todos os recursos, incluindo mapas de calor dinâmicos, gravações de usuário, bate-papo ao vivo, pesquisas e enquetes, funis de conversão, painel em tempo real e relatórios diários de e-mail.

Quem usa o Lucky Orange?

O compromisso é servir pequenas e médias empresas até grandes empresas e às empresas da Fortune 500.

Onde o Lucky Orange pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web

Sobre o fornecedor

  • Lucky Orange
  • Fundado em 2012
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Afeganistão, Albânia, Alemanha, Andorra, Angola e outros 224

Idiomas

inglês

Preço do Lucky Orange

Preço inicial:

Sem informação do fornecedor
  • Sim, oferece teste gratuito
  • Sim, oferece versão grátis

O Lucky Orange possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Lucky Orange a partir de N/A.

Planos de preços consiga uma avaliação gratuita

Sobre o fornecedor

  • Lucky Orange
  • Fundado em 2012
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Afeganistão, Albânia, Alemanha, Andorra, Angola e outros 224

Idiomas

inglês

Vídeos e imagens do Lucky Orange

Lucky Orange Software - 1
Lucky Orange Software - 2
Lucky Orange Software - 3
Lucky Orange Software - 4
Lucky Orange Software - 5
Ver mais 6
Vídeo do Lucky Orange
Lucky Orange Software - 1
Lucky Orange Software - 2
Lucky Orange Software - 3
Lucky Orange Software - 4
Lucky Orange Software - 5

Recursos do Lucky Orange

  • API
  • Acompanhamento da atividade do cliente
  • Acompanhamento de atividades
  • Alertas/notificações
  • Anotações
  • Análise de comportamentos
  • Análise de dados de campanhas
  • Análise de dados do site
  • Análise de dados em tempo real
  • Análise de dados visual
  • Análise de pesquisa de usuário
  • Análise de tendências
  • Análise do funil de vendas
  • Análises de dados comportamentais
  • Arrastar e soltar
  • Banco de dados de contatos
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo com o consumidor em tempo real
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Captura de leads
  • Coleta de dados de multicanal
  • Criador de questionários
  • Dados em tempo real
  • Definição e seguimento de objetivos
  • Ferramentas de colaboração
  • Formulário offline
  • Formulários personalizáveis
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão da comunicação
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Histórico de transcrições/chat
  • Histórico do cliente
  • Hover Maps
  • Imagem de marca personalizável
  • Indicadores de desempenho
  • Integrações de terceiros
  • Mapas térmicos
  • Mapeamento da trajetória do cliente
  • Monitoramento de campanha
  • Monitoramento de tempo na página
  • Monitoramento em tempo real
  • Multi-Channel Attribution
  • Painel
  • Painel de atividades
  • Para organizações e equipes de vendas
  • Para sites
  • Perfis de clientes
  • Pesquisa e filtro
  • Preparação de dados por autoatendimento
  • Questionários e feedback
  • ROI Tracking
  • Rastreamento da interação entre usuários
  • Rastreamento de cliques
  • Rastreamento de comportamento
  • Rastreamento de conversão
  • Rastreamento de engajamento
  • Rastreamento de palavras chave
  • Rastreamento de visitantes
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Registro de atividade da tela
  • Registros de eventos
  • Relatórios de tráfego da Internet
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Respondedores automáticos
  • Scroll Maps
  • Segmentação de clientes
  • Segmentação por público
  • Testes de usabilidade
  • Trajetórias dos usuários
  • Transferências/encaminhamento
  • Visualização
  • Visualização de dados

Alternativas ao Lucky Orange

O Optimizely é uma plataforma de experimentação que permite que as empresas experimentem e personalizem sites e aplicativos.
O VWO Insights combina gravações de sessões, mapas de calor, análise de formulários e muito mais para diagnosticar áreas problemáticas nas experiências dos visitantes.
Conheça o FullStory, um aplicativo que captura todos os dados da experiência do cliente em uma plataforma eficaz e fácil de usar.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Australian Enterprise Web Analytics Software - Works in 5 mins - Funnel Analysis - Session Replay inc HTML & JavaScript & Data Layer+++
Plataforma de marketing digital repleta de recursos criada para agências de marketing
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Plataforma de marketing n.º 1 para pequenas e médias empresas! Teste de marketing GRÁTIS
O Zoho CRM capacita as organizações com uma solução completa de gestão do ciclo de vida de relacionamento com clientes.

Avaliações do Lucky Orange

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,7
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
77%
4
18%
3
4%
2
1%
Raad
Raad
Marketing Director, Jordânia
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 11-50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

BEST app to understand why your customers aren't converting

5,0 há 2 anos

Vantagens:

I thought I had a store with fantastic user experience based on my previous shopify stores, but turns out what I learned so far doesn't apply to all stores... For example, the upsell on my cart's page doesn't show on certain devices unless the user scrolls down (and I wanted it to be visible immediately), another example has to do with older age groups (main audience for one of my stores) as they didn't realize there are more images for the product that they can see by simply swiping left or right, this made them keep on changing the variants to view the product in its other colors (it was a problem with a specific theme, so I added a swipe icon on the first image)... At first I thought their monthly price is not within my budget as I didn't need the app often, so I paid $50 for a limited lifetime deal with some other app, only to realize later on that I use it way more often than I originally thought, AND no one masters the app like Lucky Orange starting with its features, functionality, ease of use, speed, and ending with its super amazing support team. Thank you for such a great app :)

Desvantagens:

The only thing is probably have my own device(s) excluded from the recordings, not sure if that's available or not - didn't look up their help section.

Resposta do Lucky Orange

há 2 anos

These are words we love to hear! Getting that front row seat to customers' online behaviors can provide invaluable insights to improving your website. Thank you for your kind review, Raad! As you continue to use Lucky Orange, I'm here to help if you have any more questions or need assistance in any way. Cheers - Justin from Lucky Orange P.S. You can block your own IP address from being tracked. Here's the help guide (https://help.luckyorange.com/article/30-can-i-block-my-own-ip-address-from-being-tracked-on-my-site). If you email into [email protected], we can also take you through the steps.

Quynh
Senior Marketing Specialist, Austrália
E-Learning, 11-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

A very intuitive heatmapping software that does it all!

5,0 há 3 semanas Novo

Comentários: It's been a good experience and I'm glad I made the switch from another competitor.

Vantagens:

How easy it is to use and navigate around the software. It also shows all the features you need to be successful with your digital marketing.

Desvantagens:

I think some recordings or stats are missing. It doesn't pick up every user.

Alternativas consideradas: Crazy Egg

Razões para escolher o Lucky Orange: It had a terrible heatmapping experience and kept making us put in custom code in order for the tracking to happen properly.

Software anterior: Hotjar

Razões para mudar para o Lucky Orange: It was more affordable and had all the features we were after.

Resposta do Lucky Orange

há 2 semanas

Thank you for the 5-star review! Seeing exactly what your visitors experience on your website through session recordings and heatmaps can make all the difference in improving your website and growing your business. Please don't hesitate to reach out if we can be of service in any way! Cheers - Bradley

Jill
Marketing Operations Specialist, EUA
Empacotamento e contêineres, 501-1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Works as it's meant to

3,0 mês passado Novo

Comentários: The software itself works well, but the integration is not user-friendly.

Vantagens:

I really like the heatmapping feature, the ability to set up tags to inform when users take specific actions, and reporting.

Desvantagens:

We were unable to get the integration code to work, so we cannot view the lucky orange information in our CRM like we thought.

Resposta do Lucky Orange

mês passado

Thanks for taking the time to leave your feedback, Jill. Our support team will like to investigate more about your CRM connection issues. At your earliest convenience, send an email to [email protected] to get the conversation started. I look forward to hearing from you soon. Best Regards - Bradley from Lucky Orange

Alex
Head of Market & UX research, Reino Unido
Serviços financeiros, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Very good value and relatively easy for a novice to use

5,0 há 2 meses

Comentários: Very satisfied and recent updates to the dashboard make it a much nicer visual experience to use.

Vantagens:

The price was the main reason for choosing the software over other options available. We only need and use it for heat mapping but it can do more for those not using Google platforms for data analysis and AB testing.

Desvantagens:

Some of the features require technical knowledge that requires a bit of time to learn.

Alternativas consideradas: Hotjar

Razões para mudar para o Lucky Orange: We trialled Hotjar but Lucky Orange provided better value.

Resposta do Lucky Orange

há 2 meses

Thank you for your review, Alex! We love to hear that getting a front seat to your customers' online interactions has been just what you needed to grow your conversions and business. We do offer a free onboarding service to all of our users to get dedicated, personalized time with one of our client services team to answer your questions and help you get the most from all of our features. If you're interested, book your call here: https://calendly.com/lucky_orange_onboarding/15-minutes-new Again, thanks for your review, and we're always here if you need anything from our team! Cheers - Bradley from Lucky Orange

George
George
founder, Austrália
Usuário do LinkedIn Verificado
Software, Profissional autônomo
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Look no further

5,0 há 3 semanas Novo

Comentários: Overall the experience has been great

Vantagens:

I like the interface and the responsiveness of the software, it is very accurate and the filters available give me great insights. The other thing that I love is the user profiles that monitor how many times the user has visited and on what devices etc.

Desvantagens:

For me I cannot fault lucky orange. I would like to be able to see further into the past (they have improved this with the latest update) but it's not a big deal.

Alternativas consideradas: Hotjar

Software anterior: Crazy Egg

Resposta do Lucky Orange

há 2 semanas

Wow, these are the words we love to hear! So glad that you've been able to discover valuable insights from our tools to optimize your website. Please don't hesitate to let us know if there's anything else we can do for you. Happy tracking! Cheers - Bradley from Lucky Orange