Quem usa o Jazva?

Varejistas B2B e B2C de médio porte que vendem em vários canais de vendas on-line, inclusive Amazon e eBay, e despacham suas mercadorias de vários armazéns, remetentes e 3PLs.

Conheça o Jazva

O Jazva é um software de comércio eletrônico multicanal completo que permite a gestão de todos os seus canais de vendas a partir de uma única interface. Com recursos de ponta, os vendedores multicanais podem alcançar mais clientes nos mercados e canais de vendas mais populares, por fluxos de trabalho importantes no ciclo de vida do produto. Com o Jazva, não é mais necessário se preocupar com a publicação ou a precificação manual. Simplifique o comércio eletrônico multicanal, sincronizando todos os canais e armazéns através do Jazva e amplie os negócios.

Detalhes do Jazva

Jazva

http://www.jazva.com/

Fundada em 2012

Preço do Jazva

O Jazva não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Jazva

Plataformas de E-Commerce
Acesso para Celular
CRM
Gerenciamento de SEO
Gestão de avaliações
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de promoções
Gestão de várias lojas
Kits
Marketing de multicanal
Marketing por e-mail
Modelos
Segurança de dados
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Códigos SKU/UPC
Gestão de fornecedores
Gestão de itens
Gestão de renovações de pedidos
Otimização de estoques
Previsão
Rastreamento de estoque
Rastreamento do custo
Rastreamento do número de série
Análise de dados dos canais
Controle de estoque
Gestão de campanhas
Gestão de incentivos
Gestão de leads
Gestão de oportunidades
Gestão de parceiros
Gestão de pedidos
Gestão de produtos
Gestão de revendedores
Carrinho de compras
Comércio móvel
Comércio social
Gerenciamento de SEO
Gestão de canais
Gestão de catálogos
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de promoções
Integração de mercado
Marketing por e-mail
Sincronização de dados
Carrinho de compras
Comércio móvel
Configurador de produto
Contas de clientes
Gerenciamento de SEO
Gestão de canais
Gestão de catálogos
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de promoções
Marketing por e-mail
Programa de fidelidade
Compras
Código de barras/RFID
Gestão 3PL
Gestão da qualidade
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos
Gestão de recebimento e armazenamento
Gestão de remessas
Previsão
Sincronização em tempo real
Várias localizações
Atendimento do pedido
Gestão de Pedidos em Espera
Gestão de catálogos
Gestão de devoluções
Gestão de estoques
Gestão de pedidos especiais
Gestão de remessas
Pedidos recorrentes
Rastreamento de pedidos
Registro de pedidos
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Gerenciamento de multicanal
Gestão de armazéns
Gestão de estoques de fabricação
Gestão de estoques do varejo
Gestão de fornecedores
Gestão de renovações de pedidos
Identificação do produto
Kits
Otimização de estoques
Previsão
Relatórios e análise de dados
CRM
Comércio eletrônico
Gerenciamento de pedidos de compra
Gestão de comissões
Gestão de devoluções
Gestão de funcionários
Gestão de mercadorias
Gestão de pedidos
Marketing por e-mail
Pedido por correio
Programa de fidelidade
Relatórios e análise de dados
Várias localizações

Avaliações do Jazva

Exibindo 5 de 23 avaliações

Geral
3,2/5
Praticidade
3,3/5
Atendimento ao cliente
3,2/5
Recursos
3,5/5
Relação qualidade/preço
3,3/5
Steve S.
Owner
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/02/2017

"Jazva Review"

Comentários: Shoreline Handwerks, LLC is a small business focused on selling a full range of quilting fabrics, quilting notions and supplies. Shoreline has several sales channels including eBay, Amazon, Woo Commerce Web Store and a brick and mortar shop.
A vital link, which Jazva fulfills, is the tracking of inventory related transactions including order consolidation, stock management and order shipment across all sales channels.
In late 2015 Shoreline initiated a contract to develop a Woo Commerce Web Store. At that time, order consolidation and inventory tracking was accomplished by another vendor who committed their software would integrate with all our sales channels. After many failed attempts the vendor admitted that there was no Woo Commerce integration.
Shoreline then undertook a search for a software vendor capable of integrating across its sales channels, which resulted in finding several vendors including Jazva. Much to our surprise no one vendor could provide a complete solution however Jazva did commit to the completion of their product offering to include Woo Commerce.
For Shoreline, the migration from a simplistic product set to a very rich and complete application was challenging but Jazva support met that challenge and we are now enjoying the benefits of that effort.
While the migration was on-going Jazva completed their build out of the Woo Commerce integration and Shoreline does in fact have integration across all its sales channels.
Although Shoreline has yet to use all the functionality of Jazva, the foundation is in place to do so. As Shoreline grows we are sure that Jazva can accommodate that growth with no anticipated issues.

Vantagens: Very rich product set. Very good customer/technical support. Cloud based with minimal down time. Very fast transaction response time.

Desvantagens: Report writer not intuitive. Support is on west coast time. No ios based app that can access Jazva functioality.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/02/2017
Maks N.
Network Administrator/Inventory Intergrator
Varejistas, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/01/2020

"Excellent Inventory Management Software"

Comentários: Jazva has allowed us to integrate several different sales channels including our website into one unified system. Using Jazva saved our company huge amount of time and money on inventory maintenance and order fulfillment. The support staff was there every step of the way to assist us in the integration process and help us every way they could.

Vantagens: Jazva synchronizes our inventory with our eBay, Amazon and our WooCommerse website automatically whenever a product sells on either one of the platforms. This level of integration allowed us to save tremendous amount of time on fulfilling orders and getting them out on time. One thing I would like to note is the amazing support staff. They work on West Coast time but are one click away on any page inside Jazva for us to reach out to them using the live support button and help with any issues we might run into.

Desvantagens: Lack of documentation on the reporting portion of Jazva. Jazva has a really deep reporting features that will help you see the little details about every order and performance of your company but unfortunately the documentation in their help center is lacking in details on how to maximize the use of said feature.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/01/2020
April C.
VP of Sales and Operations
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2020

"OK for a starter OMS/WMS. Not for a growing company."

Comentários: Jazva was what we needed as a new business, however once we started growing, they couldn't. The support was not good. They often tried to play the blame on sales channels or users who they thought were new. OK as a start up OMS/WMS.

Vantagens: Easy to navigate and layout was great. Could customize reports which was a plus! Inventory/warehouse management was good.

Desvantagens: Support was NOT good. Many times your issues were blamed on the sales channels when it was in fact a Jazva issue. Took support long times to assist. Had limited integration. No customization. No room for growth.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/06/2020
Elven B.
IT
Materiais de construção, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 24/06/2020

"Jazva Customer Service"

Comentários: I have been with Jazva for more than 6 months, I've been paying them monthly for their monthly charge but I still haven't use them. They kept me hanging. The software can help us on what we need and I'm still hoping we can solve the issues but they don't care anymore as long as they kept getting paid. I should move forward.

Vantagens: The software have most of what we need. They have a lot of features that a company needs.

Desvantagens: I can't use it. It is very technical and will need some support help. But support response once in a while.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 24/06/2020
Preston D.
VP of Operations
Automotivo, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/02/2017

"We Cant Live Without It!"

Comentários: Jazva has been great for us. As a small company of under 10 employees, it was advanced enough to handle a company that could easily need 15-20 employees without the system. The cloud/online accessibility for us is major. As a VP of the company I'm always out the office, but I'm always connected to the company. I also am able to bring commerce with our company on the road with Jazva, and no need for external devices. Never know when a sale is possible on the spot, or an inventory check is needed, and i can just pull up the site on my cell phone, log in, and make it happen. But lets talk about what really matters to a smaller, but growing business like ours. THE CUSTOMER SERVICE RELATIONSHIP! We feel we have a partner in Jazva thats big enough to handle our wildest dreams (ok, maybe wildest realities), but also be there for us as a small company growing and learning. The experience feels very custom and tailored to our company. They feel like extended partners of ours, that we might not feel with other companies unless we were spending millions with them. I have no idea where we would be without Jazva, and i honestly do not want to know.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 23/02/2017