Primaseller

Quem usa o Primaseller?

De pequenas e médias empresas a grandes varejistas que vendem em vários canais, incluindo lojas de varejo, lojas pop-up, Amazon, eBay, Shopify, WooCommerce e Magento.

Conheça o Primaseller

O Primaseller POS inclui recursos como sincronização de estoque em várias lojas, vários registros, um catálogo digital de produtos, código de barras, faturamento, permissões de usuário, pagamentos divididos, tributação, planejamento de compras e mais. Além disso, integre o Primaseller POS aos seus canais on-line para vender em vários canais de vendas. Visite o site e cadastre-se para uma avaliação gratuita ou demo hoje mesmo!

Primaseller - Informação

Primaseller

http://www.primaseller.com/

Fundada em 2013

Primaseller - Preços

O Primaseller não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Primaseller a partir de US$ 100,00/mês.

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Preço inicial

US$ 100,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Formação

Ao vivo online

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Primaseller

Sistemas PDV
Assinatura eletrônica
Gestão de comissões
Gestão de descontos
Gestão de devoluções
Gestão de vales-presente
Integração de comércio eletrônico
Leitura de códigos de barras
PDV para restaurantes
PDV para varejo
Perfis de conta de cliente
Programa de fidelidade
Várias localizações
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Gerenciamento de multicanal
Gestão de armazéns
Gestão de estoques de fabricação
Gestão de estoques do varejo
Gestão de fornecedores
Gestão de renovações de pedidos
Identificação do produto
Kits
Otimização de estoques
Previsão
Relatórios e análise de dados

Primaseller - Avaliações

Exibindo 5 de 30 avaliações

Geral
4,6/5
Praticidade
4,6/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,3/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Admin T.
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 24/09/2016

"Fantastic Exp.. easy to access...!"

Comentários: Very use full.
value for money,
We have been using Primaseller for quite some time now. We are a B2B entity and sell online as well. Without integration of these 2 channels, it would've been quite difficult for us to track inventory and manage stock efficiently. With Primaseller, there is much better management of inventory and orders. Their support is also commendable.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 24/09/2016
Nicola C.
Director
Automotivo, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/08/2018

"Amazing software which has made our working life easier as we are a growing company!!"

Vantagens: Primasellers software has so many features to enable the smooth running of our company after searching everywhere for a software package that can communicate with Woo-Commerce, Quickbooks and our shipping company etc, Primaseller most certainly ticks all of the boxes! Previously we had disjointed processes and now we can link to all of our packages which has lead to the reduction in the work load significantly leaving us time to concentrate on new projects to expand our company. Just the simple things like invoicing, has reduced our time significantly with the ease of the automated process in Primaseller and syncing to our accounts package. Inventory control had been a major issue with our company before and now we can grow our company with ease ensuring we can meet the demand of our customers. The support team at Primaseller are amazing, they always respond to you quickly and nothing is to much trouble!!

Desvantagens: There is not much I would class as a negative, if there is any issues or observations to ease a process I always feedback to the team and they add it to their development list or fix straight away.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 07/08/2018
Sachin V.
Store Manager
Varejistas, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/01/2017

"Awesome......"

Comentários: Good to have primaseller as billing partner with us..with great support by backhand team always there to help & ready to accept suggestion...Nice Keep it up

Vantagens: Good & easy to use.
Great customer support.

Desvantagens: Need to update more on detailed reports.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/01/2017
Krishna R.
Sales manager
Artigos de luxo e joias, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/01/2017

"Excellent for us"

Comentários: Primaseller has been our only solution since we started using it at Select Jewels.
Specially the web app runs smooth and fast, i am able to operate from literally anywhere.
I run online operations of my company from bangalore and the dispatch facility is in Jaipur. It has been a great help managing all the orders be it B2B, online or POS with awesome ease.
Life has become easy with this. :)

Vantagens: Ease of use and proper end to end order management on all channels

Desvantagens: Sometimes runs slow on low bandwidth internet.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 18/01/2017
Natalie N.
Owner/Operator
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2018

"We are just new into this and find it a bit confusing, but customer support is very helpful!"

Comentários: It's hard to give an honest review when I have only been really using a day. Once I have more time with it I can leave a more honest review

Vantagens: We like the POS and inventory management. Also, Al from primaseller has been very helpful! It will be nice to split our warehouse and we are excited to see how it all works at our first convention!
It's also great to have it all in one space. Bar coding was easy to set up and works well so far!

Desvantagens: 1. Not the easiest to navigate or understand how to set it all up
2. Does not give live shipping quotes. This hinders us from using the system to its fullest as we cannot use it for over the phone orders, we will have to continue to use our BigCommerce to do this and our online orders. We will only process orders with this while at conventions to use the POS.
3. I have found out we will still have to update on both Primaseller and BigCommerce for somethings, like pricing and adding new products. Primaseller does not mirror pricing.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2018