18 anos ajudando empresas
a escolher o melhor software

Conheça Track It Forward

A solução de controle de horas voluntária e acessível para ONGs, escolas, universidades e outros tipos de empresas. Os voluntários podem ter acesso ao seu próprio painel para visualizar e exportar suas horas, ver quanto de sua meta eles alcançaram e se inscrever para eventos. Isso permite que o Organizador se concentre em recompensar aqueles que atingiram seus requisitos, criando/convidando outras pessoas para eventos, executando relatórios e verificando as horas enviadas.

Quem usa Track It Forward?

ONGs, escolas, igrejas e outras empresas que desejam uma solução fácil e à prova de balas para seus voluntários acompanharem o tempo em relação aos requisitos, inscreverem-se em eventos e terem acesso a relatórios.

Track It Forward Software - 1
Track It Forward Software - 2
Track It Forward Software - 3
Track It Forward Software - 4

Está em dúvida sobre o Track It Forward? Compare com uma alternativa popular

Track It Forward

Track It Forward

4,6 (38)
US$ 30,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
32
1
4,7 (38)
4,7 (38)
4,8 (38)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 6,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
12
8
4,6 (13.157)
4,8 (13.157)
4,4 (13.157)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Track It Forward

Google Sheets
Melhores recursos
Controles/permissões de acesso
Gerenciamento de documentos
Importação/exportação de dados
VolunteerLocal
Melhores recursos
Agendamento
Agendamento de eventos
Gestão de eventos
ProClass
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Processamento de pagamentos
Registro de classes
Glue Up
Melhores recursos
Gestão de campanhas por e-mail
Gestão de inscrições
Processamento de pagamentos
Sumac
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Gestão de clientes
Notas de caso
iMIS
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Processamento de pagamentos
Renovação de inscrições
Raklet
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Gestão de inscrições
Processamento de pagamentos
AssoConnect
Melhores recursos
Contabilidade
Diretório de associados
Gestão de dívidas
GymMaster
Melhores recursos
Banco de dados de associados
Processamento de pagamentos
Renovação de inscrições

Avaliações do Track It Forward

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,0
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
63%
4
29%
3
8%
Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Biotecnologia, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Convenient way to track volunteering hours!

5,0 há 6 anos

Comentários: Overall a very easy and useful app!

Vantagens:

This software is easy to use and gives you an opportunity to sign up for volunteering events at different places and keep track of all your hours and dates of volunteering.

Desvantagens:

The only inconvenient part is that there is no way to see the sum of all volunteering hours, you ave to add them up yourself.

JKeshawn
Supreme Anti Basileus- Community and Political Outreach, EUA
Organização cívica e social, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

This is a very user friendly system that works

5,0 há 3 anos

Comentários: I have learned how to handle and maintain reporting for various departments, volunteers, and non-profits.

Vantagens:

Track it forward allows multiple users to place their information, tracking hours, and the details of the things they completed.

Desvantagens:

Nothing yet, still learning more about it.

marlee
director, EUA
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Pros and Cons from a Community Volunteer Hub

3,0 há 2 anos

Vantagens:

hour submission is very easy for both team and volunteers. The reminders are great, too.

Desvantagens:

I'd like a way to separate community partners from volunteers.

Bridgette
Education Manager, Canadá
Museus e instituições, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Easy to use Volunteer System

4,0 há 9 meses

Comentários: Overall, the system works for our needs and supports both our company and our volunteers. We love the ability to notify us when someone signs up for a shift!

Vantagens:

The system offers an easy to use interface that you can customize to meet your companies needs. Volunteers can easily create a profile and sign up for desired shifts. Need to approve hours - you can easily do that here!

Desvantagens:

The system looks a bit outdated, stills works for the need / use of it. In the age of social media, this platform is not as advanced as others.

Michelle
Volunteer/Track It Forward Coordinator, EUA
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

I have been extremely pleased with the response & support I have received from the TIF team.

5,0 há 7 anos

Vantagens:

I like the Track-It Forward software because of its versatility and ease of use. I took over from the previous administrator with no real insight into the software. It was easy enough for me to just click around and figure out. I was quickly able to make changes and customize the site to our needs. The few occasions that I couldn't figure something out, representatives responded to my email queries very quickly...usually within a couple of hours or quicker. The customer service is spot on and very pleasant.

Desvantagens:

I don't like that I can't customize the start & end times for my events. I am limited to top of hour or half hour only, but have events that start/end on the quarter hour. I also can't seem to get the reports to contain the exact information I want/need. The TIF people have been great about trying to help me, but for whatever reason, I can't choose the specific categories that I want/need for my reports so I have manually input into Excel. Hopefully, this year we can figure out a fix so that I don't have to spend six hours three times per year manually creating my reports.

Resposta do Track It Forward

há 7 anos

Thanks for the feedback Michelle. We are working on some new features which includes more robust reporting so hopefully that'll give you what you're looking for. Also, you actually can set you start/end times to whatever you'd like. The dropdown options are limited, however you can type in that field as well. Let us know if you need help with that!