Quem usa FixMe.IT?

Profissionais de TI de empresas de todos os tamanhos e em várias indústrias.

O que é FixMe.IT?

A solução de acesso remoto projetada para fornecer suporte instantâneo a clientes localizados em qualquer lugar do mundo. A partir de $25 por mês, FixMe.IT oferece gerenciamento de várias sessões remotas, suporte ilimitado a dispositivos atendidos e acesso até 150 computadores autônomos. Outros características incluem personalização da marca, navegação em vários monitores, compartilhamento bidireccional de tela, transferência de arquivos, gravação de sessão remota, chat de texto e muito mais.

FixMe.IT - Informação

Techinline

https://www.techinline.com

Fundada em 2007

FixMe.IT - Preços

FixMe.IT a partir de US$ 25,00/mês. FixMe.IT não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do FixMe.IT abaixo.

Preço inicial

US$ 25,00/mês
Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Formação

Ao vivo online

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do FixMe.IT

Programas de Assistência Remota
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de arquivos
Compartilhamento de tela
Ferramentas de diagnóstico
Gravação de sessão
Questionários e feedback
Transferência de sessão

FixMe.IT - Avaliações

Exibindo 5 de 328 avaliações

Geral
4.8/5
Praticidade
4.8/5
Atendimento ao cliente
4.6/5
Recursos
4.4/5
Relação qualidade/preço
4.7/5
R. curtis M.
System Analyst
Engenharia civil, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2018

"Best Remote Access Software Available"

Comentários: I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vantagens: The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Desvantagens: If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2018
Michael D.
owner
Segurança de rede e informática, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/01/2020

"Long time user"

Comentários: I have used Logmein, Teamviewer and Fixme extensively along with sharing some small use with other products. FixMe is by far the easiest for my company and its customers. Install is easy and it is safe. I support a lot of the medical community and it being HIPAA compliant is a big plus.

Vantagens: Easy to have remote users install. Simple console. Great value for money.

Desvantagens: No Apple support, no multi user support.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/01/2020
Olaf D.
Sys admin
Gestão da educação, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/02/2020

"Cheap & Stable"

Comentários: Reporting the above case (user revokable unattended access) would be taken in consideration by FixMe and that’s the last we heard about it. (almost a year now)

Vantagens: Cheap and stable is the opposite of my ex so that’s a plus.
Price -> Affordable per admin (unless you have 150+ unattended clients)
Stability -> No downtime experienced
Self updating client

Desvantagens: - No OSX expert app
- No Android expert app
- No IOS expert app
- No client app for the above either, but that’s clear when you buy.
- Unattended client access can be revoked by the user without any hassle. (which isn’t helping if your client computers are used by schoolchildren)
- For every 150 unattended seats you need to buy an extra admin license, whether you have more than 1 admin or not

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/02/2020
Alex R.
IT Manager
Relações governamentais, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2020

"Great bang for the buck!"

Comentários: I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Vantagens: Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Desvantagens: Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2020
Thomas B.
Ceo
Rede de computadores, 2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2017

"It's hard to knock the product as it is but it's just ok"

Comentários: I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vantagens: On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Desvantagens: No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!
Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Resposta dos fornecedores

por Techinline em 07/11/2017

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2017