Quem usa o FixMe.IT?

Profissionais de TI de empresas de todos os tamanhos e em várias indústrias.

Conheça o FixMe.IT

A solução de acesso remoto projetada para fornecer suporte instantâneo a clientes localizados em qualquer lugar do mundo. A partir de $25 por mês, FixMe.IT oferece gerenciamento de várias sessões remotas, suporte ilimitado a dispositivos atendidos e acesso até 150 computadores autônomos. Outros características incluem personalização da marca, navegação em vários monitores, compartilhamento bidireccional de tela, transferência de arquivos, gravação de sessão remota, chat de texto e muito mais.

Detalhes do FixMe.IT

Techinline

https://www.techinline.com

Fundada em 2007

Preço do FixMe.IT

O FixMe.IT não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do FixMe.IT a partir de US$ 25,00/mês.

Preço inicial

US$ 25,00/mês
Veja detalhes de preços

Versão gratuita

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Computador - Windows

Formação

Ao vivo online

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do FixMe.IT

Programas de Assistência Remota
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de arquivos
Compartilhamento de tela
Ferramentas de diagnóstico
Gravação de sessão
Questionários e feedback
Transferência de sessão

Avaliações do FixMe.IT

Exibindo 5 de 350 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,4/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
R. curtis M.
System Analyst
Engenharia civil, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2018

"Best Remote Access Software Available"

Comentários: I use this application daily to provide help desk and server support to many customers. The price is great and the features are fantastic.

Vantagens: The is by far the easiest remote access software I have ever used. As an IT manager, this software has saves me $1000s every month. With just a few clicks I can access customer's computers and correct problems while never leaving my office. My customers love this process. I can store computers for anytime access so I can manage many servers and computers 24/7 without requiring brick and mortar access.

Desvantagens: If I could fix a few things I would make this software available for MAC and get a different URL. I have to constantly spell the word "IT". It seems such a simple word but it does not correlate to web browsing to the common internet user. Few people have ever visited a .it domain.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/11/2018
Alex R.
IT Manager
Relações governamentais, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2020

"Great bang for the buck!"

Comentários: I like the simple connecttion to it and the unattended access feature the most. It allows me to connect to my end users easily and quickly.

Vantagens: Fixme offers remote admin access to end points that are in the field and not connected to the local domain via VPN or other connection options. This is helpful for setting up and troubleshooting issues on end points. And it is much cheaper price than competitors

Desvantagens: Sometime the local admin access for restarting as a system service is a bit wonky, its best to setup the PC and unattended access while on the local network to the domain and then kick the device out the door than trying to gain unattended access after the fact. Alsomany competitors have additional functionality to run scripts or gather data about a device in the background without the end user seeing, and Fixme does not offer that from the best I can tell.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/01/2020
Stephen L.
Managing Director
Segurança de rede e informática, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/06/2020

"PC Paramedics use FixMe.IT"

Comentários: Network issues, Server issues, laptop and desktop issues. Printer issues. All the usual end user problems right down to data recovery on-line.

Vantagens: The client can watch what the techie is doing.
Works reasonably well on a poor rural broadband connection down to 2mb/sec down - 50Kbs up
Can see from the dashboard what connections have been made by team members

Desvantagens: Trying to get luddites to run the client - not easy with older users especially. Lockdown has meant connecting to home working users used to having a co-worker close by who could assist. Can take 20 minutes sometimes to start a session! A simple click and go for the client would be a huge improvement.
Lack of Mac support is a big limitation, causing us to utilises two products.
Limit on number of unattended clients that can be stored is a pain in the Rse.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/06/2020
Thomas B.
Ceo
Rede de computadores, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2017

"It's hard to knock the product as it is but it's just ok"

Comentários: I am generally able to connect to my customers computers to assist with issues and install software

Vantagens: On demand sessions work great
East to install and setup remote clients
Easy to organize accounts by company

Desvantagens: No Ability to go cross platform ie mac
No mobile ability
The remote control agent doesn't work, well, sometimes gets eaten by anti virus clients/or disappears for what ever reason and you can't cut copy paste really!!!
Their response is that's odd, just drag files...sorry to say that's a tedious endeavor with the spotty mouse movements.

Resposta dos fornecedores

por Techinline em 07/11/2017

Hi Thomas,

Thank you for the feedback and for being our valued customer. We regret that you've experienced this copy-paste issue - this is, indeed, non-standard behavior of our application, which in most cases can be attributed to custom or advanced antivirus settings, or other 3rd party local factors that we have absolutely no control over. As suggested in most reviews here, FixMe.IT's file transfer feature is quite reliable and easy to use. Furthermore, FixMe.IT offers several file transfer options including a file transfer button and drag-n-drop, so our intent at the time was to provide you with a feasible workaround in case copy-paste didn't work with a specific client machine.

Regards,
Dan | Techinline

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/11/2017
Dexter E.
Director
Rede de computadores, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/06/2020

"Perfect alternative to the more expensive options out there!"

Comentários: Extremely positive. Covers 99% of my remote work (1% is Mac). For the value and the consistency of connection there is really no other product that comes close.

Vantagens: Easy to use
Easy to deploy
Quick to connect
Enough flexibility for my needs
Excellent price!

Desvantagens: No remote support of Macs
No remote support from mobile device
Columns in Expert application are not useful
Multi screen support works but needs reminding of screen to focus on
The above really is very minor in the scheme of the product overall

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/06/2020