Quem usa o Pendo?

Product Management, Customer Success, Customer Support, Engineering, Marketing, Sales and UX teams

Conheça o Pendo

Pendo was founded when alumni from Rally, Google, Cisco and Red Hat combined their heads and hearts to build something they wanted but never had as product managers a simple way to understand and attack what truly drives product success. With powerful analytics, in-application user feedback, and contextual guidance designed to help companies measure and elevate the customer experience within their applications, Pendo is on a mission to improve society's experiences with software.

Pendo - Informação

Pendo

http://www.pendo.io

Fundada em 2014

Pendo - Preços

O Pendo não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Pendo

Ferramentas UX
Animação
Mapas térmicos
Para dispositivos móveis
Para sites
Pesquisa de usuário
Prototipagem
Registro de atividade da tela
Testes de usabilidade
Testes não moderados
Trajetórias dos usuários
Análise de dados
Bate-papo ao vivo
Coleta de comentários
Conteúdo de vídeo
Gamificação
Gestão da comunicação
Gestão da comunidade
Gestão de rotatividade
Sindicação de conteúdo
Gestão de campanhas
Gestão de várias plantas
Monitoramento de tempo na página
Rastreamento da interação entre usuários
Rastreamento de conversão
Rastreamento de fontes de referência
Rastreamento de palavras chave
Rastreamento de pesquisa no site
Rastreamento de páginas consultadas
Seguimento de objetivos
Elaboração de conteúdo
Ferramentas self-service
Gestão de lançamento
Orientação contextual
Processo de integração dos usuários
Questionários e feedback
Segmentação do público
Treinamento no app
Validação de dados
Vários idiomas
Análise do funil de vendas
Análise por coorte
Atribuição de canais
Controle da receita
Notificações por push
Rastreamento de desinstalações
Rastreamento de eventos no app
Rastreamento de retenções
Testes A/B
Assinatura eletrônica
Formulários de verificação eletrônica/I-9
Formulários eletrônicos
Gerenciamento de documentos
Gestão da orientação do fluxo de trabalho
Gestão de capacitação
Gestão de descrição de trabalho
Gestão de tarefas
Manual de funcionários
Portal de autoatendimento
Análise de dados preditiva
Análises de dados comportamentais
Colaboração
Gestão de atividades
Importação/exportação de dados
Modelagem de atribuições
Modelos
Perfis de clientes
Questionários e feedback

Pendo - Avaliações

Exibindo 5 de 145 avaliações

Geral
4,4/5
Praticidade
4/5
Atendimento ao cliente
4,5/5
Recursos
4,3/5
Relação qualidade/preço
4,2/5
Josh G.
Product Manager
Telecomunicações, 201-500 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/05/2019

"Used at Multiple Companies / Highly Recommend"

Vantagens: Pendo is a great tool. It is easy to use and helps executives start tracking the right metrics (instead of guessing at what is important). It also scales your support organization with automated onboarding and educational opportunities for users.

Desvantagens: Sometimes the reports bug-out, but the support team is quick to respond. Additionally, there is no way to communicate with users OUTSIDE your application ecosystem (i.e. email). If a user isn't engaged with your software, you have to go into a different system in order to get re-engagement.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/05/2019
Avaliador Verificado
CX Designer
Software, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2019

"Pendo is a Lifesaver"

Comentários: The platform has been great. While we have experienced a few bumps in the road, theres always been workarounds and solutions that solve our problems.

Vantagens: Pendo allows me to easily set up guides or walkthroughs in my product. The best part is that it leaves a lot of room to start small and grow.

Desvantagens: One of our selling points was that it required low development effort and could be managed by a non-developer. While yes, this is true, it can require someone with front-end experience to code a few walk through steps and someone with back-end experience to send additional data to pendo for use with segmentation and analytics.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/12/2019
Ike B.
Product Marketing Manager
Serviços e tecnologia da informação, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    1/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    1/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/04/2017

"Shop around"

Comentários: I've used Pendo a couple times over the period of roughly a year. Both of the time that we tried to deploy an NPS survey on our product we had some significant bugs. The first, we had a Opt Out list that some of our admins requested to be on (they didn't want to receive the survey). Pendo experienced a bug in which our survey in fact was seen by some of those accounts. This most recent time I've run across some significant bugs and pretty fundamental considerations in UI. Take for instance that Pendo provides no help in the UI to help guide you in whether you are actually selecting the right account to pool into a segment to target or exclude. You have to pretty much get the account character for character exact to how Pendo has in the system. When I try to export the list of accounts from Pendo, modify the list to remove or add accounts and reimport, Pendo fails on any accounts that have a comma in the title (like Company, LLC or Org, Inc.). Also our survey just decided to not appear out of the blue. Luckily I've jumped in to check our survey frequently and discovered this was the case. I can't be confident that when I deploy something to our end users that Pendo will behave appropriately. Consider another solution with better history and size.

Vantagens: The UI is modern and appealing

Desvantagens: The software is inconsistent, buggy and unpredictable.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/04/2017
Devon G.
Customer Success Advocate
Software, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    7/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2020

"Pendo & Pendo Feedback Review"

Comentários: Pendo has been great for us. Our customers love it and we are seeing a lot of value from implementing Pendo. The support that comes with Pendo and the networking Pendo provides have been incredibly helpful.

Vantagens: Pendo is fairly easy to use. They are coming out with new features frequently that help us and our customers. Pendo gives us the ability to create content without having to pull time from our Dev team.

Desvantagens: Pendo core has been great for use. We recently signed up with Pendo Feedback and it has been great. There are some areas in Feedback that are lacking. We have been working closely with the Pendo team to try to relieve some of those pain points.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2020
Stephanie H.
VP of Product Development
Hospitais e Saúde, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/11/2019

"Valuable Insights!"

Comentários: From a product perspective, we have gained so much insight into our customers and how they are using our products. We can identify at-risk customers easily and work to get them back on track. Additionally, we recently purchased and implemented the new Feedback module which is going to allow us to centralize all enhancement requests and finally have a data informed product roadmap. We derive a ton of value with this product and it is truly changing the way we do business.

Vantagens: We love all the data we have gained about our users and have a much stronger understanding of what they do within our applications. In addition, Pendo has made communication with our customers really easy, especially in times of crisis. I also feel as though we are arming our ENTIRE organization with information they need to do their job. All functions within our organization derive value from this platform and that isn't easy to achieve! Updates are also released regularly which tells me this is an organization that is dedicated to their customers.

Desvantagens: I think with such an amazing platform, it can sometimes feel overwhelming to get up to speed on all the things we could be doing with the software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 04/11/2019