Quem usa o HubSpot CRM?

O HubSpot CRM é ideal para empresas de pequeno e médio porte (10 a 200 funcionários) que são limitadas por planilhas, mas não precisam dos recursos avançados de CRMs corporativos complexos.

Conheça o HubSpot CRM

O software de gerenciamento de relacionamento com clientes (CRM) da HubSpot foi criado para empresas que desejam gastar menos tempo registrando dados. Ele mantém todos seus contatos em um banco de dados centralizado e personalizável e gerencia seu pipeline para que você possa manter os negócios avançando. E você pode ver tudo sobre um lead em um só lugar - não precisa mais procurar dados em vários lugares. Comece a usar o CRM gratuito da HubSpot hoje. É fácil de configurar e intuitivo de usar.

HubSpot CRM - Informação

HubSpot

http://www.hubspot.com/

Fundada em 2006

HubSpot CRM - Preços

O HubSpot CRM possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do HubSpot CRM a partir de US$ 50,00/mês.

HubSpot CRM - Vídeo
Play
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Preço inicial

US$ 50,00/mês

Versão gratuita

Sim

Teste grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do HubSpot CRM

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente

Ver lista completa de Software CRM Online

  • Agendamento
  • Cotizações e propostas
  • Gestão de contratos
  • Gestão de projetos
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Previsão
  • Rastreamento de clientes

Ver lista completa de Software CRM para Construção

  • Automação de marketing
  • Catálogo de produtos
  • Cotizações e propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de projetos
  • Gestão de questionários
  • Gestão territorial
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Páginas de início e formulários web
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Suporte do cliente

Ver lista completa de Software CRM para Mac

  • Alertas da conta
  • Controle de despesas
  • Gestão de leads
  • Gestão de marketing
  • Gestão de recursos
  • Gestão territorial
  • Rastreamento de domicílios
  • Rastreamento de influências
  • Rastreamento de relacionamentos
  • Tarefas de equipes

Ver lista completa de Software de CRM Financeiro

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

HubSpot CRM - Alternativas

Mais alternativas ao HubSpot CRM

HubSpot CRM - Avaliações

Read all reviews

Overall rating

4,5/5

Average score

Praticidade 4,4
Atendimento ao cliente 4,5
Recursos 4,3
Relação qualidade/preço 4,4

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Avaliador Verificado
Assistente de Logística
Bens de consumo, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020

"Hubspot CRM"

Comentários: O gerenciamento de vendas ficou muito mais facil com essa ferramenta

Vantagens: Excelente aplicativo, bem intuitivo e fácil de se aprender a utilizar para realizar o gerenciamento de vendas

Desvantagens: Poderia deixar utilizar dois usuários por vez sem falar que algumas funções não funcionam de maneira adequada

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/04/2020
Kristi A.
Marketing & PR Coordinator
Hospitais e Saúde, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    4 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/10/2020

"Top-quality CRM with excellent features, just make sure everyone is on board"

Comentários: Overall, HubSpot has been an INCREDIBLY positive experience for us. I won't lie and say there haven't been frustrations, but there are always going to be frustrations with switching software or implementing new processes. Ultimately, HubSpot has helped us bring our processes forward in a wonderful way, and their support is truly, truly superior to any other product support I have ever received.

Vantagens: To HubSpot's credit, their CRM functions really quickly and its basic features have a very short learning curve -- we onboarded our sales teams in multiple parts, with inside first followed several months later by outside reps. The main CRM we used before HubSpot was Microsoft Dynamics, and we are still significantly based there, but I attribute the positive reception of a new (and dramatic) software shift to HubSpot's ease of use and quick accessibility of prospect information.

Desvantagens: We've run into a similar problem several times due to our industry being so niche (and therefore, the information we collect tends to be highly customized). We have needed to organize and implement quite a few custom fields, which GENERALLY HubSpot's CRM is very good about -- however, there are some significantly important fields that cannot be changed at all, even by HubSpot. We also have had some issues with company associations -- if your prospects work in an industry in which one company can have multiple locations (and the distinction matters), HubSpot's CRM does not lend itself well to that at all.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/10/2020
Avaliador Verificado
Account Executive
Software, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    5 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/07/2020

"Easy to use & Constantly evolving"

Comentários: Hubspot has been there every step of the way as we have grown our business from 5 employees to 35.

Vantagens: Hubspot has a ton of amazing features. From sales to marketing to customer success, it can really support all the key aspects of a growing business. My favourite part other than the great UI/UX is that Hubspot seems to be constantly evolving and they tend to stay about 6-12 months ahead of us on many of the features they release.

Desvantagens: Pricing per contact starts to get pricey if you grow a lot. We have had to "cut down" the size of our database because of all the outbounding we do.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 13/07/2020
Javier H.
Digital Consultant
Publicidade e marketing, Profissional autônomo
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1 /5
  • Praticidade
    1 /5
  • Recursos e funcionalidades
    1 /5
  • Atendimento ao cliente
    3 /5
  • Relação qualidade/preço
    1 /5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/05/2019

"I hate HubSpot so much, it made me loose a lot of money!!!"

Comentários: The worst experience with a piece of software in my life. I have lost thousands because of HubSpot. Avoid with all your means!

Vantagens: I really wanted to be fair and find something that I like about HubSpot but, to be honest, when I tried to do so, I was unable. It has so many bugs, its control panel UX is so bad, the learning curve is so big and it lacks so many features, that this is the first review I make in Capterra where I cannot find anything I like of a piece of software.

Desvantagens: Oh, god. I have TONS of things that not only I dislike, but HATE of HubSpot. 1) The learning curve is ridiculously big, as a result of a very badly designed UX and the constant bugs when using it. 2) You will need hours, days, weeks and sometimes months of hard work to design by yourself a decent landing page that will still lack many functionalities and look not so good. Their visual editor is really really bad, and coding in HubL is frustrating. And if you look for predesigned templates, most of them are terribly badly designed. It has issues every now and then, and you will lose contacts, automations will not work... a disaster. Their support chat works sometimes, sometimes not, just when they decide to make it available! Very careful with the Advanced Code Snippet box in your landing pages settings, don't place your tracking codes there: sometimes this doesn't work and you will lose retargeting opportunities. Also, email templates are terrible. Oh! And this one is the worst: if you tag your ads' URLs with UTM tags, HubSpot receives these tags but will not show you this info for all interactions, only for the interaction preceding the creation of the contact. TERRIBLE!!! I think this has to be the worst CRM ever in history!!!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 10/05/2019
Avaliador Verificado
Founder
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4 /5
  • Praticidade
    5 /5
  • Recursos e funcionalidades
    4 /5
  • Atendimento ao cliente
    5 /5
  • Relação qualidade/preço
    5 /5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/06/2020

"Probably the best free cRM on the market"

Comentários: absolutely perfect if goals are price point and only track contact info, and realize will want to manage actual deal flow through some task management tool.

Vantagens: Hubspot is absolutely great as a CRM so long as you plan to use another tool for actual deal flow -- if your goal is to track names, contact info, notes, and docs, along with email traffic, Hubspot is perfect. Hubspot also has about the best import and export capability, and the auto-linking to external domain logos is wonderful -- really great job of minimizing contact updates.

Desvantagens: Like almost every other CRM, Hubspot *lacks* the capability to drag and drop tasks to plan your day or week -- so managing deals is next to impossible and salesforce too expensive. Pipedrive has some ability to do so, however, only across stages of the deal and not within the stage; if you don't mind shelling out a few dollars, Pipedrive also has better Trello and other integrations, e.g., looking up a contact in Trello to manage the deals.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/06/2020