Quem usa o BirdEye?

Businesses looking to build a strong online reputation fueled by customer feedback, boost ratings, and establish trust to acquire new customers.

Conheça o BirdEye

BirdEye is a comprehensive customer experience platform. More than 60,000 businesses of all sizes use BirdEye every day to be found online through reviews, be chosen by customers with text messaging interactions, and be the best business with survey and insights tools.

BirdEye - Informação

BirdEye

http://birdeye.com/

Fundada em 2012

BirdEye - Preços

O BirdEye não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

BirdEye - Vídeo
Play
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Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do BirdEye

  • Análise de dados do site
  • Análise de dados preditiva
  • Atribuição de canais
  • Controle do ROI
  • Indicadores das redes sociais
  • Indicadores de desempenho
  • Mapeamento da trajetória do cliente
  • Monitoramento de campanha
  • Painel
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Análise de Marketing

  • Análise de dados
  • Bate-papo ao vivo
  • Coleta de comentários
  • Conteúdo de vídeo
  • Gamificação
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da comunidade
  • Gestão de rotatividade
  • Sindicação de conteúdo

Ver lista completa de Ferramentas de Engajamento com Cliente

  • Alertas configuráveis
  • Análise da concorrência
  • Análise de sentimentos
  • Avaliação do impacto
  • Gestão da reputação
  • Painel
  • Participação do cliente
  • Rastreamento de influencers
  • Segmentação do público
  • Seguimento de tendências

Ver lista completa de Ferramentas de Monitoramento de Redes Sociais

  • Apto para áudio, imagens e vídeo
  • Biblioteca de perguntas
  • Coleta de respostas offline
  • Ferramentas de análises de dados
  • Lógica de ramificação
  • Marketing por e-mail
  • Pesquisa por celular
  • Pesquisa sobre experiência no site
  • Ramificação de perguntas
  • URLs de pesquisas personalizadas

Ver lista completa de Ferramentas de Pesquisa

  • Alertas/transferência
  • Assistente virtual
  • Base de conhecimento
  • Bate-papo ao vivo
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de call centers
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de filas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Portal de autoatendimento
  • Questionários e feedback

Ver lista completa de Sistemas de Atendimento ao Cliente

  • Ações corretivas (CAPA)
  • Classificação de reclamações
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de casos
  • Gestão de formulários
  • Gestão de questionários
  • Gestão do controle de qualidade
  • Monitoramento das redes sociais
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de edição
  • Rastreamento de reclamações do cliente
  • Roteamento

Ver lista completa de Sistemas de Gestão de Reclamações

  • Alertas/notificações
  • Análise de produtos concorrentes
  • Análise de tendências
  • Benchmarking
  • Monitoramento das redes sociais
  • Monitoramento de sites
  • Rastreamento de palavras chave

Ver lista completa de Sistemas de Inteligência Competitiva

  • Concurso por SMS
  • Cupons móveis
  • Códigos curtos
  • Enquetes/votações
  • Gerenciamento de contatos
  • MMS
  • Mensagens de texto em massa
  • Mensagens em dois sentidos
  • Mensagens programadas
  • Palavras-chave móveis
  • Personalização de mensagens
  • Relatórios e análise de dados

Ver lista completa de Sistemas de SMS em Massa

  • Anotações
  • Análise de dados da mídia
  • Análise de dados de texto
  • Análise de pesquisa de usuário
  • Análise de sentimentos
  • Análise estatística
  • Análise qualitativa comparada
  • Análise quantitativo de conteúdo
  • Colaboração
  • Pesquisa de metodologia mista
  • Visualização de dados
  • Vários idiomas

Ver lista completa de Software de Análise de Dados Qualitativos

  • Bate-papo proativo
  • Compartilhamento de tela
  • Formulário offline
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de terceiros
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Respostas predeterminadas
  • Segmentação geográfica
  • Transferências/encaminhamento

Ver lista completa de Software de Chat ao Vivo

  • Análise de dados
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Coleta de dados de multicanal
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes

Ver lista completa de Software de Experiência do Cliente

  • Análise de sentimentos
  • Gamificação
  • Geração de avaliações
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de respostas
  • Indicadores das redes sociais
  • Monitoramento das redes sociais
  • Monitoramento de revisões

Ver lista completa de Software de Gestão de Reputação

  • Análise de sentimentos
  • Compartilhamento social
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de respostas
  • Monitoramento de revisões
  • Notificação de avaliações
  • Painel
  • Solicitação de avaliação

Ver lista completa de Software de Gestão de Reviews e Avaliações Online

  • Análise de dados/Rastreamento do ROI
  • Envolvimento dos leads
  • Gamificação
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de recompensas
  • Gestão de referências do funcionário
  • Gestão de títulos
  • Integração de terceiros
  • Marketing de multicanal
  • Modelos de referências
  • Para referências de clientes
  • Para referências de funcionários
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Software de Indicação

  • Agendamento de compromissos
  • Automação de email
  • Chat com vídeo
  • Chatbot
  • Comunicação multicanal
  • Distribuição de leads
  • Mensagens de celular
  • Mensagens em grupo
  • Qualificação de leads
  • Recomendações de produtos
  • Segmentação do público
  • Transferência para atendente

Ver lista completa de Software de Marketing Conversacional

  • Análise de dados
  • Coleta de comentários
  • Comentários de 360 graus
  • Gestão de questionários
  • Monitoramento de reclamações
  • Relatório de chamadas

Ver lista completa de Software de Satisfação do Cliente

  • Acesso remoto
  • Assinatura eletrônica
  • Bate-papo ao vivo
  • Chat com vídeo
  • Colaboração
  • Conferência virtual
  • Gerenciamento de reuniões
  • Gestão de tarefas
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Rastreamento de fuso horário
  • Softphone
  • Suporte remoto

Ver lista completa de Software para Trabalho Remoto

BirdEye - Alternativas

Mais alternativas ao BirdEye

BirdEye - Avaliações

Exibindo 5 de 319 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,7/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,7/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
Nick F.
CEO
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2020

"Best choice for review management platforms"

Comentários: I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Vantagens: We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Desvantagens: Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

Resposta dos fornecedores

por BirdEye em 31/07/2020

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/07/2020
Tim S.
General Manager
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/06/2020

"Greatly increased our online reviews!"

Comentários: We are on our second year using Birdeye and we only had around 30 total reviews online and today we have over 600! The program works with our customer management software and automatically sends out review requests after each job so we do not even have to think about it.

Vantagens: I really like how you can see and respond to all of your reviews in one place instead of having to login to multiple sites to leave replies.

Desvantagens: We integrate with the Service Titan software and sometimes the technician does not come over to show who was on the job related to the review request.

Resposta dos fornecedores

por BirdEye em 22/07/2020

600 reviews, that's awesome!! Thank you so much for sharing and keep up the great work!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/06/2020
Kyle K.
owner
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/03/2020

"IMPOSSIBLE TO GET OUT OF THERE CONTRACT!!! YOU WILL BE STUCK LIKE ME"

Comentários: It was a good service but there contract is made to keep you stuck year after year. Good luck ever getting out of it.

Vantagens: So sad because they actually have a decent platform but we have tried on multiple occasions to cancel our membership because our new system has a similar feature that took the place of this. We have called, emailed, etc and our Rep doesn't call us back once he knows we are trying to cancel. Then magically when he finally calls us back he informs us that we just missed the cut off to cancel and were stuck for another year. Another $4200 down the drain. Don't take my word for it, take all the rest of people who have met the same fates word for it by reading all other negative reviews online. Sad when any company who is supposedly doing legitimate business has to trap you with this auto renewal and then claim its our fault for not canceling in time. Now they are saying I cant do anything until September again even though we have tried multiple times to cancel this.

Desvantagens: You can never get out of your contract that supposedly you are suppose to be able to after the first year. The Rep knew we were trying to cancel but yet finally got a hold of us after the "cut off" date that auto renews us. I cant believe when you have been a loyal customer for 3 plus years they still feel the need to trap you into this. I understand the first year but after many years to trap you like this is horrible business practices. I dont want any money back, all I want is to be done. It served its purpose but now Im done but they claim Im stuck until September but Im not even allowed to put in a future cancellation request. No I have to go through the whole year and try all over again to get a hold of them in there slim cancellation window and Im sure they will magically avoid our call and then magically not call us back until after its to late. My advice to anyone is find a company to do this same thing for you that doesnt have this fine print auto-renewal because you will stuck just like I am.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/03/2020
Mark R.
Senior Rept Mgmt Specialist
Publicidade e marketing, 11-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/07/2020

"An Essential for Anyone with a Customer-centric Workflow"

Comentários: I've had Birdeye in my corner for going on 5 years now and they always work to make my job easier. Their team is on the pulse of the situations that arise with my/clients' usage, and it's appreciated every time.

Vantagens: I like Birdeye's capabilities as a service to allow you more functionality for your clients, whether it's the reports or the tags/tickets you can assign. It's an easy tool to onboard and everyone loves it upon logging in.

Desvantagens: The problems with aggregation of reviews/responses to various other platforms (Yelp, Apts.com, aptRating) can be a bit concerning when reviewing your actions with clients.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/07/2020
Ashley M.
OFFICE MANAGER
Seguros, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/09/2019

"Amazing Service!"

Comentários: So far we are happy with the service BirdEye provides to our office. We have been working with BirdEye for almost a year now and our reviews have tripled. We had trouble receiving any feedback previously and really wanted a company that can initiate the patient into writing a review good or bad so we can move forward accordingly and with the help of BirdEye getting a review has been an amazing experience form start to finish.

Vantagens: What I like most about BirdEye is the fact that they are always available to help out immediately! You can reach out and almost instantly one of their representatives are available to answer any questions or concerns you may have.

Desvantagens: BirdEye has been a pleasure! So far so good.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/09/2019