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Conheça Birdeye

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Quem usa Birdeye?

Empresas que buscam construir uma sólida reputação online alimentada pelos comentários dos clientes, aumentar as classificações e criar confiança para adquirir novos clientes.

Birdeye Software - 1
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Birdeye Software - 4
Birdeye Software - 5

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Birdeye

Birdeye

4,7 (655)
US$ 350,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
136
125
4,7 (655)
4,5 (655)
4,6 (655)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 99,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
16
Nenhuma integração encontrada
4,6 (337)
4,4 (337)
4,3 (337)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Birdeye

Yelp Guest Manager
Melhores recursos
Pedidos online
Reservas online
Várias localizações
Sprout Social
Melhores recursos
Agendamento de postagens
Integração de redes sociais
Publicação automática
GetMoreReviews
Melhores recursos
Gerenciamento de comentários
Mensagens de SMS
Solicitação de avaliação
Firebase
Melhores recursos
Ações ativadas por eventos
Notificações pela Internet
Relatórios e análise de dados
Grade.us
Melhores recursos
Gestão de campanhas
Importação/exportação de dados
Relatórios e estatística
Swell
Melhores recursos
Gerenciamento de comentários negativos
Monitoramento de revisões
Solicitação de avaliação
Weave
Melhores recursos
Confirmação/lembretes
Conformidade com HIPAA
Notificações em tempo real
Broadly
Melhores recursos
Gerenciamento de comentários negativos
Monitoramento de revisões
Solicitação de avaliação
Podium
Melhores recursos
Bate-papo com o consumidor em tempo real
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Solicitação de avaliação

Avaliações do Birdeye

Pontuação média

Geral
4,7
Praticidade
4,7
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
81%
4
13%
3
3%
2
1%
1
2%
David
David
CEO and Founder
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Works well and good support

5,0 há 4 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Nick
Nick
CEO, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Best choice for review management platforms

5,0 há 4 anos

Comentários: I'm quite happy with everything. We have run into some billing issues, technical issues, etc, but we did manage to get everything resolved. We were assigned a customer service rep and they've been very helpful in ironing out any problems. I've been with these guys for almost 2 years and I don't have any interest in switching to a different provider.

Vantagens:

We tried a few different review management systems but BirdEye was the most established one. They offer great deals for marketing agencies that are looking to whitelabel the software and offer it to clients as part of the marketing packages. This was a huge plus for us.

Desvantagens:

Software can be clunky. Think of BirdEye like Salesforce, they're the biggest in the space because the software is good but it can also be rather clucky to use. Other review management systems were more streamlined but I think BirdEye more than makes up for it with customer service and support.

Resposta do Birdeye

há 4 anos

Hi Nick, thanks for choosing BirdEye! We appreciate you being a BirdEye partner and we look forward to the years to come. Keep up the great work!

Virginia
Health Partner Services Manager, EUA
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

We've been using Birdeye effectively for upwards of 3 years

5,0 ano passado

Comentários: Love how you can set it and forget it and it will do its job month after month, year after year, reliably.

Vantagens:

The ease of integration and automation to dental practice management systems for us and our clients is superb. Super simple to install. Customer service has also been superb, they are dedicated to solving problems.

Desvantagens:

The actual interface can sometimes be a bit difficult to navigate.

Alexander
Procurement Manager, EUA
Hospitais e Saúde, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Why Birdeye Is The Best

5,0 há 2 semanas Novo

Vantagens:

It is very helpful for payment processing It offers great reputation management comes with a live chat feature

Desvantagens:

Well, Birdeye has lived to its promises and no issues.

Peter
Co-Founder, EUA
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas anteriormente:

Over charged over promised bait and switch, deceit, and non stop billing issues!

3,0 há 3 anos

Comentários: I lost money by using BirdEye and they still wont fix the issues!

Vantagens:

The ability to get more reviews on google

Desvantagens:

Lots of issues with integrations and billing but most of all I purchased Yext through them and was given Synup! I was lied to and when I called them out on it they said oh we will give you Yext now, I asked for a refund and they said they were working on it, I found this out at the end of July or beginning of August then I told them I would not be renewing my 25 locations, they then said they would send me a new contract, tried to get me to sign a 3-year contract, I refused and said I wanted to drop down to 10 locations, they then sent me a new contract for one year, I didn't sign, then they auto renewed, I'm reporting them to the state attorney! Also everyone I dealt with was fired or left!

Nathan
Nathan
Director, Digital Strategy, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Publicidade e marketing, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Birdeye a well-priced option for local listings management

5,0 há 3 meses

Comentários: Overall, we are quite pleased with Birdeye and plan to use their local listings service for years to come. The pricing is very competitive and we feed very comfortable with our rep. There are lots of other features that we hope to take advantage of in the future.

Vantagens:

The cost for local listings management is very competitive, which is what initially drew us to Birdeye. We have come to find that Birdeye provides incredible customer service. Our rep is quick to respond and always very friendly and enthusiastic. There are many other features available that we are currently not using yet, but are interested in -- most notably review management using AI.

Desvantagens:

For the local listings management service, there are multiple groupings of directory listings that can be chosen from. This was not explained to us initially, so we went with the default one that we were assigned -- assuming we were being synced to all directories. Eventually, we realized that we were not being synced to all directories and we chose a different grouping then what we originally were assigned.