Quem usa o BirdEye?

Businesses looking to build a strong online reputation fueled by customer feedback, boost ratings, and establish trust to acquire new customers.

Conheça o BirdEye

BirdEye is a comprehensive customer experience platform. More than 50,000 businesses of all sizes use BirdEye every day to be found online through reviews, be chosen by customers with text messaging interactions, and be the best business with survey and insights tools.

Detalhes do BirdEye

BirdEye

http://birdeye.com/

Fundada em 2012

Preço do BirdEye

O BirdEye não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do BirdEye

Ferramentas de Análise de Marketing
Análise de dados do site
Análise de dados preditiva
Atribuição de canais
Controle do ROI
Indicadores das redes sociais
Indicadores de desempenho
Mapeamento da trajetória do cliente
Monitoramento de campanha
Painel
Testes A/B
Análise de dados
Bate-papo ao vivo
Coleta de comentários
Conteúdo de vídeo
Gamificação
Gestão da comunicação
Gestão da comunidade
Gestão de rotatividade
Sindicação de conteúdo
Alertas configuráveis
Análise da concorrência
Análise de sentimentos
Avaliação do impacto
Gestão da reputação
Painel
Participação do cliente
Rastreamento de influencers
Segmentação do público
Seguimento de tendências
Apto para áudio, imagens e vídeo
Biblioteca de perguntas
Coleta de respostas offline
Ferramentas de análises de dados
Lógica de ramificação
Marketing por e-mail
Pesquisa por celular
Pesquisa sobre experiência no site
Ramificação de perguntas
URLs de pesquisas personalizadas
Alertas/transferência
Assistente virtual
Base de conhecimento
Bate-papo ao vivo
Gerenciamento de e-mails
Gestão de call centers
Gestão de compromissos
Gestão de filas
Gestão do fluxo de trabalho
Indicadores de desempenho
Integração de redes sociais
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Ações corretivas (CAPA)
Classificação de reclamações
Gerenciamento de comentários
Gestão de casos
Gestão de formulários
Gestão de questionários
Gestão do controle de qualidade
Monitoramento das redes sociais
Portal de autoatendimento
Rastreamento de edição
Rastreamento de reclamações do cliente
Roteamento
Alertas/notificações
Análise de produtos concorrentes
Análise de tendências
Benchmarking
Monitoramento das redes sociais
Monitoramento de sites
Rastreamento de palavras chave
Concurso por SMS
Cupons móveis
Códigos curtos
Enquetes/votações
Gerenciamento de contatos
MMS
Mensagens de texto em massa
Mensagens em dois sentidos
Mensagens programadas
Palavras-chave móveis
Personalização de mensagens
Relatórios e análise de dados
Anotações
Análise de dados da mídia
Análise de dados de texto
Análise de pesquisa de usuário
Análise de sentimentos
Análise estatística
Análise qualitativa comparada
Análise quantitativo de conteúdo
Colaboração
Pesquisa de metodologia mista
Visualização de dados
Vários idiomas
Bate-papo proativo
Compartilhamento de tela
Formulário offline
Imagem de marca personalizável
Integração de terceiros
Rastreamento de visitantes do site
Respostas predeterminadas
Segmentação geográfica
Transferências/encaminhamento
Análise de dados
Análise de dados preditiva
Análise de sentimentos
Análise de texto
Coleta de dados de multicanal
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de pesquisas/enquetes
Gestão do conhecimento
Painel
Segmentação de clientes
Análise de sentimentos
Gamificação
Geração de avaliações
Gestão de campanhas
Gestão de respostas
Indicadores das redes sociais
Monitoramento das redes sociais
Monitoramento de revisões
Análise de sentimentos
Compartilhamento social
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de campanhas
Gestão de respostas
Monitoramento de revisões
Notificação de avaliações
Painel
Solicitação de avaliação
Agendamento de compromissos
Automação de email
Chat com vídeo
Chatbot
Comunicação multicanal
Distribuição de leads
Mensagens de celular
Mensagens em grupo
Qualificação de leads
Recomendações de produtos
Segmentação do público
Transferência para atendente
Análise de dados
Coleta de comentários
Comentários de 360 graus
Gestão de questionários
Monitoramento de reclamações
Relatório de chamadas
Acesso remoto
Assinatura eletrônica
Bate-papo ao vivo
Chat com vídeo
Colaboração
Conferência virtual
Gerenciamento de reuniões
Gestão de tarefas
Monitoramento da atividade dos funcionários
Rastreamento de fuso horário
Softphone
Suporte remoto

Avaliações do BirdEye

Exibindo 5 de 288 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,7/5
Atendimento ao cliente
4,7/5
Recursos
4,7/5
Relação qualidade/preço
4,5/5
John regan W.
Marketing Director
Imobiliárias, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/09/2019

"Great to get real time compliments via facebook and google from customers! our managers love it."

Comentários: fantastic. Everyone is personalable and knowledgeable.

Vantagens: The real time alerts, when a customer rates us on Google!

Desvantagens: It was a bit slow to intergrate with our self storage software.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 24/09/2019
Ashley M.
OFFICE MANAGER
Seguros, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/09/2019

"Amazing Service!"

Comentários: So far we are happy with the service BirdEye provides to our office. We have been working with BirdEye for almost a year now and our reviews have tripled. We had trouble receiving any feedback previously and really wanted a company that can initiate the patient into writing a review good or bad so we can move forward accordingly and with the help of BirdEye getting a review has been an amazing experience form start to finish.

Vantagens: What I like most about BirdEye is the fact that they are always available to help out immediately! You can reach out and almost instantly one of their representatives are available to answer any questions or concerns you may have.

Desvantagens: BirdEye has been a pleasure! So far so good.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 19/09/2019
Carrie G.
HR Director
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/03/2020

"So far, so good!"

Comentários: Fo far, so good! The onboarding/support team are readily available. The features work exactly as described.

Vantagens: My favorite thing is that I am notified immediately if someone leaves review for our company, on any platform.

Desvantagens: So far I do not have a least favorite feature. There is an annoying thing about the widget that we put on our website, it always looks like we have a new message, when we don't.

Resposta dos fornecedores

por BirdEye em 21/04/2020

Hi Carrie, thank you so much for sharing your feedback! We appreciate your service, and if there is anything you need on our end, please let us know!!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/03/2020
Kyle K.
owner
Construção, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    2/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/03/2020

"IMPOSSIBLE TO GET OUT OF THERE CONTRACT!!! YOU WILL BE STUCK LIKE ME"

Comentários: It was a good service but there contract is made to keep you stuck year after year. Good luck ever getting out of it.

Vantagens: So sad because they actually have a decent platform but we have tried on multiple occasions to cancel our membership because our new system has a similar feature that took the place of this. We have called, emailed, etc and our Rep doesn't call us back once he knows we are trying to cancel. Then magically when he finally calls us back he informs us that we just missed the cut off to cancel and were stuck for another year. Another $4200 down the drain. Don't take my word for it, take all the rest of people who have met the same fates word for it by reading all other negative reviews online. Sad when any company who is supposedly doing legitimate business has to trap you with this auto renewal and then claim its our fault for not canceling in time. Now they are saying I cant do anything until September again even though we have tried multiple times to cancel this.

Desvantagens: You can never get out of your contract that supposedly you are suppose to be able to after the first year. The Rep knew we were trying to cancel but yet finally got a hold of us after the "cut off" date that auto renews us. I cant believe when you have been a loyal customer for 3 plus years they still feel the need to trap you into this. I understand the first year but after many years to trap you like this is horrible business practices. I dont want any money back, all I want is to be done. It served its purpose but now Im done but they claim Im stuck until September but Im not even allowed to put in a future cancellation request. No I have to go through the whole year and try all over again to get a hold of them in there slim cancellation window and Im sure they will magically avoid our call and then magically not call us back until after its to late. My advice to anyone is find a company to do this same thing for you that doesnt have this fine print auto-renewal because you will stuck just like I am.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 12/03/2020
Jessica D.
Customer Service Dispatcher & Social Media Maven
Materiais de construção, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/01/2020

"Reviews=Revenue w/BirdEye as Your Guide"

Comentários: Prior to using BirdEye, I had the vaguest notion of what entailed the process of online reviewing, HOW people and companies and businesses were actually able to procure such a steady stream of tremendous numbers of reviews and so quickly, in terms of date of service. It was bananas to me! Then, I had the pleasure of having the job of "sending a bird eye" to every one of our customers, right after I was hired, to be Dispatcher at a HVAC company, with absolutely no idea how a bird eye had anything to do with our business. I figured I just was not in on an inside joke and would have to learn that of course. I was given zero instruction other than the aforementioned line, we're talking I had NO IDEA what this was, what I was doing, or how I was going to do what I was supposed to be doing. Well, praise the high heavens and all the birds eyes in the sky that Bird Eye is what it is as I was able to learn EXACTLY what this system was, the importance of timely reviews, and exactly how to do the entire system simply by visiting the BirdEye website that first time. It is THAT intuitive and user-friendly, honestly, it's even FUN.

Vantagens: Absolutely EVERYTHING. For anyone who is tasked with being responsible for learning, implementing, and maintaining rigorous company reviews, quickly and with little to no instruction, the very reviews that Google proffer up upon searching either the respective company or simply the general industry, the reviews that are responsible for having an enormous impact on our first impression of a company and that are shown to the entire internet, those reviews, THIS exact software, this exact company BirdEye, IS what and all you need. Pinky swear. They have seriously taken this tremendous and immensely important component to a business' success and neatly packaged it into a one-size fits all, super intuitive, beyond simple to use and master and even FUN package. You WILL beast/slay the ever-present review dragon, you WILL please your boss and coworkers, as the reviews, rendered timely, efficient, and simple, keep gushing in. No matter the company's industry or scope of business, BirdEye IS THE eye in the revered review sky. Fly little review master, FLY!

Desvantagens: Honestly, I found using BirdEye to be so fun, I realize I may be quite the outlier there, but as this is such a streamlined and easy set of steps, the same taken for each you send, doing the day's reviews is an almost therapeutic endeavor. I kid not. And I was so so grateful for how quickly I was able to understand and implement the process, having never been inconvenienced or plagued with ANY issues or problems or hiccups, I'd be remiss if I didn't say that may be there should be an appreciation show dedicated that we can call "BirdEye for the Queer AND Straight Guys." No cons.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/01/2020