Conheça o Connecteam

Programe trabalhos e controle o tempo com o aplicativo tudo-em-um do Connecteam, avançado e fácil de usar, projetado e criado especialmente para funcionários que não trabalham no escritório. O cronograma inclui recursos avançados, como distribuição do tipo arrastar e soltar, turnos privados ou em equipe, carregamento de turnos via Excel e muito mais, para tornar a experiência de criação de cronogramas rápida, fácil e produtiva. Além disso, aproveite uma colaboração de turnos real com atualizações de status do GPS, anotações e bate-papo integrado. A partir de US$ 29/mês para até 200 usuários.

Quem usa o Connecteam?

Todos os setores da indústria com equipes de funcionários que não trabalham no escritório

Onde o Connecteam pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (celular), iPhone (celular), iPad (tablet)

Sobre o fornecedor

  • Connecteam
  • Localizado em New York, EUA
  • Fundado em 2015
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

alemão, chinês, dinamarquês, espanhol, francês e outros 8

Preço do Connecteam

Preço inicial:

US$ 39,00/mês
  • Sim, oferece teste gratuito
  • Sim, oferece versão grátis

O Connecteam possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Connecteam a partir de US$ 39,00/mês.

Sobre o fornecedor

  • Connecteam
  • Localizado em New York, EUA
  • Fundado em 2015
  • Suporte por telefone
  • Bate-papo

Países disponíveis

Austrália, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

alemão, chinês, dinamarquês, espanhol, francês e outros 8

Vídeos e imagens do Connecteam

Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
Connecteam Software - 3
Connecteam Software - 4
Connecteam Software - 5
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Vídeo do Connecteam
Connecteam Software - 1
Connecteam Software - 2
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Connecteam Software - 5

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Connecteam

US$ 39,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 8,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 2,50/mês
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 20,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis

Recursos do Connecteam

  • Acesso para Celular
  • Acompanhamento de atividades
  • Acompanhamento de cursos
  • Acompanhamento de reconhecimento de funcionários
  • Adicionar & editar fotos
  • Administração de benefícios a funcionários
  • Agendamento
  • Agendamento automatizado
  • Agendamento de eventos
  • Agendamento de tarefas
  • Agendamento em tempo real
  • Alertas/notificações
  • Análise da produtividade
  • Aplicativo móvel
  • Aprendizado colaborativo
  • Aprendizado interativo
  • Aprendizado móvel
  • Aprendizado por conta própria
  • Aprovações de mudanças no perfil
  • Armazenamento de arquivos
  • Armazenamento de dados seguros
  • Armazenamento de documentos
  • Arquivo morto e retenção
  • Arrastar e soltar
  • Assinatura eletrônica
  • Atualização em tempo real
  • Automação dos processos comerciais
  • Autoria de cursos
  • Banco de dados de contatos
  • Banco de dados de funcionários
  • Banco de dados do cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Bate-papo em tempo real
  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Benchmarking
  • Biblioteca de comentários
  • Biblioteca de conteúdo
  • Biblioteca de perguntas
  • Captura de documentos
  • Cartão perfurado
  • Cartão perfurado online
  • Catalogação/Categorização
  • Chuva de ideias
  • Comentários de 360 graus
  • Comentários/notas
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compromissos recorrentes
  • Comunicação multicanal
  • Configuração do fluxo de trabalho
  • Controle de comparencimento
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de licenças
  • Controle de licenças médicas
  • Controle de tempo por celular
  • Controle do processo de aprovação
  • Controle do progresso de tarefas
  • Controle e acesso remoto
  • Controles de visibilidade do perfil
  • Controles/permissões de acesso
  • Criador de questionários
  • Criar subtarefas
  • Criação e design de formulários
  • Cronograma de instalações
  • Cálculo de horas extras
  • Diretório de associados
  • Diretório de funcionários
  • Diretório unificado
  • Discussões/Fóruns
  • Distribuição de multicanal
  • Divulgação de ofertas de trabalho
  • Editor de rich text
  • Editor gráfico de fluxo de trabalho
  • Edição de texto
  • Edição/atualização de tarefas
  • Etiquetagem de tarefas
  • Feed de notícias/atividades
  • Ferramentas de colaboração
  • Formulários eletrônicos
  • Fotos dos funcionários
  • GPS
  • Geofencing
  • Geolocalização
  • Gerenciamento de comentários
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gerenciamento de usuários
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão da folha de pagamento
  • Gestão da manutenção
  • Gestão da orientação do fluxo de trabalho
  • Gestão de associação
  • Gestão de atividades
  • Gestão de ativos de instalações
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de calendários
  • Gestão de candidatos
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de condutores
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de cursos
  • Gestão de empreiteiras
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de eventos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de formulários
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de funcionários
  • Gestão de grupos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de listas de diretórios
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de recursos
  • Gestão de saúde domiciliar
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tarefas domésticas
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão de transportes
  • Gestão de treinamentos
  • Gestão do aprendizado
  • Gestão do conhecimento
  • Gestão do desempenho
  • Gestão do quadro de horários
  • Gestão do tempo livre
  • Gestão técnica
  • Histórico de atendimento
  • Histórico de transcrições/chat
  • Ideação
  • Imagem de marca personalizável
  • Importação/exportação de dados
  • Incorporação
  • Indicadores de desempenho
  • Inspeções residenciais
  • Integração da contabilidade
  • Integrações de terceiros
  • Layout e design
  • Lembretes
  • Manual de funcionários
  • Mapas geográficos
  • Mensagens instantâneas
  • Modelos
  • Modelos personalizáveis
  • Monitoramento da atividade dos funcionários
  • Monitoramento de tempo online
  • Monitoramento do progresso
  • Monitoramento em tempo real
  • Notificações em tempo real
  • Painel de atividades
  • Para a indústria de encanamento
  • Para agências de emprego
  • Para empresas de climatização
  • Para paisagistas e jardineiros
  • Perfil dos funcionários
  • Perguntas personalizáveis
  • Permissões por função
  • Pesquisa de texto completo
  • Pesquisa e filtro
  • Pesquisas de pulso
  • Planejamento de capacidades
  • Planejamento de pessoal
  • Portal de autoatendimento
  • Publicação de cursos
  • Questionários e feedback
  • Randomização
  • Rastreamento da localização
  • Rastreamento de combustível
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de habilidades
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Rastreamento de veículos
  • Reconhecimento de colegas
  • Reconhecimento de funcionários
  • Registro automático de tempo
  • Registro de benefícios online
  • Relatório de historiais
  • Relatórios do andamento
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Relatórios personalizáveis
  • Relógio de ponto online
  • Reservas online
  • Seguimento de status
  • Seguimento/Análise de uso
  • Sincronização de calendários
  • Solicitações de tempo livre
  • Tarefas recorrentes
  • Teclado virtual
  • Tela de toque
  • Troca de turnos
  • Vários idiomas

Alternativas ao Connecteam

Aplicativo baseado em nuvem desenvolvido para comunicações comerciais, que ajuda a gerenciar bate-papo, reuniões, compartilhamento de arquivos e muito mais.
Sistema de reservas online com lembretes para todas as empresas de serviços! Deixe seus clientes fazerem suas próprias reservas online - inclui uma versão gratuita. Saiba mais sobre o SimplyBook.me
Software completo de RH e Gestão de Pessoas, usado por + de 60.000 empresas em 54 países. Unifique os seus processos de RH e economize até 8 horas semanais em tarefas manuais. Saiba mais sobre o Factorial
Deputy: escale funcionários, controle hora e assistência, gerencie licenças, exporte quadros de horários para a folha de pagamento com um clique e mantenha a conformidade facilmente.
A programação de turnos é facilitada com o Sling, que é gratuito.
O 7shifts é uma ferramenta robusta de planejamento do pessoal, comunicação e envolvimento, criada especificamente para restaurantes. Comece gratuitamente hoje mesmo.
Ezitracker is an end-to-end, web-based remote workforce management software that manages all day-to-day people management processes.
Workforce management providing time & attendance, scheduling, service delivery solutions to improve process and profits with live data.
Software for EVERY industry. Provide better service, organize your company, increase efficiency, save time, cut waste & inventory loss.
O Gusto facilita a folha de pagamento, os benefícios e o RH de maneira inovadora para pequenas empresas.
Plataforma baseada em nuvem que ajuda as empresas a facilitar as operações por meio de um conjunto de aplicativos de comunicação e produtividade.
Solução de hora e assistência com agendamento, geração de relatórios, dados históricos, autoatendimento, gerenciamento de licenças, acúmulo de horas e rastreamento de incidentes.
Uma solução tudo-em-um acessível para gestão de projetos. Mais de 25 módulos. Estimativa, agendamento, registro, cartão de ponto, contabilidade e mais

Avaliações do Connecteam

Pontuação média

Geral
4,7 (151)
Praticidade
4,7 (151)
Atendimento ao cliente
4,9 (151)
Recursos
4,6 (151)
Relação qualidade/preço
4,8 (151)

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
78%
4
19%
3
1%
2
1%
Scott W.
Scott W.
Director of Operations, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Most Valuable APP for SMB Ever

5,0 há 2 anos

Comentários: Our company utilizes employees here in the US, and numerous remote employees in the Philippines (less than 20 employees). We had one solution for scheduling, another program for task and project management, another app for messaging, and a cloud-based program for time-tracking. Until we found ConnectTeam. Everything we needed (plus more), all in a single solution. Not only did we cut our previous costs by 80%, everything is now in a single solution.

Vantagens:

- Only add the functions you want. Not encumbered by bloatware or features we will never us. - EXTREMELY intuitive. Once create an account, do the 5 minute walkthrough and you feel confident enough to manage yoir company. - Their FREE option is actually very useful and includes 80% of the features. - FLAT-FEE pricing! Once you decide to upgrade (we chose $29 plan) No 'per-user' cost like virtually every other solution. One flat-fee and can add up to 200 users with no hidden fees. - 24/7 live support; even for the free account! When we first got started, we had a couple hiccups, and at 1:30am, their live support spent over an hour helping us get everything working perfectly (thanks again Noam). - Supports overseas employees in other countries natively. E.g. we have employees in Philippines, and the installed the app and verified their phone numbers via text on their Philippines phone with no issue. Can text-message filipino worked through app, even on free mode. - Messaging/chat options are way better than other messaging apps. Like 'voice' chat, and the ability to integrate other formats. Supports rich text. Take FB messenger, Sling, and viber and combine all the good features, and this is what you have. - GPS tracking of all remote employees.

Desvantagens:

- At the time of writing this review, all admin features have to be done through website, and not through the app (though they say they are working on that). - Could use more hierarchy fratures, other than just basic. Would be nice to see customizable permissions for Administrators (may support but I didn't see). - App only supports Android and iPhone. No desktop app for Windows or Mac available.

Resposta do ConnecTeam

há 2 anos

Hi Scott! Thank you so much for taking the time to write this amazing review! Please note that there's A LOT you can do as an admin from the app, under the the ADMIN tab. Make sure to reach out to us for further assistance if needed :)

Harry H.
Director, Reino Unido
Esportes, 2-10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

Great software would recommend

4,0 há 4 semanas Novo

Comentários: I'm generally happy with it - the customer service is great.

Vantagens:

The employee scheduling is so easy to use, it's a really intuitive design and you can implement it and get employees on boarded so quick with it

Desvantagens:

I dislike that I can't book 1-2-1 sessions for employees - a live timetable I can send front end to customers so they can book my employees out per session. Would be a great add. It's also not cheap price wise.

Resposta do Connecteam

há 3 semanas

Thank you so much for your review, Harry! It's great to know that you find Connecteam to be simple to use both for you and for your employees and that you're happy with our customer service :) Although Connecteam is an employee management tool, we already talk internally about adding capabilities for the business' customers to book their meetings directly in the schedule, so that's definitely something to look forward to in the future :) If you have any more feedback for us or would like to suggest an improvement, please reach out to us at [email protected] at any time :) Thanks again!

Michael B.
Michael B.
Director, Reino Unido
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços de Facilities, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas:

User-friendly software with many features, but needs improvements around scheduling & time clock

2,0 mês passado Novo

Comentários: We have been using the software for about 8 month now. Some problems have been resolved. A huge improvement was around open shifts. That feature was basically unworkable until a few months ago. However, no improvement in core functionality of job scheduling and time clock since then.

Vantagens:

We mainly use software for job scheduling and time clock. Pros: It is easy to create a job and a shift Easy to add an employee Job scheduling views are good Training module (courses) has been useful

Desvantagens:

The more employees and jobs you add, the slower it gets for admin users The jobs schedule opens slow on mobile phones The app users a lot of RAM memory on desktops If you have many shifts in the schedule, the app may start freezing The company often focuses on getting some minor features rather than improving their core elements, such as Job Schedule and Time Clock Not easy to go through Time Clock entries as the hours in Job Schedule are not shown. They claim that Time Clock and Job Schedule are synced, but sync only works for mobile users to clock in and out. There is no sync for admin users, who are checking the entries! Chat feature is undeveloped. It is easy to send information to staff, but it is not possible for field staff to have 1 clear communication channel. The job schedule shows names of the person, who created a job, so field staff have multiple conversation about various jobs, rather than have 1 point of contact. If the person who created the job is away, there is no way to see the message. So software creates a communication nightmare for admin and for field staff as well.

Resposta do Connecteam

há 4 semanas

Thanks for the feedback, Michael. First, it sounds like you're experiencing some technical issues. Things should not load slow or freeze. The best we can suggest is to contact us so we can investigate your issues and have them resolved. As for the schedule and time clock sync, there might be a misunderstanding or unfulfilled expectations here, and we'd like to clarify: the sync doesn't mean that any scheduled shift will automatically create a time entry in a schedule. The schedule lets users know what they need to do, when and from where, but they must clock in and out for those entries to show in their timesheets. As for the chat - what's missing for you that you feel it's undeveloped? As for employees seeing who created a shift - that's 100% to your control as an admin. Simply remove this option from the scheduling settings menu. Would like to connect with us so we can see what can be done to assist you? Please email me personally at [email protected] :) Thanks!

Karen T.
Administrative VP, EUA
Construção, 11-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Explore the features they are gems

5,0 há 3 meses

Comentários: I am getting the forms and documents I need from the field. They were using paper forms before this and would lose them, forget them...bottom line we would never get them in the office. Getting the documentation keeps us OSHA compliant and helps us with unemployment claims if we had a legit reason to terminate someone. Also, I cannot stress enough, their support is fabulous. I scheduled a training online and the rep that helped me, [SENSITIVE CONTENT], was phenomenal! She continues to reach out and offer to help. She showed me all of the extra features that I really did not anticipate using and I am so glad she did.

Vantagens:

I love the ease of implementation. The software automatically sent invites to the users to download the app. The form creator gives so many options to use forms already created or to create one of your own. The forms are simple and can be signed from a mobile phone. Signatures are critical for documentation of training, write ups, injury reports etc.

Desvantagens:

Unless a user purchases the expert version there are limits to the number of jobsites you can use GPS tracking on. With the level that we have we are limited to 10 jobs. I would be much happier with the ability to have 15 to 20 without having to upgrade. We are working with the limits of 10 for now because there really is a large jump in price.

Resposta do Connecteam

há 3 meses

Amazing review, Karen! Thank you so much! It's great to hear Connecteam helps you better manage your business and team, save time, and automate day-to-day workflows. As for the capabilities you're looking to have in your plan without upgrading again, the best would be to communicate that to your Customer Success Manager at Connecteam and ask if there's something that can be done to help :) Thanks again for your positive detailed review!!

Maddy J.
Accounting Specialist, EUA
Varejistas, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Highly Recommend, this program can grow with you and for you.

4,0 há 2 meses Novo

Comentários: Overall the Connecteam team was very helpful. We took a lot of time before deciding to invest our time into this software to take it company wide. We had several zoom calls and emails back and forth asking questions about the features we required. Most of these features were included, in the process, or on the list to be added which we really liked.

Vantagens:

Once you get the hang of navigating the software, learning what does what and what affects what, it makes scheduling and timeclock tracking efficient. It does take some time getting used to (as does learning any new system) but overall, we are happy with how it has made payroll and scheduling more uniform for our company.

Desvantagens:

The most common issue we run into is the Kiosk app. Some users refuse to use the app on their phone (perfectly fine with us, we give all employees the option). When they use the kiosk, we have glitches every now and then that are very difficult to duplicate to therefore get assistance. We are certain some errors are a mix of the tablet fault and Kiosk faults. The Kiosk is used everyday at several locations.

Resposta do Connecteam

mês passado

Thank you so much for recommending Connecteam, Maddy! It's great to hear you are able to grow and scale with Connecteam and find it useful and easy to use. As for technical issues with the Kiosk app, our team always tries to help and resolve issues when needed, but as you mentioned, if they are hard to replicate and don't always happen, it is more difficult to understand what to fix :) That said, stability improvements that are being released regularly may be helpful! Either way, we're always here to help with anything, so please don't hesitate to reach out! Thanks again for your review :)

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