18 anos ajudando empresas
a escolher o melhor software

Conheça Addigy

O Addigy fornece uma plataforma de gestão de TI baseada na nuvem especificamente para a gestão do ecossistema Apple, inclusive todos os dispositivos Mac e iOS. A plataforma extremamente intuitiva capacita os administradores de TI da Apple a fornecer serviços em tempo real aos usuários, independentemente da localização geográfica, ao mesmo tempo em que oferece uma estrutura administrativa robusta em escala.

Quem usa Addigy?

O Addigy é indicado para qualquer empresa que não quer dedicar horas para tornar seus dispositivos Apple visíveis, seguros e dentro das normas, e desejam garantir essas três condições continuamente.

Addigy Software - 1
Addigy Software - 2
Addigy Software - 3
Addigy Software - 4
Addigy Software - 5

Está em dúvida sobre o Addigy? Compare com uma alternativa popular

Addigy

Addigy

4,6 (14)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
94
14
4,2 (14)
4,7 (14)
4,6 (14)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 129,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
144
22
4,6 (422)
4,6 (422)
4,5 (422)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Addigy

Atera
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Monitoramento remoto e gestão
Real-Time Reporting
Kaseya VSA
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Monitoramento do servidor
Real-Time Notifications
Jamf Pro
Melhores recursos
Gerenciamento da implantação
Gerenciamento de segurança
Gestão de terminais
Pulseway
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Monitoramento do servidor
Monitoramento remoto e gestão
N-central
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Gerenciamento de correções
Painel
NinjaOne
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Gerenciamento de correções
Monitoramento do servidor
Rippling
Melhores recursos
Cumprimento Tributário
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
JumpCloud Directory Platform
Melhores recursos
Autenticação Multifator
Controles/permissões de acesso
Logon único
N-sight
Melhores recursos
Alertas/notificações
Monitoramento do servidor
Painel

Avaliações do Addigy

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,2
Atendimento ao cliente
4,6
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,7

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
64%
4
36%
Mike
Mike
Systems Automation Engineer, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Simple, efficient device management.

5,0 há 3 anos

Comentários: Top notch.

Vantagens:

Ease of use. Able to view all assets under a single pane of glass type environment. Reports are easily and quickly compiled

Desvantagens:

nothing really. The entire system is simple to use and provides the best options for managing our client assets.

jp
President, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

MSP Friendly MDM Solution for Mac

5,0 há 3 anos

Comentários: Addigy allows us to manage a large number of computers with few people. Being able to setup procedures for multiple clients in one interface is extremely valuable. This allows us to apply the work we do for one client to others easily.

Vantagens:

We’ve used Addigy for 5 years. We were using JAMF before. We like that Addigy allows us to manage multiple clients from one login. Addigy has matured enough that there are resources for almost any mainstream app or workflow. This means if you want to do something, odds are there are resources already posted. If there aren’t, support has been very helpful. We also did ACE certification which helps keep up credentials for the Apple Consultant’s network. We’ve taken the course twice - certifications expire after 2 years - and have enjoyed the progress Addigy has made in their product each time. Addigy has a few updates planned that will allow us to more easily manage our client's Macs. Addigy has also streamlined their interface which helps.

Desvantagens:

While support is great, the follow-up I’ve gotten from the trainers has been inconsistent. I've emailed on questions we went' over during the course and received no response.

Delaney
Managed Services Manager, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Addigy

4,0 há 2 anos

Vantagens:

It has a nice UI and a lot of available training.

Desvantagens:

It can be really hard to navigate to get what you REALLY need.

Matt
Matt
Director of Technology and Security, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços e tecnologia da informação, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Addigy - Mac Management with vision for future of PaaS and device impermanence

5,0 há 4 anos

Comentários: What a fantastic company to work with. Deep level knowledgeable professionals are on hand from lead inception to 10 years down the road in partner relationships. I cannot name another organization that partners as deeply for our success as Addigy.

Vantagens:

The overall structure is perfect. The company has deep connections inside apple and make MDM management near perfect. The authentication add ins and auth policies allow for seamless adoption of Azure AD across multi platform devices, Windows, Mac, iOS devices, etc. This allows for the executives of organizations whom often own the mac devices, to receive the same support and extensibility of automation as their windows brethren. Simply put it is well organized, well executed, and the vision is way in the future with things like deep PaaS integration and normalization of data so that reporting is universal!

Desvantagens:

Some of the hierarchal settings could use more work, as well as the UI filtering based on security roles. Other than that, most of the gripes are the scalability of the Apple policies themselves, which is actually a positive, in that Addigy does a great job managing some of the heavy handed policies from Apple. One example is the alerting that gets created each time apple updates their TOS. It doesn't scale well but no one does with that.

Sven
Systems Engineer, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Addigy makes life easier!

5,0 há 3 anos

Comentários: Addigy makes it very simple to deploy new machines into an environment, while also providing advanced options for when I need more customization. The solution truly is the best of both worlds for my Mac endpoints.

Vantagens:

Addigy's MDM is lightning-fast and works seamlessly with all the macOS and iOS products i've encountered. The policies were recently revamped to make them even easier to manage (thanks!). I love that I can push custom apps to workstations, and all I have to do to onboard a new workstation is to install the Addigy agent.

Desvantagens:

Addigy has an opportunity to improve their monitoring tools. While they are great when reporting when I request to be informed if a server goes offline, the ticket does not auto-close if it comes back online. Also, it seems to hoard old version of software in their local repository on the workstations, which could fill up space, but that could be an issue on my end not knowing how to automate cleanup.