17 anos ajudando empresas
a escolher o melhor software

Conheça Athena

Software de inspeção de construção baseado na nuvem que oferece uma plataforma integrada para criar inspeções personalizadas, rastrear e gerenciar deficiências, interagir com proprietários, reservar datas de serviço e inspeções, entre outros.

Quem usa Athena?

A empresa atende departamentos pós-construção (independentes ou parte de uma organização de construção maior). Também é possível criar formulários de inspeção especificamente para a fase de construção.

Athena Software - 1
Athena Software - 2
Athena Software - 3

Está em dúvida sobre o Athena? Compare com uma alternativa popular

Athena

Athena

4,2 (16)
US$ 150,00
uma vez
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
4
Nenhuma integração encontrada
4,2 (16)
4,1 (16)
4,5 (16)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 0,00
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
86
7
4,8 (578)
4,7 (578)
4,8 (578)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Athena

Whip Around
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de inspeções
Informação do veículo
UpKeep
Melhores recursos
Controle de estoque
Gestão de calendários
Gestão de estoques
SmartGov
Melhores recursos
Gerenciamento de documentos
Gestão de inspeções
Painel de atividades
Adaptive Compliance Engine (ACE)
Melhores recursos
Armazenamento de documentos
Gerenciamento de documentos
Gestão de cursos
Flowfinity
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
INControl
Melhores recursos
Agendamento
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
MaintainX
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
Inspection Support Network
Melhores recursos
Alertas/notificações
Inspeções residenciais
Processamento de pagamentos
TrueContext
Melhores recursos
Acesso para Celular
Automatização de processos e fluxos de trabalho
Formulários personalizáveis

Avaliações do Athena

Pontuação média

Geral
4,2
Praticidade
4,2
Atendimento ao cliente
4,5
Recursos
3,9
Relação qualidade/preço
4,1

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
38%
4
44%
3
19%
Jarred
Jarred
LPN II, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Athena is great for clinics.

4,0 há 6 anos

Vantagens:

For clinic use as far as triaging and inputting medical history Athena is extremely user friendly.

Desvantagens:

The rare times when the printing aspect "goes down".

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Hospitais e Saúde, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Loving Athena!

5,0 há 6 anos

Vantagens:

I find Athena to be a comprehensive software, staying abreast of the constant changes in Healthcare and is easy to customize. I can build rules to stop a claim from going through that are pertinent to my line of business. This helps to reduce time and costs associated with getting denials overturned.

Desvantagens:

One thing I wish Athena was a bit better at was letting the user go back vs having to make clicks to go back. Sometimes, it takes longer to look up a lab value and then go back and put that into the claim information.

Peter
General Manager, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Athenanet does some things very well; others not so much.

3,0 há 7 anos

Comentários: It basically runs all data driven elements of the practice.

Vantagens:

It is comprehensive; you don't have to cobble together several different programs to do everything. Their customer support is generally very good, except for off-hours when the B team is on duty. Sometimes they can't answer questions.

Desvantagens:

SLOW!!!!!!!!!!!!!! Their financial "best practices" are best for them, not our practice. They are keen to present outstanding statistics, despite some real problems on the collections side.

danielle
registered nurse, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Athena

4,0 há 6 anos

Comentários: Good EHR with some minor functionality issues that I am told will be addressed.

Vantagens:

Has great features for communicating with other staff and providers. Recently started using the chat feature and it is very helpful!

Desvantagens:

I don't like that you can't have the schedule visible while in a patient chart, makes it hard to be on top of patient arrivals while you are charting.

Britaini
Registered nurse, EUA
Saúde, bem-estar e condicionamento físico, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Easy to learn

4,0 há 5 anos

Comentários: Works with other software products, easy to learn and understand, could be better catered or changed to companies nerds or wants.

Vantagens:

Easy to learn, break down of information for use, makes it easy to understand and explain to others.

Desvantagens:

Freezes on occassion, when constantly using it, which is fruwtrqting, and when you collect payment it will occassionally log you out on its own.

Terri
Micro Supv, EUA
Hospitais e Saúde, 501–1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Lab Requisitions are cluttered and confusing

3,0 há 6 anos

Comentários: Not a big fan.

Vantagens:

The way the patient demographic info is quite clear; however, if a lab req is generated, the order itself is hard to find.

Desvantagens:

The lab reqs should have the lab orderables clearly defined and separated from the patient demographic information. The name of the laboratory test, in addition to the CPT code should be included on the requisition.

Luke
Clerk, Canadá
Construção, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Great Construction Management Software

5,0 há 8 anos

Comentários: Keeps all work items organized and easy to schedule and issue lists to trades. Makes deficiency items simple for workers to locate with accurate photos and descriptions. Saves a lot of time explaining and walking though work to be done. Keeps track of dates and makes the PDI and QC lists quickly available to trades. Much better than trying to keep track with cumbersome paper lists.

Vantagens:

Easy tracking of deficiencies, and sending out lists to trades

Desvantagens:

Scheduling through the software is difficult to operate

Ryan
Director, Post-Construction, Canadá
Construção, 51–200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Great tool for Customer Service and deficiency management!

5,0 há 8 anos

Comentários: Having an efficient modern tool to manage homeowners and trades has made my team's life easier thanks to Athena. The interface is simple to understand and use and the features really helped tackle difficult projects and clients.

Vantagens:

Great interface, easy to use, modern, lots of features for daily tasks, Tarion integration is key!

Desvantagens:

Would love to have this available on a mobile device as well as tablets!

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Consultório médico, 51–200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Athena review

4,0 há 6 anos

Vantagens:

Easy to access. Fast. Clear layout. Good organization

Desvantagens:

sometimes it is hard to close certain documents

Michael
Michael
Grants Management Specialist, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Pesquisa, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Athena

4,0 há 5 anos

Comentários: Athena has helped our clinic maintain our patient records

Vantagens:

Wide range of patient EHR input options; ability to be edited by multiple users at once, allowing for intra-system communication

Desvantagens:

Not user friendly (especially if not a seasoned user); poor layout leading to users getting confused as to where certain features are

Georges C
Physician Assistant, EUA
Consultório médico, 11–50 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Comprehensive

4,0 há 6 anos

Vantagens:

Comprehensive, collate all medications from every pharmacy

Desvantagens:

Cannot edit old notes. difficulty with finding auth information.

Denise
Referral Coordinator, EUA
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Overall experience so far so good

4,0 há 7 anos

Vantagens:

What I like most about the software is easy access and ability to search for a patient. Makes billing so much easier and efficient.

Desvantagens:

What I like least about the software is not being able to open multiple patients at one time. Makes for a longer process time.

gladys
billing associate, EUA
Consultório médico, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

software review

5,0 há 8 anos

Comentários: it works great, easy to access, easy access for customer service and enjoy working on the software and very simple

Denis
Denis
Usuário do LinkedIn Verificado
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação
Fonte: GetApp
5,0 há 9 anos
Brian
EUA
Usou o software para: Não especificado
Fonte da avaliação

Software Review

5,0 há 8 anos

Comentários: General contractor who's used this program on all recent projects. Great tool to manage and schedule all sub-contractors and it's also very efficient way to keep track of all deficiencies.

marium
teacher, Paquistão
Rádio e televisão, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

sasa

3,0 há 6 anos

Comentários: sas

Vantagens:

it was a great product though the functionality can be better

Desvantagens:

i did not like their support. The rest was ok