Quem usa o Klaviyo?

O Klaviyo atende principalmente a lojas de comércio eletrônico devido às integrações perfeitas com plataformas como Magento, Shopify e WooCommerce. O Klaviyo também se integra às empresas B2C e B2B usando sites personalizados.

Conheça o Klaviyo

O marketing por e-mail avançado não precisa ser complicado. Mais de 15.000 marcas como Brooklinen, Bonobos e Chubbies expandem seus negócios e proporcionam incríveis experiências aos clientes com o Klaviyo. É super simples extrair dados de sua plataforma de comércio eletrônico, software de POS e outras ferramentas de marketing, bem como infinitas possibilidades de segmentação. Diferentemente de outras plataformas, o Klaviyo mostra o quanto você gera para cada campanha ou automação de e-mail. Veja suas vendas subirem com o Klaviyo.

Klaviyo - Informação

Klaviyo

https://www.klaviyo.com/

Fundada em 2012

Klaviyo - Preços

O Klaviyo possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Klaviyo a partir de US$ 20,00/mês.

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Preço inicial

US$ 20,00/mês

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Klaviyo

Ferramentas de Automação de Marketing
Análise de dados/Rastreamento do ROI
CTAs personalizáveis
Campanhas gota a gota
Conteúdo dinâmico
Inteligência de vendas
Lead Scoring
Marketing de pesquisa
Marketing social
Páginas de início/formulários web
Rastreamento de visitantes do site
Segmentação
Testes A/B
Biblioteca de imagens
Campanhas gota a gota
Conformidade com CAN SPAM
Conteúdo dinâmico
E-mail otimizados para celulares
E-mails acionados por eventos
Editor de e-mail de WYSIWYG
Gerenciamento de listas
Gestão de assinantes
Gestão de modelos
Pesquisas do cliente
Páginas de início/formulários web
Relatórios e análise de dados
Respondedores automáticos
Testes A/B
Concurso por SMS
Cupons móveis
Códigos curtos
Enquetes/votações
Gerenciamento de contatos
MMS
Mensagens de texto em massa
Mensagens em dois sentidos
Mensagens programadas
Palavras-chave móveis
Personalização de mensagens
Relatórios e análise de dados

Klaviyo - Avaliações

Exibindo 5 de 181 avaliações

Geral
4,7/5
Praticidade
4,4/5
Atendimento ao cliente
4,4/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,4/5
Craige hardel -.
Owner
Publicidade e marketing, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2019

"Best ecommerce autoresponder out there"

Comentários: My go to solution for ecommerce clients. It has automation ,good templates and everything else

Vantagens: Robust features that just work. It's a bit getting used to but you can do most of what you want with them Really good templates for those starting out and experienced as well

Desvantagens: Their onboarding process could be easier They have tutorials but they're fuzzy and should be made available with webinars being an option.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/08/2019
Arthur S.
CEO
Varejistas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/01/2020

"Best CRM for ecommerce, Worst for Customer Support"

Comentários: With no phone support and 30 - 40 minute wait times for chat support and 24 hour response times for email support and no support on weekends, this makes Klaviyo's customer support the absolute worst I have ever seen. Maybe it's due to their growing pains. Their support staff are a mixed bag in terms of knowledge and being helpful and while that's not the norm for most SASS companies, I think that's pretty common across most CRM companies.

Vantagens: Fairly easy to learn for such powerful software
Integration with Facebook
Their native integrations and Not having to use Zapier for a lot of my integrations.

Desvantagens: There is almost nothing to not like about this software but to learn it, you need to learn Klaviyo speak.
If I had to pick one thing it would be some of the finicky ways in which the email builder acts when dragging in a new widget or row and trying to position it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/01/2020
Chris P.
eCommerce Sales Manager
Alimentação e bebidas, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/06/2020

"Never going back to anything else but Klaviyo"

Vantagens: The integration with Shopify Stores and the ease of building flows makes this a game changer. Additionally the bulk discount code builder gives Shopify functionality outside of Shopify that makes "one less app" for my store. Finally the native Form Builder in Klaviyo is very easy to use.

Desvantagens: I wish one Klaviyo Account could connect to multiple Shopify Stores, this causes some problems for our operations. Additionally I wish building segments was faster, some advanced segments take very long to build.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/06/2020
Dayle S.
Web Developer / Marketing Manager
Bens de consumo, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    1/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/12/2019

"Great product... with problems."

Comentários: Being a developer myself, I informed the Klaviyo team of the deprecated code errors their plugin was displaying on peoples websites, and to the fact that their plugin slowed customers websites down drastically. The reply I received a couple of days later was: "Unfortunately we do not update our plugin very often - but our team will get around to it eventually." This was 2 years ago, and the plugin still has not been corrected. So it still produces errors, and still slows peoples websites down.

Vantagens: Klaviyo is extremely easy to setup, especially compared to its competitors. You have the freedom to link Klaviyo with your Wordpress/WooCommerce website seamlessly. Everything can be automated! Such as emails after order received, emails after payment received, multiple emails after certain time duration's for things like newsletter subscriptions and a lot more options are available to include users website Wishlists, items they left in their shopping carts to remind them, and all emails are fully customisation using the Klaviyo's inbuilt email form designer. You can also arrange customer lists, newsletter subscription user lists, and any other lists you may require. The possibilities are endless!

Desvantagens: Using Klaviyo on your Wordpress website as subscription signup form slows your website down, a lot! Although unnoticeable to customers surfing your site, Klaviyo also throws a few error on your page as it uses deprecated (out-dated) code. If the Klaviyo form builder doesn't produce the look/type of form you require, then you must build the form yourself by coding direct on your website (Which beats the point of having a form builder). The Klaviyo plugin does not update, and never announces that there is a new version. You must remove the plugin from your website, manually download the latest version from their website, and then upload/install/activate the new plugin. There is no option to change languages or string translations of forms, form input boxes, or form buttons. And these translations cannot be picked up in Wordpress plugins such as Lingotek or Polylang. The same applies to the confirmation pages after the user submits the forms.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/12/2019
Avaliador Verificado
Ecommerce Manager
Varejistas, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/06/2020

"Changed our world"

Comentários: Amazing, everything period. I love the automated abandonment emails, the segments, the tracking, the ease of creating email templates. I really can't think of anything I dislike about it.

Vantagens: The segments. Klaviyo is pre set up to segment all of your customers so that you can run any campaign you want. Win backs, retention whatever it's simply amazing no more grunt work going through orders and compiling lists.

Desvantagens: If I had to choose something I would say the cost but really it's worth every penny. It's very hard to find flaws with the software. It doesn't integrate perfectly with our frontend which uses Vue Storefront but we found a solution.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/06/2020