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Conheça Dialpad AI Meetings

O UberConference mudou as reuniões online para sempre, eliminando os PINs e simplificando a participação das pessoas. Com poderosos controles de chamadas, compartilhamento de tela contínuo e chamadas em HD, é mais fácil do que nunca permanecer conectado, não importa onde seja o seu trabalho.

Quem usa Dialpad AI Meetings?

Para empresas de todos os portes.

Dialpad AI Meetings Software - 1
Dialpad AI Meetings Software - 2
Dialpad AI Meetings Software - 3

Está em dúvida sobre o Dialpad AI Meetings? Compare com uma alternativa popular

Dialpad AI Meetings

Dialpad AI Meetings

4,5 (598)
US$ 20,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
30
15
4,5 (598)
4,4 (598)
4,3 (598)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 4,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
45
5
4,7 (374)
4,9 (374)
4,5 (374)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Dialpad AI Meetings

FreeConferenceCall.com
Melhores recursos
Acesso para Celular
Chamadas de áudio
Conferências telefônicas
Dialpad
Melhores recursos
Conexão VoIP
Gravação de chamadas
Roteamento de chamadas
Microsoft Teams
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de tela
Videoconferência
Join.Me
Melhores recursos
Compartilhamento de tela em tempo real
Ferramentas de colaboração
Streaming de apresentações
Google Meet
Melhores recursos
Acesso para Celular
Compartilhamento de tela
Videoconferência
RingEX
Melhores recursos
Conexão VoIP
Mensagens por voz
Roteamento de chamadas
StarLeaf
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo em tempo real
Streaming de apresentações
GoTo Meeting
Melhores recursos
Compartilhamento de tela
Compartilhamento de tela em tempo real
Áudio e vídeo bidirecionais
Zoom Events and Webinars
Melhores recursos
Acesso para Celular
Bate-papo ao vivo
Compartilhamento de tela

Avaliações do Dialpad AI Meetings

Pontuação média

Geral
4,5
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,3
Recursos
4,3
Relação qualidade/preço
4,4

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
59%
4
30%
3
8%
2
2%
1
1%
Elwin
Elwin
Strategic Sales Analyst
Usuário do LinkedIn Verificado
Bens de consumo, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Easy to use product

4,0 há 2 anos
Legendas em português disponíveis no player de vídeo
Michel
CEO, Brasil
Construção, 2–10 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação

Moderno e profissional

5,0 há 4 anos

Vantagens:

É um bom projeto de videoconferência. Tem pegada moderna, profissional para trabalhadores se sentirem profissionais, tais como são.

Desvantagens:

Não é fácil obter acesso ao aplicativo, o que me deixou frustrado.

David
David
Sales, Canadá
Usuário do LinkedIn Verificado
Telecomunicações, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Reliable Conference Calling System

5,0 há 4 anos

Comentários: I can tell that I always prefer using this system over any other system specially because integrates seamlessly to other tools and specially to google calendar that I constantly use since I work a lot from my phone.

Vantagens:

- It is really easy to set up. - They have a free version with up to 45 min conference calls and 10 participants. - The paid version is really affordable giving you up to 100 people. - Both free and paid have unlimited conference calls. - People can join you from their phone if they are driving or busy. - International Access and Toll-Free numbers for the paid version. - Screen Sharing HD and no problems of security. - They have Mobile apps or browser version so you could even access from a computer in the library. - Nice standby music, I use it often. - Call Recording which is very useful. - Integrates with Salesforce, Google Calendars, Evernote, Hubspot, etc..

Desvantagens:

- I was looking for ways to customize it to my business but have not been able to find a way to do that.

Gaurav
Studio Head, Índia
Software, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Seamless audio and video calling

5,0 há 4 anos

Comentários: Overall I am happy with this implementation in my organization. It's simple to use and deploy as well.

Vantagens:

- Interface is very user-friendly to use. - Good voice and video quality

Desvantagens:

- It's still lacking the capability to respond to network change. Once you change your internet connection you need to reload it. - Need a feature to create room

Albert
Peer Mentor, Reino Unido
Gestão da educação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

What You Ought to Know bout Dialpad AI Meetings

5,0 há 2 semanas Novo

Vantagens:

Dialpad AI Meetings allocates a wide range of features which enables me to streamline corporate meetings online for 24/7.

Desvantagens:

Dialpad AI Meetings has never failed to accomplish my needs ever since I started using it.

Julie
CEO, EUA
Consultoria de gestão, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Went from a raving fan to a majorly disappointed customer

1,0 há 5 anos

Comentários: We have been a customer for quite a few years. We use Uberconference with global communication with customers. From Canon to British Telecom, our call attendees experienced a recent influx of dropped calls among other technical accessibility issues with Uberconference.

Vantagens:

We decided to purchase this software and used it for a few years exclusively with our global customers - all FTSE100 and Fortune 500 companies. What attracted us to Uberconference was the fact that we could have a dedicated pin, fun customizable music, save recordings of our calls, and in general, it was easy to use for our global participants. I have been a major, public advocate for the service for a few years, having successfully referred quite a few paying customers. This is due largely in part to when customers call in and hear "Never Gonna Give You Up", they all have a laugh and ask about the service! :) The service fills a major gap for people who don't need to invest in enterprise-level services like Cisco.

Desvantagens:

The system has gone sharply downhill and has left us with unbearable amount of dropped calls and technical challenges. We've had so many issues that our customers now insist we use their enterprise services instead for calls with them. So now we pay for a service (stuck in a contract) that we don't use. This leaves us with even more of a distaste. Not only is it embarrassing to host a conference call that drops multiple times in one session (especially when we were previously bragging about the service), but it is extremely disruptive. We didn't invest in a service that sort of worked on occasion. We subscribed to the service because it was intended to reliably fill a void that we needed to communicate with our customers.