Quem usa esse software?

Busy teams and companies who need a user-friendly, ticket-assigning, multi-user and project management software.

Avaliações médias

1 avaliação
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 5 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 5 / 5
  • Relação qualidade/preço 5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 8,00/mês
  • Detalhes dos preços FREE for small teams ¿ up to 3 users. Calculate the price for teams of 4+
  • Versão gratuita Sim
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
  • Assistência Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • FUTURAMO
  • https://futuramo.com
  • Fundada em 2015

Sobre o Futuramo Visual Tickets

Futuramo Visual Tickets lets teams, collaborators and business partners effectively exchange ideas, opinions, and requests. With intuitive features to create, edit and share tickets, teams are free of long text explanation and can easily communicate and collaborate. Futuramo Visual Ticket features are made to simplify and shorten tickets exchange by using quick, visual messages.

Recursos do Futuramo Visual Tickets

  • Agendamento de problemas
  • Auditoria de problemas
  • Gestão da base de conhecimento
  • Gestão de atribuições
  • Gestão de escalonamento
  • Gestão de projetos
  • Gestão de tarefas
  • Painel
  • Problemas recorrentes
  • Filtros
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de pendências
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Rastreamento de edição

As avaliações mais úteis do Futuramo Visual Tickets

Great app for bug tracking and feedback exchange

Avaliado em 15/11/2017
Zuzanna D.
Marketing & Advertising Manager
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço

Vantagens: We rely on Futuramo Visual Tickets when it comes to communicating bugs, change requests or feedback exchange. It really helped us communicate more swiftly between the teams of editors, designers and IT. We have tested a few ticketing tools, searching for something that's very user-friendly and will let us pass the message quickly and effectively. Futuramo Visual Tickets meets our needs. Tracking down bugs or asking for a quick fix on the website takes less time than before. One of the features - the annotation tool - is especially worth recommending - it definitely shortens the entire ticketing process. We can strongly recommend the app.

Desvantagens: The app works great for us and we can see that new features and updates are being introduced all the time. One thing comes to my mind - it would be great if I could add "followers" (in addition to one assignee), to a ticket.

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