Futuramo Visual Tickets

Futuramo Visual Tickets

da FUTURAMO

Quem usa o Futuramo Visual Tickets?

Busy teams and companies who need a user-friendly, ticket-assigning, multi-user and project management software.

Conheça o Futuramo Visual Tickets

Futuramo Visual Tickets lets teams, collaborators and business partners effectively exchange ideas, opinions, and requests. With intuitive features to create, edit and share tickets, teams are free of long text explanation and can easily communicate and collaborate. Futuramo Visual Ticket features are made to simplify and shorten tickets exchange by using quick, visual messages.

Detalhes do Futuramo Visual Tickets

FUTURAMO

https://futuramo.com

Fundada em 2015

Preço do Futuramo Visual Tickets

O Futuramo Visual Tickets possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Futuramo Visual Tickets a partir de US$ 8,00/mês.

Preço inicial

US$ 8,00/mês

Detalhes de preços

FREE for small teams ¿ up to 3 users. Calculate the price for teams of 4+

Versão gratuita

Sim

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Futuramo Visual Tickets

Sistemas de Monitoramento de Problemas
Agendamento de problemas
Auditoria de problemas
Gestão da base de conhecimento
Gestão de atribuições
Gestão de escalonamento
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Painel
Problemas recorrentes
Colaboração
Gestão de pendências
Gestão de tarefas
Gestão de tíquetes
Gestão do fluxo de trabalho
Registro de auditoria

Avaliações do Futuramo Visual Tickets

Exibindo 1 avaliação de 1

Geral
5/5
Praticidade
5/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
5/5
Relação qualidade/preço
5/5
Zuzanna D.
Marketing & Advertising Manager
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/11/2017

"Great app for bug tracking and feedback exchange "

Vantagens: We rely on Futuramo Visual Tickets when it comes to communicating bugs, change requests or feedback exchange. It really helped us communicate more swiftly between the teams of editors, designers and IT. We have tested a few ticketing tools, searching for something that's very user-friendly and will let us pass the message quickly and effectively. Futuramo Visual Tickets meets our needs. Tracking down bugs or asking for a quick fix on the website takes less time than before. One of the features - the annotation tool - is especially worth recommending - it definitely shortens the entire ticketing process. We can strongly recommend the app.

Desvantagens: The app works great for us and we can see that new features and updates are being introduced all the time. One thing comes to my mind - it would be great if I could add "followers" (in addition to one assignee), to a ticket.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/11/2017