Contactually

Quem usa o Contactually?

1. Real estate brokers and agents 2. Anyone who manages a database of contacts who wants to remain top of mind with their clients

Conheça o Contactually

Relationships are your most important asset. So the heart of Contactually is centralizing your contacts so you can extract the most value from those relationships. Spend just minutes per day to reach those that need the most attention with timely, targeted messages and work smart, by automating where appropriate, but always communicating in your voice. These actions leave agents free to do what they do best - build the kind of personal relationships that grow the business.

Contactually - Informação

Contactually

http://www.contactually.com/

Fundada em 2011

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Online

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos

Contactually - Visão geral de preços

O Contactually não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Contactually a partir de US$ 69,00/mês.


Preço inicial

US$ 69,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do Contactually

  • Análise de dados/Rastreamento do ROI
  • CTAs personalizáveis
  • Campanhas gota a gota
  • Conteúdo dinâmico
  • Inteligência de vendas
  • Lead Scoring
  • Marketing de pesquisa
  • Marketing social
  • Páginas de início/formulários web
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Segmentação
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Automação de Marketing

  • Biblioteca de imagens
  • Campanhas gota a gota
  • Conformidade com CAN SPAM
  • Conteúdo dinâmico
  • E-mail otimizados para celulares
  • E-mails acionados por eventos
  • Editor de e-mail de WYSIWYG
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de assinantes
  • Gestão de modelos
  • Pesquisas do cliente
  • Páginas de início/formulários web
  • Relatórios e análise de dados
  • Respondedores automáticos
  • Testes A/B

Ver lista completa de Ferramentas de Email Marketing

  • Acesso para Celular
  • Armazenamento de documentos
  • Cotizações e propostas
  • Geração de leads
  • Gestão de tarefas
  • Gestão territorial
  • Integração da automação de marketing
  • Integração de bate-papo interno
  • Integração de redes sociais
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Segmentação
  • Sistema de calendário ou lembretes

Ver lista completa de Software CRM

  • Análise de dados do atendimento ao cliente
  • Bate-papo ao vivo
  • Catalogação e categorização
  • Controle de respostas por e-mail
  • Gestão do conhecimento
  • Indicadores de desempenho
  • Pesquisa
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento do suporte ao cliente

Ver lista completa de Software CRM Online

  • Automação de marketing
  • Catálogo de produtos
  • Cotizações e propostas
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de listas
  • Gestão de call centers
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Gestão de projetos
  • Gestão de questionários
  • Gestão territorial
  • Lead Scoring
  • Marketing por e-mail
  • Páginas de início e formulários web
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Suporte do cliente

Ver lista completa de Software CRM para Mac

  • Alertas da conta
  • Controle de despesas
  • Gestão de leads
  • Gestão de marketing
  • Gestão de recursos
  • Gestão territorial
  • Rastreamento de domicílios
  • Rastreamento de influências
  • Rastreamento de relacionamentos
  • Tarefas de equipes

Ver lista completa de Software de CRM Financeiro

  • Alertas de imóveis
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de leads
  • Marketing por e-mail
  • Rastreamento de interações
  • Rastreamento de recomendações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de CRM para Imobiliárias

  • Banco de dados de contatos
  • Contatos compartilhados
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de leads
  • Gestão do pipeline de vendas
  • Importar/exportar contatos
  • Pesquisa e filtro
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação

Ver lista completa de Software de Gestão de Contatos

  • Captura de leads
  • Distribuição de leads
  • Ferramentas de prospecção
  • Gestão de campanhas
  • Gestão do pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Rastreamento de fonte
  • Rastreamento de interações
  • Segmentação de leads

Ver lista completa de Software de Gestão de Leads

  • Análise de dados/Rastreamento do ROI
  • Envolvimento dos leads
  • Gamificação
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de recompensas
  • Gestão de referências do funcionário
  • Gestão de títulos
  • Integração de terceiros
  • Marketing de multicanal
  • Modelos de referências
  • Para referências de clientes
  • Para referências de funcionários
  • Rastreamento de recomendações

Ver lista completa de Software de Indicação

  • Administração de website
  • Correspondência de cliente e imóveis
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de comissões
  • Gestão de imóveis
  • Gestão de leads
  • Gestão de listas
  • Marketing por e-mail

Ver lista completa de Software para Agências Imobiliárias

Contactually - Alternativas

Mais alternativas ao Contactually

Contactually - Avaliações

Exibindo 5 de 99 avaliações

Geral
4,3/5
Praticidade
4,3/5
Atendimento ao cliente
4/5
Recursos
4/5
Relação qualidade/preço
3,6/5
Linda W.
Realtor/Owner at Linda Welsh Realty Group
Imobiliárias, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/12/2018

"Contactually continues to improve and expand the value they bring to their Real Estate CRM"

Comentários: Contactually helps me keep on top of my contacts, relationships and follow ups. I love how user friendly and aesthetically pleasing and simple the website and app as well as the functionality are.

Vantagens: the real time linking with your email to show you emails to and from the client....and the newly added toolbar aspect whereby a right hand extension opens when you are in an email with a client or affiliated vendor

Desvantagens: the follow up features/emails etc. were somewhat lacking...however, they have improved this aspect incredibly

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 14/12/2018
Jennifer H.
Imobiliárias, Profissional autônomo
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    Não avaliado
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    Não avaliado
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 17/12/2015

"Mixed feelings"

Comentários: I have been using, or should I say paying, for Contactually for the past year. I was looking for a CRM that would keep my contacts organized and in one place, and one which would help me follow-up with leads and prospects. Initially, Contactually seemed like the CRM for me. I loved the Outlook plug-in and the social intergrations. However, things started to go sideways quickly. Some of my contacts started syncing incorrectly with Facebook contacts--merging completely different people into one. Contacts that I deleted (repeatedly) were re-appearing with outdated info. Support was quick to respond, but they couldn't provide an answer, or a solution. They blamed Facebook and essentially said there was nothing more that they could do. I eventually had to un-link my Facebook account. About three weeks later, they contacted me to say that they had discovered a bug and that it should be fixed. Some time after that, they discontinued integration with Facebook.
The next issue I had was the Outlook plug-in started malfunctioning. I would get error messages when sending email. Again, Support was quick to respond, however they couldn't locate the source of the problem.
To be honest, I've never explored the marketing aspects of Contactually--the ability to set up automated email programs etc. I think I knew I wouldn't stick with the system long-term so I didn't bother to set anything up. I've been searching for another (cheaper) CRM for the past month.

Vantagens: I love the clean interface. Support was always very responsive, if somewhat limited in their ability to provide answers. As far as relationship management, the system does a good job of prompting you to contact people you haven't interacted with in a while. It also gives you a letter grade every week to let you know how you're doing, which is fun and motivating. There are lots of free webinars offered on how to use Contactually and how to improve your business. The Outlook plug-in is great (when it works). I have colleagues who love and swear by Contactually.

Desvantagens: For me, the cost is too much for a system that I am not using to its full potential. In the process of trying to find another CRM, I've encountered plenty alternatives at less than 1/3 the cost. The inability of Support to identify and solve problems I had with the system is also a con. The only Social integrations are Twitter and Linked In, so the benefits of those to me are slim. The bottom line is that I would probably stick with Contactually if the price was right--and for me that means no more than $10/month.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: GetApp
  • Avaliado em 17/12/2015
Bill M.
owner
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/08/2020

"disappointed in the customer service"

Comentários: Poor. I'm left thinking I got tricked and scammed

Vantagens: the program itself is good but I'm questioning the companies integrity

Desvantagens: the hidden fees makes contactually appear dishonest. Usually the is admin access. This program has the fees hidden or somewhere else until you sign some up then it's full price like a user. When i say the price I canceled my two people immediately and I am still being charged. They never actually used the program . I think this company cares little about clients and more about hidden price and makes it difficult to ever get money back. So disappointed!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/08/2020
Jenniffer L.
Business Owner
Imobiliárias, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/07/2017

"Read THIS before using that"

Comentários: The software is very user friendly and stores everything you would ever want in one tidy place but it does not accurately store the data. It has deleted contacts, merged unrelated contacts and added incorrect info to contact profiles, rendering it more dangerous than helpful. I have used CRMs for decades and this was the best product I have ever used before it started corrupting all of the data in it.

Vantagens: Contactually is super smooth and easy to use. It will store everything you need and do everything you would want a CRM to do and more. I tried thousands of products before moving to this one about 3 years ago. It is user friendly and pretty, but read the HUGE con below before choosing it.

Desvantagens: While I think Contacually is the best CRM I have found to date and it will do everything you want, it has now mixed up all of my data. It has merged unrelated contact together, deleted contacts, added job titles and profiles to contact that don't belong to them. I am a HEAVY CRM user and now I can't trust the data I put into Contactually because the phone number I dial may or may not belong to the person Contactually has associated it with and may of my notes on interactions with people have just disappeared. BE VERY WARY of this product. I have lost decades of data on over 20,000 contacts because this software shuffled and deleted my data. With all of its flash and function, it did me far more harm than good because I will never be able to get the missing data back nor straighten out who is really who.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 15/07/2017
Dan H.
Realtor
Imobiliárias, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    2/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/06/2020

"Unacceptable Pricing Changes."

Comentários: Frustrating to have to focus my time on the phone with tech support instead of being able to just use the software at the price I signed up for.

Vantagens: Very useful program, easy to use and feels more modern than most CRM's to date.

Desvantagens: My credit card expired after a year and a half of using this software. My "old plan" was no longer available and a price increase of 15% ($108 + Tax / Year) was now the "only available option" when I went to update my credit card within a week of receiving notice to update my credit card info.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/06/2020