15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça Toogo

Solução de software como serviço (SaaS na sigla em inglês) criada para empresas de gestão de destinos (DMC na sigla em inglês), agências de viagens e operadoras de turismo O TOOGO permite que você gerencie todas as suas atividades: criação de viagens, cotações, gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês), gestão de grupos, reservas, logística, finanças, sistema de gerenciamento de conteúdo (CMS na sigla em inglês), criação de documentos, cotações, livros de viagens, roteiros, preços, comprovantes, faturas, formulários de registro, reservas, pagamentos, notas de crédito. O TOOGO é fruto da rara combinação de anos de experiência no comércio de turismo. Ele foi concebido por e para profissionais de turismo.

Quem usa Toogo?

Empresas de gestão de destino, operadores turísticos e agências de viagens realizando turismo personalizado e sob demanda.

Está em dúvida sobre o Toogo? Compare com uma alternativa popular

Toogo

Toogo

4,8 (33)
US$ 189,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
15
Nenhuma integração encontrada
4,5 (33)
4,5 (33)
4,9 (33)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 150,00
ano
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
83
Nenhuma integração encontrada
4,7 (21)
4,7 (21)
4,8 (21)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Toogo

Signature
Melhores recursos
Gestão de reservas
Processamento de pagamentos
Reservas online
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Melhores recursos
CRM
Gestão de preços
Gestão de recursos
Resfinity
Melhores recursos
Gestão de preços
Gestão de reservas
Reservas online
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Melhores recursos
Gestão de reservas
Processamento de pagamentos
Reservas online
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Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Processamento de pagamentos
Reservas online
Lemax
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
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Melhores recursos
Pagamentos eletrônicos
Pagamentos online
Processamento de pagamentos
Bókun
Melhores recursos
Gestão de reservas
Processamento de pagamentos
Sistema central de reservas
Tourwriter
Melhores recursos
Criação de itinerários
Gestão de preços
Gestão de reservas

Avaliações do Toogo

Pontuação média

Geral
4,8
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,9
Recursos
4,7
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
82%
4
15%
3
3%
Jack
Jack
Travel Consultant, Costa Rica
Usuário do LinkedIn Verificado
Ócio, viagens e turismo, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

All encompassing Travel Agency / DMC Software

5,0 há 5 anos

Comentários: I can now build itineraries in under 5 minutes and provide a platform for other people to work within our company. Our previous design made it near impossible for an agent to work with us. We are now able to manage all our sales projects in on place and have less and less need for storing mass amounts of files.
Training was over 8 weeks and ongoing support has been great - I believe there are updates on the way and see minor changes here and there so the software is constantly being worked on and updated. Special mention to rep. who has been nothing short of excellent in helping us implement this great bit of tech.

Vantagens:

How in depth the options are within individual products Both online and downloadable itineraries Interactive map functionality

Desvantagens:

No current access to mapbox API however this is been developed on our behalf.

Sofía
Travel Designer, Equador
Ócio, viagens e turismo, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Easy and professional itineraries for B2B markets

4,0 há 3 semanas Novo

Vantagens:

From my perspective, I can confidently say that this tool is highly effective and we utilize it to its fullest potential! One aspect that I particularly appreciate is the itinerary sharing feature with our clients. It not only provides detailed information about the program, but also includes short videos showcasing the country's main attractions, which encourages clients to visit us! When creating a B2B proposal, the itinerary can be easily edited! This allows for the same link to be shared with the final client. And the best part? The rates and other details can be modified by the client to fit the needs of the traveler. It also offers the ability to use dual branding or just the client’s branding as preferred.

Desvantagens:

If according to my needs I am editing a long itinerary in Toogo, and if for any reason the internet of my computer stops functioning and I was not able to save the itinerary with the changes.. I have to start with the edition all over again, since it does not save the changes automatically. Or If I want to add a service on the trip builder.. I need also to edit again the information that was edited before on the itinerary.

Tania
Director, Sales & Marketing, EUA
Hotelaria, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

We use it for creating quotations only. Once you learn how it works, it's fairly easy to use.

3,0 há 7 anos

Comentários: Mostly, saving time and creating more consistent pricing and itineraries.

Vantagens:

I like that it allows me to create quotes very quickly. It's also relatively easy to update prices, etc, though doing an annual review of prices takes a lot of effort.

Desvantagens:

There's a very big learning curve. There are also a lot of features that we don't use.... Things don't always work correctly, and because every change must be made over the internet, sometimes it can be slow to react/make changes. The initial process of entering all of the data is very labor-intensive, but that is to be expected. The biggest challenge in setting it up is that it's difficult to know what data is used where and how, so there's a bit of trial and error in getting everything to look and act the way you want it to.

Celine
Business Development Manager, Portugal
Ócio, viagens e turismo, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Gain of Productivity & business with TOOGO

5,0 há 3 semanas Novo

Comentários: Toogo makes my life much easier, it takes less than 5 minutes to create a clean and greatly designed quotation. The translation tool is very handy for the different markets I work with and I love the finance & reporting tools which are ley to my role.

Vantagens:

Once you get familiar with the system, TOOGO is easy to use Fast quotations and trips building Great design templates Amazing support and training Flexibility on products blocks and day to day itinerary Pricing Management & Reporting, great for yield management Geo-localization map

Desvantagens:

A bit overwhelming at first, there is a learning curve but well worth it.

Nicolas
General Manager, Equador
Ócio, viagens e turismo, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Fantastic Tool in all one, easy to setup, implement and day use.

5,0 há 3 semanas Novo

Vantagens:

Full options, tailored made and adaptated to our all members of my team. All in 1 cloud solutions, very agile and responsive. A single plaform well thought, covering basic functions but also front / middle / back end process up to financial control and HR management. Good IT support

Desvantagens:

Ergonomy of the submenus (look and feel even if quite subjective)