15 anos ajudando empresas brasileiras
a escolherem o melhor software

Conheça LogMeIn Rescue

O LogMeIn Rescue é uma solução de suporte remoto poderosa e fácil de usar para Windows, Mac, dispositivos móveis e muito mais. O Rescue foi desenvolvido para atender a equipes de todos os portes, desde pequenos suportes técnicos até as maiores organizações de suporte do mundo. O Rescue ajuda a fornecer suporte técnico a seus funcionários, clientes ou ambos, com uma solução rápida, confiável, flexível e fácil de usar.

Quem usa LogMeIn Rescue?

Pequenas, médias e grandes empresas de TI, MSPs, profissionais de suporte técnico e atendimento ao cliente e organizações de suporte técnico

LogMeIn Rescue Software - 1
LogMeIn Rescue Software - 2
LogMeIn Rescue Software - 3
LogMeIn Rescue Software - 4

Está em dúvida sobre o LogMeIn Rescue? Compare com uma alternativa popular

LogMeIn Rescue

LogMeIn Rescue

4,6 (159)
US$ 108,25
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
64
11
4,6 (159)
4,2 (159)
4,4 (159)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
R$ 25,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
59
9
4,8 (676)
4,8 (676)
4,7 (676)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao LogMeIn Rescue

Splashtop
Melhores recursos
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
Controles/permissões de acesso
AnyDesk
Melhores recursos
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
Controles/permissões de acesso
Kaseya VSA
Melhores recursos
Controle e acesso remoto
Monitoramento do servidor
Notificações em tempo real
ConnectWise ScreenConnect
Melhores recursos
Acesso sem supervisão
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
Take Control
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de arquivos
Controle e acesso remoto
TeamViewer Remote
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Controle e acesso remoto
Controles/permissões de acesso
RemoteCall
Melhores recursos
Acesso a múltiplos monitores
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
BeyondTrust Remote Support
Melhores recursos
Bate-papo em tempo real
Compartilhamento de tela
Controle e acesso remoto
Webex Suite
Melhores recursos
Compartilhamento de tela
Videoconferência
Áudio e vídeo bidirecionais

Avaliações do LogMeIn Rescue

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,6
Atendimento ao cliente
4,4
Recursos
4,6
Relação qualidade/preço
4,2

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
67%
4
30%
3
3%
2
1%
Paulo
Administrador, Brasil
Transporte rodoviário e ferroviário, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Rescue conecção rapida e segura

5,0 ano passado

Vantagens:

Os recursos de controle que ele te oferece são muito bons

Desvantagens:

Ele e um sistema muito caro na versão completa e paga ,

Sergey
Sergey
Manager, Technology Infrastructure and Compliance, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Hotelaria, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Remote support at your finger tips

5,0 há 6 anos

Vantagens:

I've used this product for many years since LogMeIn introduced it. First time I tried it I was really blown away with its ease of use and deployment. While it offers a wide spectrum of additional features, I mostly use it to remotely support my employees, who can't be visited at the given moment. It really is so seamless, that my users feel like I'm right in front of them, assisting them with the IT issues. Web-based interface for day-to-day support makes it really easy to initiate a remote assistance call. I also use it on the servers for remote support, as they are spread out around multiple locations. Very fair ROI on this product. I am looking to evaluate other LMI products in the nearest future.

Desvantagens:

Every so often I run into certain issues with LMI client application installed on my Apple computers. Usually, I'd have to reinstall the client to solve the problem. This never happens to the Windows LMI client application.

Bryan
IT Manager, Canadá
Contabilidade, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

LogMeIn Rescue - Essential Support Software

5,0 há 5 anos

Comentários: Essential. I couldn't possible envision doing my job properly without it. Before this software, I used to drive to my client's locations and help them out of a jam, now they know I am just a couple of clicks away. It's the one annual expense I have that I am always happy to spend.

Vantagens:

In my industry, I tend to the needs of users inside the office and outside. LogMeIn Rescue seamlessly allows me to take over my users computer and address their needs wherever I happen to be. Quite frankly, it is the most important software I use. Not only can I control the user's computer remotely, but the Rescue console also allows me to peak inside the file directory. This allows me to move and transfer files directly between our two computers.

Desvantagens:

It's not cheap! There are alternatives that are significantly less expense, however, you get what you pay for. Rescue is robust and the extra money spent is certainly worth it. Additionally, in order to acquire full control over the user's computer, there are a couple of steps that need to be explained to the user. While most find these steps intuitive, some of my older clients find it difficult. Sometimes patience and familiarity with the Rescue commands are required to get your client on board with you.

Brett
CEO, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação
Fonte: SoftwareAdvice

May 2022 Update Broke this Product

2,0 há 2 anos

Comentários: Used to be amazing, then GoTo stepped in - I'm shopping for an alternative as we speak - after 13 years with LMI.

Vantagens:

Reliable - unattended access - ease of use with client

Desvantagens:

Recent update week broke the product - three weeks in and their dev still has yet to undo the damage they did with the update. Support is incredibly non-responsive. Likely in that they have no answers.

Eli
Centralized ServicesM anager, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Great Product, But a Bit oo Expensive

5,0 há 5 anos

Comentários: Overall, I like the product and it gives me piece of mind when connecting to critical client machines, but the price is too high compared to other products to justify a large roll out.

Vantagens:

Logmein works and works well. I use several remote control products and Logmein is the one that I use if I know that keeping the connection is critical. It's especially useful when the user a laptop that doesn't initie the WiFi connection until after login. The product can be configured to cache credentials and login automatically.

Desvantagens:

The price is definitely the highest for all the remote control products that I use. I use Logmein sparingly because I only purchased one license. For general day to day use, I use other less expensive products.