ContentSquare

da ContentSquare

5 / 5 4 avaliações
ContentSquare

Produtos populares


Quem usa esse software?

Brands who offer products and services to their customers on websites, mobile and apps and are interested in offering an extraordinary experience to increase engagement, conversions and revenue.

Avaliações médias

4 avaliações
  • Geral 5 / 5
  • Praticidade 4.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 5 / 5
  • Recursos 5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte 24 horas por dia (representante ao vivo)
    Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • ContentSquare
  • http://www.contentsquare.com/
  • Fundada em 2012

Sobre o ContentSquare

ContentSquare is a user experience (UX) analytics and optimization platform that helps businesses understand how and why users are interacting with their app, mobile and web sites. We compute billions of touch and mouse movements and transform this knowledge into profitable actions that increase engagement, reduce operational costs and maximize conversion rates.

Recursos do ContentSquare

  • Análise de dados
  • Análise de sentimentos
  • Análise de tendências
  • Análise de texto
  • Coleta de multicanais
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de atividades
  • Gestão de questionários
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes
O fornecedor ainda não preencheu essa informação.
O fornecedor ainda não preencheu essa informação.
O fornecedor ainda não preencheu essa informação.

Produtos sugeridos

As avaliações mais úteis do ContentSquare

Content Square is the best UX analytics tools I know.

Traduzir com Google Avaliado em 22/06/2017
Julien L.
Head of UX/UI, Merchandising, SEO and Webdesign
Internet, 201-500 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Improved UX. High ROI. Improved team efficiency

Vantagens: As a big marketplace with millions of monthly users we have tones of data, many differents journeys and potential issues to solve. Content Square allows us to very quickly understand our customer journeys and identify our main pain points. We use it to drive our roadmaps and to use data as a key elements when defining our wireframes. Its very user friendly interface make it almost fun to use.

Desvantagens: It is not yet available on Apps but we are part of their beta program for apps. For now we only collect the App data but do not have a nice user interface to access it. We hope to have it soon

A very good tool to understand how and why your customer behave the way they do on your website.

Traduzir com Google Avaliado em 23/01/2018
Member of the Board of Directors
Hotelaria, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Content Square helps us understand how and why are various customer segments behave the way they do on our digital ecosystem. Thanks to the insights we get from Content Square we can launch A/B testing campaigns or make directly some évolutions on our website to improve the Customer Experience and our conversion rate. For a company like ours that make billions euros per year in turnover on the web, we can make millions euros incremental revenus by leveraging this solution.

Vantagens: Content Square is a very efficient tool to get great insights that you can leverage to improve the customer experience and the conversion rate on your website. Besides, they offer a best in class support.

Desvantagens: Some features are missing (cross domain behavior, limit the access to the data based on the user profile, App coverage...) but are in the 2018 roadmap.

Ler mais avaliações