Quem usa esse software?

Manufacturing, Facilities, Equipment, Hospitality, Small Businesses, Fleet, Property, Building, Churches, Non-Profits, School, Gym and more

Avaliações médias

55 avaliações
  • Geral 4.8 / 5
  • Praticidade 4.7 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.9 / 5
  • Recursos 4.4 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.9 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial US$ 35,00/mês
  • Detalhes dos preços Starting at $35 per user per month
  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Sim
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Pessoalmente
    Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Assistência Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • LimbleCMMS
  • https://limblecmms.com
  • Fundada em 2015

Sobre o Limble CMMS

A simple to use, mobile first maintenance software solution that allows you to easily manage assets, PMs, WOs and more.

Recursos do Limble CMMS

  • Acesso para Celular
  • Agendamento de manutenção
  • Compras
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Lembretes
  • Listas de tarefas
  • Manutenção preditiva
  • Monitoração das condições
  • Alocação
  • Código de barras
  • Códigos de SKU/UPC
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de itens
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Previsão
  • Rastreamento do custo
  • Rastreamento do número de série
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Banco de dados do cliente
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de estoque
  • Envios
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão técnica
  • Orçamentos e estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Roteamento
  • Agendamento de manutenção
  • Controle de reparações
  • Gestão de estoque de peças
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de pneus
  • Histórico de manutenção
  • Informação do veículo
  • Rastreamento de combustível
  • Rastreamento de garantias
  • Rastreamento do custo
  • Acesso para Celular
  • Administração de chaveiros
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de calibração
  • Gestão de estoques
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Agendamento de manutenção preventiva
  • Computer Maintenance Management Software (CMMS)
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de energia
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de garantias
  • Gestão de instalações
  • Gestão de licenças de software
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de peças
  • Análise da causa raiz
  • Análise de tendências
  • Benchmarking
  • Controle de qualidade
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Rastreamento de paralisação
  • Rastreamento do custo
  • Relatório de historiais
  • Relatórios em tempo real
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Compromissos recorrentes
  • Controle de estoque
  • Criação de ordem de serviço
  • Gestão de contratos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão preventiva
  • Orçamentos/estimativas
  • Roteamento
  • Acesso para Celular
  • Agendamento
  • Assinatura eletrônica
  • Banco de dados de contatos
  • Cobrança e faturamento
  • Coleta de pagamento no campo
  • Expedição
  • Gestão de contratos
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Orçamentos/estimativas
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Relógio de Ponto Online
  • Roteamento
  • Contabilidade de Ativos
  • Código de barras/RFID
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão da depreciação
  • Gestão de eliminações
  • Gestão do ciclo de vida do recurso
  • Rastreamento de estoque
  • Registro de auditoria
  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de requerimentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento do custo
  • Acesso para Celular
  • Alertas/notificações
  • Gerenciamento de multicanal
  • Gestão de armazéns
  • Gestão de estoques de fabricação
  • Gestão de estoques do varejo
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de renovações de pedidos
  • Identificação do produto
  • Kits
  • Otimização de estoques
  • Previsão
  • Relatórios e análise de dados
  • Agendamento de salas
  • Controle de estoque
  • Cronograma de instalações
  • Gerenciamento de fornecedores
  • Gestão de ativos fixos
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de visitantes
  • Gestão do espaço
  • Gestão preventiva
  • Imóveis residenciais
  • Para escolas
  • Propriedades comerciais
  • Acesso para Celular
  • Administração de chaveiros
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de calibração
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Manutenção preditiva
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Agendamento
  • Agendamento de manutenção
  • Banco de dados do cliente
  • Custos do trabalho
  • Gestão de equipamentos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Imóveis residenciais
  • Propriedades comerciais
  • Rastreamento de recursos
  • Roteamento
  • Agendamento de manutenção
  • Controle de estoque
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão de trabalhos
  • Rastreamento de equipamentos
  • Rastreamento de garantias
  • Acompanhamento de atividades
  • Check-in/Check-out
  • Código de barras/RFID
  • Gestão da depreciação
  • Gestão de eliminações
  • Gestão de reservas
  • Rastreamento da localização
  • Registro de auditoria

As avaliações mais úteis do Limble CMMS

Get rid of Excel and get LimbleCMMS

Avaliado em 30/10/2019
Ryan C.
Maintenance Supervisor
Aviação e aeroespacial, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Coming from an Excel based Maintenance program, Limble is a lifesaver. My past workflow consisted of an excel sheet with tons of macros and manual data input almost daily just to schedule PM's.
Work instructions were usually copies direct from manufactures documentation or passed along tribal knowledge.
Maintenance request were by whatever means were convenient. It wasn't uncommon to get a sticky note with a request.
Limble has allowed me to automatically schedule tasks, create interactive work instructions, and provide a simple work request portal accessible from anywhere. All in one package. Scheduling PM's is nearly automatic now. Time interval based tasks just show up after the time has elapsed. The API can work both ways, updating hour counters automatically and pushing tasks to an ERP for scheduling.

Vantagens: The biggest selling point of this software was that I could start using it right away. At best, other services would offer pretty limited "sandbox" to demonstrate the functionality. Limble provided a fully functional trial that allowed me to see how it would work in my environment almost immediately. Simple to setup and get going . Not overwhelming for new users, nor is it aggravatingly limited for expert users. Customer support is excellent. They take the time to understand concerns and provide a human response. No copy-pasted answers that are only slightly relevant or don't answer your question at all. Requested features usually get added quickly. Reports and Custom dashboards to realize MTTF and MTTR data, identify trends and areas of improvement, track inventory and expenses, etc...

Desvantagens: No major cons. When I identify the occasional issue it is usually resolved within 24 hours.
No onsite hosted install option could be a con for some.

Limble

Avaliado em 17/10/2019
Christopher G.
Quality and CI Manager
Maquinário, 10.001+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: We finally have realized data in maintenance cost, machine MTTR/MTBF, visual logs of work done, and much more. This software has made it much easier for me developing justifications for new machinery, gaging, and overhauls. If you think you have a good solution and you haven't tried this one, try it.

Vantagens: We worked very closely with the software development team to get custom features that work for us. You won't get that kind of attention from anyone else.

Desvantagens: Anything we disliked was either changed as a recommendation from another customer or for us. They continue to work hard to ensure this software is everything you need and more.

One of the best CMMS I've Used

Avaliado em 23/10/2019
Francisco F.
Maintenance Manager
Aviação e aeroespacial, 51-200 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I am very happy with Limble it does what I need it to do and can easily keep track of work being performed and upcoming task.
I don't have to spend much time behind the computer and get more work done.

Vantagens: The ease of use, how user friendly it is.
Has the feel of an app even on a desktop,
easy to navigate.

Desvantagens: Minor issues that have been submitted for ad ons

Going paperless

Avaliado em 23/08/2019
Bethuel M.
Snr. Plant Mechanic
Construção, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software para: Avaliação gratuita
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
3 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: I have began an important journey of creating the technical history of all the equipment I am responsible for and this will go a long way in making g important decisions even with diagnostic information. No more heaps of paper and losing hours looking for info from piled stationery. I have more time on my hands to take care of other pressing priorities.

Vantagens: Impressive interface, QR coding, mobile app, exceptional functionality and most importantly the ease of generating reports. Yes all CMMS's have at least some or more of the above features but below the surface you experience more. Bonus.....it is the most affordable with administrator/manager and user capabilities.

Desvantagens: I still struggle with setting up the maintenance intervals with regards to hour metre readings. I have not seen an entry for periodic hour metre registering to keep track of the next schedule.

Resposta dos fornecedores

por LimbleCMMS em 09/09/2019

Thank you for your review! I'm sorry you are having a struggle setting up the hour meter reading intervals. Here is a great article that goes in depth on how to set up hour meters: https://intercom.help/limble-cmms/en/articles/2971834-meter-readings

Let us know if you have any other questions!

Just what we needed when we needed it

Avaliado em 22/04/2019
Michael K.
Director of Software & Engineering
Fabricação de alimentos, 13-50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
4 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Atendimento ao cliente
5 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: One of our colleagues wrote in a meeting agenda: “I <3 Limble.” We've been very pleased with Limble. It's helping us organize our growing number of assets and increasingly complex maintenance needs. Much of our maintenance is concerned with specialized care of sensors to maintain accurate and reliable data. With Limble we were able to get on top of the scheduling and personnel complexity to reduce failures, act proactively rather than reactively, and relieve stress on our people.

Vantagens: We knew we needed something more capable than a calendar to help us manage our specialized maintenance needs. Of all the options we researched and trialed, Limble was just the right fit for us. The pricing and features aligned nearly perfectly for where we are today. In nearly every circumstance we've found a good way to accomplish what we need with Limble. While we are a small operation today we see Limble remaining as a viable option for us even as we grow.

Desvantagens: The mobile app and web interface are lacking. The mobile app is mostly a wrapper around a mobile formatted website rather than a fully native and capable app. Meanwhile the web interface relies on periodic refreshes rather than instantaneous updates in response to data entry and UI interactions. That said, we prefer the functionality with a slightly wanting interface of Limble to other, slicker options that do not deliver on the core functionality. Limble has a few advanced features — including some still being built out — that are still a bit clunky and lack documentation. But, the support team is incredibly responsive and fills in those gaps.

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