Limble CMMS

Limble CMMS

da LimbleCMMS

Quem usa o Limble CMMS?

Fabricação, instalações, equipamentos, hotelaria, pequenas empresas, frotas, propriedades, construção, igrejas, ONGs, escolas, academias e muito mais

Conheça o Limble CMMS

Uma solução de software de manutenção móvel simples e fácil de usar, que permite gerenciar ativos, PMs, WOs e muito mais.

Detalhes do Limble CMMS

LimbleCMMS

https://limblecmms.com

Fundada em 2015

Preço do Limble CMMS

O Limble CMMS não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do Limble CMMS a partir de US$ 35,00/mês.

Preço inicial

US$ 35,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Limble CMMS

Programas de Manutenção Preventiva
Acesso para Celular
Agendamento de manutenção
Compras
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Lembretes
Listas de tarefas
Manutenção preditiva
Monitoração das condições
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Códigos SKU/UPC
Gestão de fornecedores
Gestão de itens
Gestão de renovações de pedidos
Otimização de estoques
Previsão
Rastreamento de estoque
Rastreamento do custo
Rastreamento do número de série
Acesso para Celular
Agendamento
Agendamento de manutenção
Banco de dados do cliente
Cobrança e faturamento
Controle de estoque
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Gestão técnica
Orçamentos e estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Roteamento
Agendamento de manutenção
Controle de reparações
Gestão de estoque de peças
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de pneus
Informação do veículo
Rastreamento de combustível
Rastreamento de garantias
Rastreamento do custo
Rastreamento do histórico de atendimento
Acesso para Celular
Administração de chaveiros
Cobrança e faturamento
Gestão de calibração
Gestão de estoques
Gestão preventiva
Gestão técnica
Rastreamento do histórico de atendimento
Agendamento de manutenção preventiva
Computer Maintenance Management Software (CMMS)
Gestão da manutenção
Gestão de ativos de TI
Gestão de energia
Gestão de equipamentos
Gestão de estoques
Gestão de garantias
Gestão de instalações
Gestão de licenças de software
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de peças
Análise da causa raiz
Análise de tendências
Benchmarking
Controle de qualidade
Gestão de pedidos de trabalho
Indicadores de desempenho
Rastreamento de paralisação
Rastreamento do custo
Relatório de historiais
Relatórios em tempo real
Agendamento
Banco de dados do cliente
Compromissos recorrentes
Controle de estoque
Criação de ordem de serviço
Gestão de contratos
Gestão de expedição
Gestão de trabalhos
Gestão preventiva
Orçamentos/estimativas
Roteamento
Acesso para Celular
Agendamento
Assinatura eletrônica
Banco de dados de contatos
Cobrança e faturamento
Coleta de pagamento no campo
Gestão de contratos
Gestão de estoques
Gestão de expedição
Gestão de pedidos de trabalho
Orçamentos/estimativas
Rastreamento do histórico de atendimento
Relógio de ponto online
Roteamento
Contabilidade de Ativos
Código de barras/RFID
Gerenciamento de documentos
Gestão da depreciação
Gestão de eliminações
Gestão do ciclo de vida do recurso
Rastreamento de estoque
Registro de auditoria
Gerenciamento de configuração
Gestão da manutenção
Gestão de aquisições
Gestão de auditorias
Gestão de contratos e licenças
Gestão de estoques
Gestão de fornecedores
Gestão de requerimentos
Rastreamento de conformidade
Rastreamento do custo
Acesso para Celular
Alertas/notificações
Gerenciamento de multicanal
Gestão de armazéns
Gestão de estoques de fabricação
Gestão de estoques do varejo
Gestão de fornecedores
Gestão de renovações de pedidos
Identificação do produto
Kits
Otimização de estoques
Previsão
Relatórios e análise de dados
Agendamento de salas
Controle de estoque
Cronograma de instalações
Gerenciamento de fornecedores
Gestão de ativos fixos
Gestão de equipamentos
Gestão de incidentes
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de visitantes
Gestão do espaço
Gestão preventiva
Imóveis residenciais
Para escolas
Propriedades comerciais
Acesso para Celular
Administração de chaveiros
Agendamento
Cobrança e faturamento
Gestão de calibração
Gestão de estoques
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
Gestão técnica
Manutenção preditiva
Rastreamento de recursos
Rastreamento do histórico de atendimento
Acesso para Celular
Agendamento de manutenção
Cobrança e faturamento
Gestão de estoques
Gestão de inspeções
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão preventiva
Gestão técnica
Imóveis residenciais
Manutenção preditiva
Propriedades comerciais
Rastreamento de recursos
Rastreamento do histórico de atendimento
Relatórios e análise de dados
Agendamento de manutenção
Controle de estoque
Gestão de pedidos de trabalho
Gestão de trabalhos
Rastreamento de equipamentos
Rastreamento de garantias
Acompanhamento de atividades
Check-in/Check-out
Código de barras/RFID
Gestão da depreciação
Gestão de eliminações
Gestão de reservas
Rastreamento da localização
Registro de auditoria

Avaliações do Limble CMMS

Exibindo 5 de 72 avaliações

Geral
4,9/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,9/5
Michael K.
Director of Software & Engineering
Fabricação de alimentos, 13-50 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2019

"Just what we needed when we needed it"

Comentários: One of our colleagues wrote in a meeting agenda: “I <3 Limble.” We've been very pleased with Limble. It's helping us organize our growing number of assets and increasingly complex maintenance needs. Much of our maintenance is concerned with specialized care of sensors to maintain accurate and reliable data. With Limble we were able to get on top of the scheduling and personnel complexity to reduce failures, act proactively rather than reactively, and relieve stress on our people.

Vantagens: We knew we needed something more capable than a calendar to help us manage our specialized maintenance needs. Of all the options we researched and trialed, Limble was just the right fit for us. The pricing and features aligned nearly perfectly for where we are today. In nearly every circumstance we've found a good way to accomplish what we need with Limble. While we are a small operation today we see Limble remaining as a viable option for us even as we grow.

Desvantagens: The mobile app and web interface are lacking. The mobile app is mostly a wrapper around a mobile formatted website rather than a fully native and capable app. Meanwhile the web interface relies on periodic refreshes rather than instantaneous updates in response to data entry and UI interactions. That said, we prefer the functionality with a slightly wanting interface of Limble to other, slicker options that do not deliver on the core functionality. Limble has a few advanced features — including some still being built out — that are still a bit clunky and lack documentation. But, the support team is incredibly responsive and fills in those gaps.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/04/2019
Ryan C.
Maintenance Supervisor
Aviação e aeroespacial, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/10/2019

"Get rid of Excel and get LimbleCMMS"

Comentários: Coming from an Excel based Maintenance program, Limble is a lifesaver. My past workflow consisted of an excel sheet with tons of macros and manual data input almost daily just to schedule PM's.
Work instructions were usually copies direct from manufactures documentation or passed along tribal knowledge.
Maintenance request were by whatever means were convenient. It wasn't uncommon to get a sticky note with a request.
Limble has allowed me to automatically schedule tasks, create interactive work instructions, and provide a simple work request portal accessible from anywhere. All in one package. Scheduling PM's is nearly automatic now. Time interval based tasks just show up after the time has elapsed. The API can work both ways, updating hour counters automatically and pushing tasks to an ERP for scheduling.

Vantagens: The biggest selling point of this software was that I could start using it right away. At best, other services would offer pretty limited "sandbox" to demonstrate the functionality. Limble provided a fully functional trial that allowed me to see how it would work in my environment almost immediately. Simple to setup and get going . Not overwhelming for new users, nor is it aggravatingly limited for expert users. Customer support is excellent. They take the time to understand concerns and provide a human response. No copy-pasted answers that are only slightly relevant or don't answer your question at all. Requested features usually get added quickly. Reports and Custom dashboards to realize MTTF and MTTR data, identify trends and areas of improvement, track inventory and expenses, etc...

Desvantagens: No major cons. When I identify the occasional issue it is usually resolved within 24 hours.
No onsite hosted install option could be a con for some.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/10/2019
Shannan S.
Facility Manager
Software, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2020

"Limble CMMS is a MUST HAVE for facility management!"

Comentários: Limble provides visibility into the day to day schedule, vendor management, and needs of a facility. Look no further for a ticketing solution!

Vantagens: It has an App for Facility Technicians to utilize. PM schedules are easy to put into the system, update and use. It does not require that you open three windows and do a deep dive into coding in order to operate. 100 times better than service now.

Desvantagens: Adding text alerts would be great, but as long as you have the app on your phone, you get alerts.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/04/2020
Avaliador Verificado
Service Technician
Alimentação e bebidas, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/10/2018

"Slow and not so helpful. "

Comentários: My review should be taken with a grain of salt, because we’re not using this software for its exact intended purpose, but it’s just not very helpful.

Vantagens: We’re using it to track parts and service, and it does do that.

Desvantagens: Service tickets created in Limble only have a due date. No scheduling can really be done, which should definitely be an option. The app is very frustrating, and makes looking up part numbers on the job such a chore that it seems like less work to memorize the part numbers...

Resposta dos fornecedores

por LimbleCMMS em 26/11/2018

Hi there! I am sorry to hear you have had a bad experience.

We just released an update to allow you to schedule a specific time of day. If you would like any help seeing how please just let us know.

Additionally looking up parts can be extremely easy with the automatic asset associations so you know exactly what asset uses what part.

Please feel free to give us a call or email at any time and we can help you as soon as possible!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/10/2018
Alex R.
Owner
Alimentação e bebidas, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/03/2020

"A simple, but powerful tool."

Comentários: I manage a number of different companies planned maintenance across Africa, needed a program which is adaptable, easy to setup and hand over - at the same time be able to remote monitor.
seems to be going well so far

Vantagens: There are many Pros fro the software - but the most important, it the fact the developers, to whom i must take my hat off too, listen to us the customer, and develop the program around our needs, since i have been using the program, it keeps improving, more and more useful features being added all the time, but they have still have kept it simple, but powerful tool. Easy to add in assets, across multiple sites, with all the data columns you need - you build this as you need, the same deal with spare parts. Able to import asset and spares lists in from excel, not a csv file, so simple, once you've set up the data columns in Limble first .... but now have just seen another way - through their very useful constantly updating dedicated web page - https://intercom.help/limble-cmms/en/ Adding users, limiting their reach, setting up teams, a bit trickier, but easy enough. The mobile app, i find just as simple, it does it s job. The backup from limble if you have a query is also very strong, quick to reply, by email and phone - even to me all the way in Zimbabwe.

Desvantagens: Okay, so at the time of this review - there are 2 areas which in my line I do find Limble lacking - off line mobility of the mobile app - but know this is something which they are working on, so looking forward seeing this.
Secondly, the stocking side, entering reordered stock i found cumbersome, and there seems to be no stock withdrawl / return per work order system - but this could be that i have not set the form up correctly.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 02/03/2020