Quem usa o UJET?

O UJET é ideal para empresas de médio e grande porte que estão focadas em transformar o atendimento ao cliente com uma arquitetura na nuvem confiável e todos os benefícios da funcionalidade da era do smartphone.

Conheça o UJET

O UJET é uma plataforma empresarial ideal para empresas com mais de 50 agentes, que fornece um software moderno de central de contato na nuvem com suporte por telefone, bate-papo e no aplicativo e a principal inovação em tecnologia de smartphone para uma experiência superior do cliente e do agente. A plataforma UJET encanta os usuários finais com acesso a qualquer hora e em qualquer lugar e eleva o desempenho do agente por meio de soluções sensíveis ao contexto para voz, bate-papo, imagem, vídeo e texto. A plataforma UJET tem nível empresarial e é compatível com SOC2 Tipo II e HIPAA.

Detalhes do UJET

UJET

https://www.ujet.co/

Fundada em 2015

Preço do UJET

O UJET não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Recursos do UJET

Ferramentas de Engajamento com Cliente
Análise de dados
Bate-papo ao vivo
Coleta de comentários
Conteúdo de vídeo
Gamificação
Gestão da comunicação
Gestão da comunidade
Gestão de rotatividade
Sindicação de conteúdo
Arquivo morto
Call Tagging
Capacidade de gravação e reprodução
Gravação acionada por evento
Gravação de chamadas distribuídas
Gravação programada
Gravação sob demanda
Transferência de arquivos
Alertas/transferência
Assistente virtual
Base de conhecimento
Bate-papo ao vivo
Gerenciamento de e-mails
Gestão de call centers
Gestão de compromissos
Gestão de filas
Gestão do fluxo de trabalho
Indicadores de desempenho
Integração de redes sociais
Portal de autoatendimento
Questionários e feedback
Bate-papo em tempo real
Call center de ligações de entrada
Call center de ligações saída
Call center misto
Discador manual
Discador preditivo
Discador progressivo
Gestão de campanhas
Gestão de escalonamento
Gestão de filas
Gravação de chamadas
Registro de chamadas
Relatórios e análise de dados
Roteirização de chamadas
Unidade de Resposta Audível (URA)

O fornecedor ainda não preencheu essa informação.

Call Center
Converter texto em voz
Digitação por teclado do telefone
Gestão de questionários
Gravação de chamadas
Mensagens por voz
Múltiplos scripts
Personalização da voz
Registro de chamadas
Roteamento de chamadas
Bate-papo proativo
Compartilhamento de tela
Formulário offline
Imagem de marca personalizável
Integração de terceiros
Rastreamento de visitantes do site
Respostas predeterminadas
Segmentação geográfica
Transferências/encaminhamento
Bate-papo/Mensagens instantâneas
Comunicados por lote
Comunicados sob demanda
Comunicação multicanal
Conteúdo de vídeo
Conteúdo interativo
Distribuição de e-mails
Gestão de conteúdo
Gestão de impressão
Gestão de modelos
Personalização
Análise de dados
Análise de dados preditiva
Análise de sentimentos
Análise de texto
Coleta de dados de multicanal
Gerenciamento de comentários negativos
Gestão de pesquisas/enquetes
Gestão do conhecimento
Painel
Segmentação de clientes

Avaliações do UJET

Exibindo 5 de 100 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,8/5
Juan M.
Team Leader
Terceirização/Deslocalização, 10.001+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/04/2020

"Awesome Tool"

Comentários: I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Vantagens: It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Desvantagens: It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/04/2020
Lauren C.
Sr. Manager, Customer Experience
Varejistas, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019

"Great experience with Ujet!"

Comentários: Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.

Vantagens: -Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.

Desvantagens: The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019
Edwin V.
Customer Service Agent
Serviços ao consumidor, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/06/2020

"Customer Service Support Tool a good one"

Comentários: Very satisfies with the quality on the programming done for the software, since some options on similar platforms might be bugged, but UJET shows a really bast amount of resources well organized and user friendly so that there is always a way to trace any type of metric for X type of business, options are always endless.

Vantagens: the chats and phone options are very well organized and the transfer arrangement vs the department's visuality is greater, you can access to a daily goal on metrics like CSAT or AHT, very useful for a complete customer service covering the areas like chat, phone, and email.

Desvantagens: there is very low options for user customization, but there is for system admins. unable to confirm any other features or a local channel for team members.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/06/2020
Jamie S.
Decision Maker
Eletrônicos, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/05/2018

"Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product."

Comentários: None unfortunately.

Vantagens: Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Desvantagens: The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject. The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/05/2018
Aireona W.
Quality Analyst
Recursos Humanos, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/09/2019

"Wonderful"

Comentários: It has been better than the last software because now we can transfer calls to different departments. We can merge calls when we have to make multiple calls instead of clicking back and forth.

Vantagens: You can merge, transfer and mute calls. We could not do that on the last software.

Desvantagens: It will lag sometimes when disconnecting the call.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/09/2019