Quem usa o UJET?

O UJET é ideal para empresas de médio e grande porte que estão focadas em transformar o atendimento ao cliente com uma arquitetura na nuvem confiável e todos os benefícios da funcionalidade da era do smartphone.

Conheça o UJET

O UJET é uma plataforma empresarial ideal para empresas com mais de 50 agentes, que fornece um software moderno de central de contato na nuvem com suporte por telefone, bate-papo e no aplicativo e a principal inovação em tecnologia de smartphone para uma experiência superior do cliente e do agente. A plataforma UJET encanta os usuários finais com acesso a qualquer hora e em qualquer lugar e eleva o desempenho do agente por meio de soluções sensíveis ao contexto para voz, bate-papo, imagem, vídeo e texto. A plataforma UJET tem nível empresarial e é compatível com SOC2 Tipo II e HIPAA.

UJET - Informação

UJET

https://www.ujet.co/

Fundada em 2015

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)

Implantação

  • Nuvem, SaaS, web
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Pessoalmente
  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
UJET - Vídeo
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

UJET - Visão geral de preços

O UJET não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.


Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Recursos do UJET

  • Análise de dados
  • Bate-papo ao vivo
  • Coleta de comentários
  • Conteúdo de vídeo
  • Gamificação
  • Gestão da comunicação
  • Gestão da comunidade
  • Gestão de rotatividade
  • Sindicação de conteúdo

Ver lista completa de Ferramentas de Engajamento com Cliente

  • Arquivo morto
  • Capacidade de gravação e reprodução
  • Etiquetagem de chamadas
  • Gravação acionada por evento
  • Gravação de chamadas distribuídas
  • Gravação programada
  • Gravação sob demanda
  • Transferência de arquivos

Ver lista completa de Programas de Gravação de Ligações

  • Alertas/transferência
  • Assistente virtual
  • Base de conhecimento
  • Bate-papo ao vivo
  • Gerenciamento de e-mails
  • Gestão de call centers
  • Gestão de compromissos
  • Gestão de filas
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Indicadores de desempenho
  • Integração de redes sociais
  • Portal de autoatendimento
  • Questionários e feedback

Ver lista completa de Sistemas de Atendimento ao Cliente

  • Bate-papo em tempo real
  • Call center de ligações de entrada
  • Call center de ligações saída
  • Call center misto
  • Discador manual
  • Discador preditivo
  • Discador progressivo
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de escalonamento
  • Gestão de filas
  • Gravação de chamadas
  • Registro de chamadas
  • Relatórios e análise de dados
  • Roteirização de chamadas
  • Unidade de Resposta Audível (URA)

Ver lista completa de Sistemas de Call Center

O fornecedor ainda não preencheu essa informação.

Ver lista completa de Sistemas de Help Desk

  • Call Center
  • Converter texto em voz
  • Digitação por teclado do telefone
  • Gestão de questionários
  • Gravação de chamadas
  • Mensagens por voz
  • Múltiplos scripts
  • Personalização da voz
  • Registro de chamadas
  • Roteamento de chamadas

Ver lista completa de Software IVR

  • Bate-papo proativo
  • Compartilhamento de tela
  • Formulário offline
  • Imagem de marca personalizável
  • Integração de terceiros
  • Rastreamento de visitantes do site
  • Respostas predeterminadas
  • Segmentação geográfica
  • Transferências/encaminhamento

Ver lista completa de Software de Chat ao Vivo

  • Bate-papo/Mensagens instantâneas
  • Comunicados por lote
  • Comunicados sob demanda
  • Comunicação multicanal
  • Conteúdo de vídeo
  • Conteúdo interativo
  • Distribuição de e-mails
  • Gestão de conteúdo
  • Gestão de impressão
  • Gestão de modelos
  • Personalização

Ver lista completa de Software de Comunicação com Cliente

  • Análise de dados
  • Análise de dados preditiva
  • Análise de sentimentos
  • Análise de texto
  • Coleta de dados de multicanal
  • Gerenciamento de comentários negativos
  • Gestão de pesquisas/enquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes

Ver lista completa de Software de Experiência do Cliente

UJET - Alternativas

Mais alternativas ao UJET

UJET - Avaliações

Exibindo 5 de 110 avaliações

Geral
4,5/5
Praticidade
4,7/5
Atendimento ao cliente
4,8/5
Recursos
4,5/5
Relação qualidade/preço
4,7/5
Juan M.
Team Leader
Terceirização/Deslocalização, 10.001+ funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/04/2020

"Awesome Tool"

Comentários: I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Vantagens: It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Desvantagens: It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 11/04/2020
Lauren C.
Sr. Manager, Customer Experience
Varejistas, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019

"Great experience with Ujet!"

Comentários: Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.

Vantagens: -Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.

Desvantagens: The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 16/09/2019
Joyce M.
Customer Care
Serviços ao consumidor, 51-200 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/08/2020

"Happy User"

Comentários: I love using UJET the features and tabs were very easy to understand and read.

Vantagens: I like the ease of use and it's integration with other applications with the Linux desktop environment I work under.

Desvantagens: It appears as a user when working with multiple chats the messaging freezes within the phone application and sometimes does not work well with the other application that is integrated with it.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 17/08/2020
Jamie S.
Decision Maker
Eletrônicos, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    1/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    2/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/05/2018

"Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product."

Comentários: None unfortunately.

Vantagens: Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Desvantagens: The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject. The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 26/05/2018
Edwin V.
Customer Service Agent
Serviços ao consumidor, 501-1.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/06/2020

"Customer Service Support Tool a good one"

Comentários: Very satisfies with the quality on the programming done for the software, since some options on similar platforms might be bugged, but UJET shows a really bast amount of resources well organized and user friendly so that there is always a way to trace any type of metric for X type of business, options are always endless.

Vantagens: the chats and phone options are very well organized and the transfer arrangement vs the department's visuality is greater, you can access to a daily goal on metrics like CSAT or AHT, very useful for a complete customer service covering the areas like chat, phone, and email.

Desvantagens: there is very low options for user customization, but there is for system admins. unable to confirm any other features or a local channel for team members.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 29/06/2020