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a escolher o melhor software

Conheça Call Logic

O Call Logic ajuda as equipes de vendas a fecharem mais negócios, agilizando suas campanhas de ligações telefônicas. Com o Call Logic, as pequenas empresas podem multiplicar o número de chamadas de saída em mais de três vezes. Isso assegurará que a equipe de vendas trabalhe de forma eficiente durante a rotina de acompanhamento com os clientes atuais e antigos. Solicite um teste grátis ou demonstração gratuita e veja como o Call Logic pode ajudar a otimizar o processo de vendas, enquanto aumenta a produtividade e o desempenho dos funcionários.

Quem usa Call Logic?

Qualquer empresa que queira automatizar o acompanhamento das vendas. Agentes de seguros, corretores hipotecários, corretores imobiliários, consultores financeiros, serviços domésticos, serviços de construção e fabricação, entre outros.

Call Logic Software - 1
Call Logic Software - 2
Call Logic Software - 3

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Call Logic

Call Logic

4,6 (34)
US$ 79,99
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
42
3
4,5 (34)
4,5 (34)
4,8 (34)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
76
10
4,7 (18)
4,8 (18)
4,9 (18)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Call Logic

Dialfire
Melhores recursos
Gestão de call centers
Gravação de chamadas
Monitoração de chamadas
DYL
Melhores recursos
Gestão de campanhas
Indicadores de desempenho
Rastreamento de interações
PhoneBurner
Melhores recursos
Gerenciamento de contatos
Gestão de leads
Rastreamento de interações
LeadDesk
Melhores recursos
Gravação de chamadas
Monitoração de chamadas
Registro de chamadas
contactSPACE
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.
VICIdial
Melhores recursos
Distribuição automática de chamadas
Gravação de chamadas
Registro de chamadas
Genesys Cloud CX
Melhores recursos
Conexão VoIP
Distribuição automática de chamadas
Relatórios e análise de dados
Bright Pattern
Melhores recursos
Acesso para Celular
Gerenciamento de contatos
Relatórios e análise de dados
Voiptime Cloud
Melhores recursos
Nenhum recurso foi avaliado pelos usuários para este produto.

Avaliações do Call Logic

Pontuação média

Geral
4,6
Praticidade
4,5
Atendimento ao cliente
4,8
Recursos
4,4
Relação qualidade/preço
4,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
68%
4
29%
1
3%
DREWBIE
DREWBIE
Consultant, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Seguros, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Dialing Solutions That Get Results

5,0 há 6 anos

Comentários: Using this software I was able to increase my overall call volume by 300% and average call length by 2 minutes. This allowed my team to make more quality contacts with our prospects and avoid time spent dialing numbers manually where the number had been changed or was no longer in service.

Vantagens:

Ease of use, Clear Connections, Efficiency Created

Desvantagens:

Click to dial functionality still not where I would like to see it.

Resposta do Double A Solutions

há 6 anos

Thanks for the review Drewbie! We love to hear that the system has helped you increase in productively in your business!

Brianna
Executive Search Consultant, EUA
Emprego e contratação, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Quick and Efficient

5,0 há 5 anos

Comentários: I can reach 3X more contacts in less amount of time. Cold calling jobs are a lot of "no answers" and leaving voicemails. By the time you dial, let it ring, leave a voicemail that is 30-50 seconds. By using this software you take out the dial time and you take out the leaving a voicemail time because you already pre-recorded one, shorting that time to 5-10 seconds per call. Also by having a pre-recorded voicemail it allows me to focus on what to say when they answer vs thinking about what to say on a voicemail and rambling on too much.

Vantagens:

I love that in my job I have to make calls no matter what and this software allows me to quickly move through a call block. Prior to using this software in an hour call block I could dial 30-50 contacts. Now in an hour I can do closer to 100-120.

Desvantagens:

If I have 100 calls in a campaign and I talk to 10 people, I have to manually take them out or it will call them again. At times some contacts get missed and I have to go back in manually to add them.

Resposta do Double A Solutions

há 5 anos

Thanks for the review, Brianna! We love to hear how much more efficient you are when using Call Logic! There's nothing quite like increasing your call volume by 3x. :)

Sean
Owner, EUA
Seguros, 2–10 funcionários
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação

Better Options

1,0 ano passado

Comentários: I do not recommend! #1 you will burn through phone numbers as they get flagged as spam. Tested a new dialer for 30 days and none of my marketing numbers have yet to be flagged while utilizing competitor. #2 Pricing. I found a better system with more hours & features for half the cost. #3 Customer Service. I called & emailed for over a week to support. I literally had to complete a new client form and speak to sales before being transferred to support. #4 refund policy. I have over 80 hours of unused dialing time. They are refusing to refund me for those unused hours. I highly recommend utilizing another service! Unless you like buying and burning numbers multiple times per week!

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
, 1.001–5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Call Logic has done an amazing job streamlining our workflow, making us extremely productive

5,0 há 6 anos

Vantagens:

Since we began using Call Logic, our sales force has been able to hone in their efforts, increasing to more closed deals. The UI is intuitive & easy to use, and we find the ourselves multiplying our call numbers regularly.

Desvantagens:

This software has become integral to our operation & we find our productivity increasing regularly. There are no major complaints & we even appreciate the trial feature. We were sure we were satisfied with the software before we even committed to it.

Resposta do Double A Solutions

há 6 anos

Thank you for your feedback! We really appreciate hearing from our customers!

James
Agency Owner, EUA
Seguros, 2–10 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Auto Dialer

5,0 há 3 anos

Comentários: The cost of the auto dialer is far less than my payroll savings.
The ability to scrub for DNC and other criteria reduces my exposure.
The call Logic people and support are wonderful.

Vantagens:

Outbound Caller ID Automatically flagging busy or out of service type connections and dial the next number saves time. Leaving voice mail message while dialing the next number. Being able to read notes taken during the call.

Desvantagens:

When uploading a CSV file with prospect information I needed to name a great deal of the fields. A larger and industry specific list of headers would be helpful. For example if my people can see a larger snapshot of the prospects information without scrolling, they will know to ask for date of birth or a drivers license number if that field is empty.