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Conheça Line2 Pro

O Line2 é um serviço telefônico comercial baseado na nuvem que permite conversar/enviar mensagens de texto em todos os dispositivos com a simplicidade de um aplicativo. Basta se cadastrar para receber um número do Line2 e uma segunda linha telefônica será disponibilizada ao usuário para fins de trabalho ou quando não quiser compartilhar o telefone pessoal.

Para os usuários individuais, é uma maneira fácil de manter chamadas/textos de trabalho separados dos pessoais. Para empresas pequenas, é um serviço de telefone VoIP completo que oferece ao usuário e sua equipe uma linha telefônica profissional nos dispositivos existentes.

Quem usa Line2 Pro?

Caso procure um serviço telefônico moderno, acessível e móvel, fácil de configurar e sem hardware, o Line2 é a solução ideal. Dê à sua empresa um número que corresponda ao seu estilo de trabalho móvel.

Line2 Pro Software - 1
Line2 Pro Software - 2
Line2 Pro Software - 3
Line2 Pro Software - 4
Line2 Pro Software - 5

Está em dúvida sobre o Line2 Pro? Compare com uma alternativa popular

Line2 Pro

Line2 Pro

3,6 (35)
US$ 9,95
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
32
Nenhuma integração encontrada
4,0 (35)
3,5 (35)
3,2 (35)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 14,00
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
23
2
4,4 (338)
4,3 (338)
4,4 (338)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao Line2 Pro

Grasshopper
Melhores recursos
Acesso para Celular
Registro de chamadas
Roteamento de chamadas
Vonage Business Communications
Melhores recursos
Gestão de call centers
Gravação de chamadas
Monitoração de chamadas
Nextiva
Melhores recursos
Conexão VoIP
Mensagens por voz
Roteamento de chamadas
RingCentral MVP
Melhores recursos
Conexão VoIP
Mensagens por voz
Roteamento de chamadas
Dialpad
Melhores recursos
Conexão VoIP
Gravação de chamadas
Roteamento de chamadas
DYL
Melhores recursos
Gestão de campanhas
Rastreamento de interações
Segmentação de leads
BroadVoice Cloud PBX
Melhores recursos
Conexão VoIP
Conferências telefônicas
Roteamento de chamadas
GoTo Connect
Melhores recursos
Acesso para Celular
Controle e acesso remoto
Roteamento de chamadas
3CX
Melhores recursos
Acesso para Celular
Conexão VoIP
Roteamento de chamadas

Avaliações do Line2 Pro

Pontuação média

Geral
3,6
Praticidade
4,0
Atendimento ao cliente
3,2
Recursos
3,6
Relação qualidade/preço
3,5

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
43%
4
17%
3
14%
2
11%
1
14%
Carla
Carla
Gerente de sucursal, El Salvador
Usuário do LinkedIn Verificado
Indústria farmacêutica, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

The best online phone app

5,0 há 4 anos

Comentários: The calls are of very good quality, you can also send text messages, better than other systems we had tried before.

Vantagens:

This app helps us to communicate with offices outside the country, at a very low cost. Allows you to install an app to the mobile phone at no extra cost.

Desvantagens:

At one time the app could not be installed from the Play store, and we had to ask the company directly, this made us delay in some way.

Resposta do Line2

há 3 anos

Hello Carla, Thank you for taking the time to leave this feedback for us, we greatly appreciate it! Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Clínica de saúde mental, Profissional autônomo
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

My Business Phone

4,0 há 5 anos

Comentários: Despite the glitches I enjoy it and they even have customer service that seems to be involved. I am offered early on a scheduled appointment to discuss all the features of the phone that can help me with my business.

Vantagens:

I enjoyed it, I appreciate being able to try the trial and

Desvantagens:

When I send text messages it may seem delayed when you go back to read it but on my client's end, he received the message so he replies but on the message log instead his answer to my question appears before mine. I like to log my client's contact so I hope this glitch will be fixed. Clients number- when you click add to contacts you go and right away brings you to your contacts where my number for client is saved but it doesn't save it in the app- so it still appears as just the number.

Resposta do Line2

há 3 anos

Hello, Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it. Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

Thomas
Software Developer, EUA
Serviços e tecnologia da informação, Profissional autônomo
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Horrible

2,0 há 5 anos

Vantagens:

The software usually delivers my messages and calls reasonably well.

Desvantagens:

The software is buggy.I get random errors such as divide by zero exceptions during normal operation. On Windows 10, it will not save my microphone and headset settings. This means that I frequently (for every call) have to hang up on people, go into settings, set the microphone and speakers back to my headset, and call them back. This is inconvenient for people I know and can call back, but devastating if I'm trying to conduct business. Every update brings a litany of unexpected behavior and new errors, especially on mobile. (Moto E4 Plus) My biggest dislike is the difficulty I have had in getting assistance in porting my number out now that I have decided I'm done. They say they haven't received a port request despite my carrier submitting a request repeatedly over the course of 2-3 months. We have tried reaching out to their VOIP service provider to try and get an answer as to why the port request is being rejected, but have yet to have a call answered despite calling during their posted open hours. Line2's response has basically been "not our problem."

Resposta do Line2

há 3 anos

Hello Thomas, We most definitely appreciate that you took the time to leave this detailed feedback for us as it helps us to make any necessary improvements to our software. Our aim is to ensure that you are always having the best experience possible. Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

Tracy
Program Manager, EUA
Publicidade e marketing, 2–10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Line 2 for daily use!

4,0 há 2 anos

Comentários: We use line 2 as a back up voip. One person on our marketing team uses line 1 daily.

Vantagens:

Line 2 is simple to use and easy to activate. Line is great for people who live in rural areas. This application doesnt require a strong internet connection.

Desvantagens:

The service can be spotty at times with lots of down times.

Avaliador Verificado
Usuário do LinkedIn Verificado
Instituições religiosas, 11–50 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

Best second line!

5,0 há 4 anos

Comentários: Great App/software, reliable, inexpensive and allows my small business to perform professionally.

Vantagens:

I tried Line2 after starting my own small business, which has quickly grown. Line2 allows me to receive my call anywhere and notifies me that the incoming call is for my business. Their app works wonderfully, no issues with crashing and allows for voicemail and text messages.

Desvantagens:

I have no issues to report with the app. The download and set up is easy, overall. Signing up a freeze.

Resposta do Line2

há 3 anos

Hello, Thank you for taking the time to leave this wonderful and detailed feedback for us, we greatly appreciate it. Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager