Quem usa esse software?

We can serve the entire lifecycle of a community from the home builders, HOAs, property managers, and security providers.

Avaliações médias

11 avaliações
  • Geral 3 / 5
  • Praticidade 2.5 / 5
  • Atendimento ao cliente 2.5 / 5
  • Recursos 3 / 5
  • Relação qualidade/preço 2.5 / 5

Detalhes do produto

  • Versão gratuita Não
  • Avaliação gratuita Não
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Ao vivo online
    Webinars
    Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • FRONTSTEPS
  • http://frontsteps.com/
  • Fundada em 2006

Sobre o FrontSteps

FRONTSTEPS is the #1 software platform for HOAs, Builders, Security & Patrol Experts, and Homeowners. We deliver technologies that simplify how people build, connect, operate, and secure modern communities. Our premiere platform currently powers more than 23,000 communities nationwide - that's 4.4 million homeowners covered by FRONTSTEPS services!

Recursos do FrontSteps

  • Administração de website
  • Classificados de emprego
  • Comunidades de associados
  • Controle de eleições
  • Diretório de associados
  • Gestão de arrecadação de fundos
  • Gestão de associação
  • Gestão de capítulos
  • Gestão de comitês
  • Gestão de dívidas
  • Gestão de eventos
  • Gestão financeira
  • Marketing por e-mail
  • Portal do associado
  • Administração de website
  • Banco de dados de imóveis
  • Comunidades de associados
  • Diretório de associados
  • Gerenciamento de documentos
  • Gestão de calendários
  • Gestão de comitês
  • Gestão de eventos
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Processamento de pagamento online
  • Acesso móvel
  • Administração de chaveiros
  • Agendamento
  • Cobrança e faturamento
  • Gestão de calibração
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos de trabalho
  • Gestão preventiva
  • Gestão técnica
  • Manutenção preditiva
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento do histórico de atendimento
  • Administração de impostos
  • Administração de website
  • Banco de dados de inquilinos
  • Banco de dados de proprietários
  • Cobrança e faturamento
  • Consulta de crédito
  • Cálculo de taxa de atraso
  • Gerenciamento de contatos
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de carteira
  • Gestão de despesas
  • Gestão de locação
  • Gestão de seguros
  • Imóveis residenciais
  • Portal do inquilino
  • Portal do proprietário
  • Processamento de pagamentos
  • Propriedades comerciais
  • Rastreamento de aluguéis
  • Rastreamento de vagas
  • Agendamento
  • Banco de dados do cliente
  • Compromissos recorrentes
  • Controle de estoque
  • Gestão de contratos
  • Gestão de expedição
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de trabalhos
  • Gestão preventiva
  • Orçamentos e estimativas
  • Roteamento

As avaliações mais úteis do FrontSteps

Association Website a work in progress

Traduzir com Google Avaliado em 06/03/2019
Jennifer R.
Owner services
Hotelaria, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
4 / 5
Praticidade
2 / 5
Recursos e funcionalidades
1 / 5
Suporte ao cliente
3 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Our page was originally set up through Evercondo who was purchased by Frontsteps. As the manager of the page I do not have the options to update and change much. Although this software is easy to use, it is not efficient to use. My experience with customer service has also been very poor and response time takes way too long. I am hoping that with the transition to Frontsteps there will be many improvements on the development team.

Vantagens: The overall look and ease of use for users/residents is pretty simple to navigate. Communicating with users/residents is made easy by sending blasts to email and text. The users/residents can also toggle the type of notifications to reduce or increase the number of devices the notifications are sent. Sign up is pretty simple on both ends; the user and the management.

Desvantagens: As the manager of the page there are many areas that need improvement. There is no option for adding recurring items to the calendar which means I have to go in the each week of the calendar and add the same event. The files section is not use friendly either. You are unable to drag items/documents from 1 file to another. The only way to change locations of a document is to download the document from one folder, save it to a location on your computer then upload it to another file. I am not able to update/change or remove information on the landing page, It is only done by the Frontsteps team. There are many shortcomings, too many to leave here, that need work.

NO CUSTOMER SERVICE

Traduzir com Google Avaliado em 14/03/2019
Suzie K.
Office Manager
Gestão de organizações sem fins lucrativos, 2-10 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação 
3/5
Geral
3 / 5
Praticidade
3 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
2 / 5
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: It's gone downhill since Frontsteps took over.

Vantagens: Fairly easy to use although there was no training.

Desvantagens: We used to deal with AtHome support and they were very good with their customer support. Issues would be resolved in 24-48 hours. Would also be able to speak with someone at their support desk. Now they don't answer the phone, you leave a message, and/or you submit issue via e-mail and it takes one week before you hear back from them. Our website went down and it took a week for someone to get back to us and it still is down. Ugh!

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