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a escolherem o melhor software

Conheça isolved

A iSolved HCM é uma empresa líder do setor em tecnologia de gerenciamento de capital humano, que reúne as principais funções da força de trabalho em uma plataforma robusta e fácil de usar – o iSolved. Folhas de pagamento, RH, hora e assistência, recrutamento, integração, conformidade de assistência médica automática e inscrição de benefícios são fornecidos a partir de um único aplicativo em nuvem, criado especificamente para o empregador de pequeno a médio porte. Ele alcançou uma participação de mercado rápida com mais de 3 milhões de funcionários e continua crescendo.

Quem usa isolved?

Empregadores de pequeno e médio porte

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isolved Software - 4
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isolved

isolved

3,9 (518)
Nenhum preço encontrado
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
149
13
3,9 (518)
3,9 (518)
3,7 (518)
VS.
Preço inicial
Opções de preços
Recursos
Integrações
Praticidade
Relação qualidade/preço
Atendimento ao cliente
US$ 250,00
mês
Versão gratuita
Versão de teste gratuita
140
64
4,6 (2.836)
4,5 (2.836)
4,5 (2.836)
As barras de classificação verdes mostram o produto vencedor com base na nota média e no número de avaliações.

Outras ótimas alternativas ao isolved

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Melhores recursos
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Melhores recursos
Depósito direto
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Depósito direto
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Melhores recursos
Depósito direto
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Depósito direto
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Melhores recursos
Depósito direto
Gestão da folha de pagamento
Preparação do W-2
Namely
Melhores recursos
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Gestão da folha de pagamento
Relatórios e análise de dados

Avaliações do isolved

Pontuação média

Geral
3,9
Praticidade
3,9
Atendimento ao cliente
3,7
Recursos
3,9
Relação qualidade/preço
3,9

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
38%
4
37%
3
12%
2
4%
1
9%
Madeline
Madeline
HR Manager, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Serviços financeiros, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Consistent, efficient, and supportive

5,0 há 11 meses

Comentários: My experience over the years has been excellent. Even when concerns come up, they are addressed and resolved professionally and with empathy.

Vantagens:

The iSolved platform is well integrated and easy to use. Most recently, the tax team has been phenomenal is resolving time sensitive issues. Their follow up has been appreciated.

Desvantagens:

What I personally like least makes iSolved one of the reasons it works well. Dealing with different teams for different areas can be a challenge but it provides specialist to expert level support while the help desk centralizes and divvies up the tasks as needed.

Autumn
HCM Benefit Specialist, EUA
Serviços e tecnologia da informação, 11–50 funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação

Make your life easier with iSolved Benefits Administration

4,0 mês passado Novo

Comentários: After about year in the system, it has been a learning experience. But it has been fun and interesting learning the system capabilities and sharing those with our clients. You can keep it simple, or you can really customize it to your own and have whatever information you choose to loaded into the system. It's really versatile!

Vantagens:

iSolved offers a user-friendly online platform for your employees to review and elect their benefits. The system allows you to customize your enrollment experience. With it's workflow process, it sends notification to your chosen Client User, reducing the need for HR intervention.

Desvantagens:

Some of the setups can be convoluted, but iSolved does offer responsive customer service to assist with any questions/issues you may come across.

Resposta do isolved

há 4 semanas

Thank you for taking the time to leave this review of isolved. We are so happy to hear that the customer support team continues to be a great resource for you and your business. Please don't hesitate to reach out if you have any questions.

Kaitlin
Senior Payroll Processor, EUA
Recursos Humanos, 51–200 funcionários
Usou o software para: 1 a 5 meses
Fonte da avaliação

Just started using

3,0 semana passada Novo

Vantagens:

The notifications for missed punches, pretty easy to navigate.

Desvantagens:

The pay stubs never match what is actually being processed

Jennifer
Benefits Coordinator and Payroll, EUA
Imobiliárias, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Alternativas consideradas anteriormente:

iSolved works for us.

4,0 há 4 meses

Comentários: Good. I just wish I could do more on my own before calling for help.

Vantagens:

Isolved software works well for our company.

Desvantagens:

I wish there were better help screens in isolved for administrators.

Resposta do isolved

há 3 meses

We're pleased to hear that isolved is working well for your company.

Denise
Human Resources Manager, EUA
Bancos, 51–200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Could focus more on customer needs rather than the look of your product. New format is awful!

4,0 mês passado Novo

Comentários: Mediocre at best! Initially impressed and now there are too many things that don't flow and are not a time saver, rather a time sucker!

Vantagens:

Initially seemed easy to use for standard items. Definitely can improve on many levels of their integrated piece-meal system platforms - if only they cared enough to ask and listen!

Desvantagens:

2 years in, they don't care as much, are not customer oriented as they touted. They don't listen to their customers wants, needs, and requests. Our priorities appear to be insignificant. We may be looking for another vendor, especially when it comes to special requests for bank auditors, they don't feel that's important to jump on special reports.

Resposta do isolved

há 4 semanas

We apologize for your experience with isolved and that we haven’t met your expectations. We strive to provide our customers with the best service possible. I have sent your feedback to our customer support team so we can so we can take the corrective steps to improve our services.