Quem usa o iSolved?

Empregadores de pequeno e médio porte

Conheça o iSolved

A iSolved HCM é uma empresa líder do setor em tecnologia de gerenciamento de capital humano, que reúne as principais funções da força de trabalho em uma plataforma robusta e fácil de usar – o iSolved. Folhas de pagamento, RH, hora e assistência, recrutamento, integração, conformidade de assistência médica automática e inscrição de benefícios são fornecidos a partir de um único aplicativo em nuvem, criado especificamente para o empregador de pequeno a médio porte. Ele alcançou uma participação de mercado rápida com mais de 3 milhões de funcionários e continua crescendo.

iSolved - Informação

iSolved HCM

http://www.isolvedhcm.com

Fundada em 1992

iSolved - Preços

O iSolved não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Spotlight_media_placeholder

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Online

Recursos do iSolved

  • Banco de dados de funcionários
  • Cobrança e faturamento
  • Controle de tempo offline
  • Controle de tempo por celular
  • Cálculo de horas extras
  • Gestão do quadro de horários
  • Horas faturáveis e não faturáveis
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Registro automático de tempo
  • Taxas de cobrança múltiplas

Ver lista completa de Ferramentas de Gestão de Tempo

O fornecedor ainda não preencheu essa informação.

Ver lista completa de Sistemas de Recursos Humanos

  • Cumprimento Tributário
  • Depósito direto
  • Formulários W-2/1099
  • Gestão de benefícios
  • Impressão de cheques
  • Múltiplos estados (EUA)
  • Múltiplos países
  • Penhora do salário
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de 401(k)
  • Rastreamento de vagas e licenças
  • Relatório de Nóminas
  • Terceirização da folha de pagamento

Ver lista completa de Software de Folha de Pagamento

iSolved - Alternativas

Mais alternativas ao iSolved

iSolved - Avaliações

Exibindo 5 de 162 avaliações

Geral
3,7/5
Praticidade
3,8/5
Atendimento ao cliente
3,2/5
Recursos
3,7/5
Relação qualidade/preço
3,7/5
Heidi e. A.
Lending Processing Assistant Manager
Bancos, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    9/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/08/2018

"Multiple Features"

Vantagens: - Forcasting PTO for current and upcoming year. Helps for planning vacations.
- Preview Paycheck. Can see the potential breakdown of pay before pay day.
- Multiple options for clocking in and lunch breaks.

Desvantagens: You can access the website via mobile or app but they don’t have all features available.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 06/08/2018
Brandy T.
Office Manager
Entretenimento, 13-50 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    2/5
  • Relação qualidade/preço
    3/5
  • Probabilidade de recomendação
    5/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 26/09/2019

"First time experience"

Comentários: It was a rough start as we are brand new to ISolved. I think that the transition could've been done a bit better and eased new clients into it rather than abruptly. I think the customer service side needs more work, as well as the follow-up time.

Vantagens: I like that the platforms are easier to navigate through. I like that you have several options as far as time and payroll go.

Desvantagens: I do not like the interface for the mobile view. I think updates should be done more frequently or covering more of the major issues as we are in a society of mobile devices and needing easy access to change/update information.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 26/09/2019
Chrissy C.
HR Manager
Consultoria de gestão, 51-200 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    1/5
  • Relação qualidade/preço
    1/5
  • Probabilidade de recomendação
    0/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/12/2019

"Horrible Customer Service"

Comentários: The product is fine if you want something mediocre. I have been searching for other payroll companies and found a few that are far much better. I recommend PDS VISTA for an MEO type of employer. I am not an ADP fan, but I believe that would also be much better too. This is not worth the savings in my opinion. Also, iSolved purchase Encore back in July, I believe. Since July, I had been asking for demo's in which i received no response other than a short 2 minute demo on their website. When I was finally contacted by iSolved to switch the product over, they only gave me two weeks to switch. Did not provide any demos because I was told that they will switch me and then train me. The data converted was a mess and the implementation team did absolutely no research on our company. Our date files are a mess and our retirement company still has not received a completed file from iSolved. At this time, I still have not received a demo on the other products I initially asked about. They just switch me over and dropped me.

Vantagens: We have multiple companies (multiple FEIN's) and it is nice to have every employee in one spot.

Desvantagens: This product is not the best if you have an MEO with multiple locations with separate bank accounts. The system requires that you run a payroll for every bank account instead of one payroll per company. We were forced onto this software once iSolved bought out Sage Encore. The Encore platform was much easier to use in regards to processing payroll. In Encore, it took me 30 minutes (at the most) to process payroll. On iSolved, it takes me about 3 hours. Employees must have an email to access their paystubs. Customer Service is absolutely horrible. You DO NOT have a dedicated account manager. Your emails/phone calls are sent to a hub to where you are waiting at least 30-45 minutes on the phone or you never receive a response from an email. I have employees who have not received a paycheck, no response from iSolved and no assistance from them either. It is the absolute worst.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 03/12/2019
Rhonda C.
HR Director
Restaurantes, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/06/2020

"iSolved - Payroll & Onboarding"

Comentários: Streamlining all processes from hiring, on boarding, payroll, timekeeping, benefits.

Vantagens: Ease of use, online university training for the different modules. Customer service and response time is AMAZING!

Desvantagens: Switching between companies on the same account gets stuck at times or pulls info from the previous Company when in individual time information.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 30/06/2020
Michelle H.
HR Manager
Software, 51-200 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    4/5
  • Atendimento ao cliente
    4/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 25/09/2019

"Great Product for the Money!"

Comentários: We are utilizing the complete iSolved HRIS modules with the exception of MOJO. Payroll, Benefits, Time, iHire, LMS, COBRA, 401K file feed.

Vantagens: I like that it is user friendly, and that iSolved continues to upgrade their features because they are listening to their customers requests. Administratively, I have found this system to be much easier to use than previous HRIS systems. The implementation team was great!

Desvantagens: That salaried employees cannot use the absence function because it is tied to payroll. For our company, our salaried employees need to be able to change approved time off after payroll has been run, which unfortunately locks down that time frame, so we are forced to use our old HRIS system to track salaried emloyee PTO. Also, there is no one single place that has transparency for employees to see all of their time off accruals and transactions. Also, does not do payroll in Canada.

  • Fonte da avaliação 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Avaliado em 25/09/2019