Quem usa esse software?

SMBs, E-Commerce sites, B2B vendors, Web design agencies, UX, Marketers, CRO specialists

Avaliações médias

89 avaliações
  • Geral 4.5 / 5
  • Praticidade 5 / 5
  • Atendimento ao cliente 4.5 / 5
  • Recursos 4.5 / 5
  • Relação qualidade/preço 4.5 / 5

Detalhes do produto

  • Preço inicial $16/mês
    Veja detalhes de preços
  • Detalhes dos preços Starting from: FREE FOREVER $0 / month with 100.000 Visitor recordings
  • Versão gratuita Sim
  • Avaliação gratuita Sim, consiga uma avaliação gratuita
  • Implantação Nuvem, SaaS, web
    Celular - iOS nativo
    Celular - Android nativo
  • Formação Documentos
  • Suporte Horário comercial
    Online

Dados sobre o fornecedor

  • Smartlook
  • https://www.smartlook.com/
  • Fundada em 2016

Sobre o Smartlook

Smartlook is a qualitative analytics solution for web and mobile helping over 200,000 businesses of all sizes and industries answer the whys behind users actions. Why do users churn, or why arent they using that feature? Eliminate the guesswork: always-on visitor recordings and heatmaps show real user behavior, while automatic event tracking and conversion funnels reveal trends in behavior. Not just numbers and graphs, Smartlook tells you why users behave the way they do.

Recursos do Smartlook

  • Filtros
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de pendências
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Rastreamento de edição
  • Análise de dados
  • Análise de sentimentos
  • Análise de tendências
  • Análise de texto
  • Coleta de multicanais
  • Gerenciamento de comentários
  • Gestão de atividades
  • Gestão de questionários
  • Gestão do conhecimento
  • Painel
  • Segmentação de clientes
  • Análise de dados preditiva
  • Análises de dados comportamentais
  • Colaboração
  • Gestão de atividades
  • Importar/exportar dados
  • Modelagem de atribuições
  • Modelos
  • Perfis de clientes
  • Questionários e feedback
  • Para vendas
  • Análise de dados de elementos
  • Análise de dados do site
  • Gráficos radiais
  • Mapas dinâmicos
  • Mapas incorporáveis
  • Mapeamento comportamental
  • Mapeamento territorial
  • Painel
  • Para ciência
  • Análise de dados do site
  • Análise de dados preditiva
  • Atribuição de canais
  • Campaign Tracking
  • Controle do ROI
  • Indicadores das redes sociais
  • Indicadores de desempenho
  • Mapeamento da trajetória do cliente
  • Painel
  • Testes A/B
  • Análise do funil de vendas
  • Análise por coorte
  • Atribuição de canais
  • Controle da receita
  • Notificações por push
  • Rastreamento de desinstalações
  • Rastreamento de eventos no app
  • Rastreamento de retenções
  • Testes A/B
  • Atribuição de canais
  • Concurso por SMS
  • Cupons
  • Marketing baseado na localização
  • Marketing por e-mail
  • Mensagens de texto
  • Monitoramento da participação
  • Notificações por push
  • Segmentação contextual
  • Anotações
  • Análise de dados da mídia
  • Análise de dados de texto
  • Análise de pesquisa de usuário
  • Análise de sentimentos
  • Análise estatística
  • Análise qualitativa comparada
  • Análise quantitativo de conteúdo
  • Colaboração
  • Pesquisa de metodologia mista
  • Visualização de dados
  • Vários idiomas
  • Carrinho de compras
  • Comércio móvel
  • Configurador de produto
  • Contas de clientes
  • Gerenciamento de SEO
  • Gestão de canais
  • Gestão de catálogos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de pedidos
  • Gestão de promoções
  • Marketing por e-mail
  • Programa de fidelidade
  • Animação
  • Mapas térmicos
  • Para dispositivos móveis
  • Para sites
  • Pesquisa de usuário
  • Prototipagem
  • Registro de atividade da tela
  • Testes de usabilidade
  • Testes não moderados
  • Trajetórias dos usuários
  • Gestão de campanhas
  • Gestão de várias plantas
  • Monitoramento de tempo na página
  • Rastreamento da interação entre usuários
  • Rastreamento de conversão
  • Rastreamento de fontes de referência
  • Rastreamento de palavras chave
  • Rastreamento de pesquisa no site
  • Rastreamento de páginas consultadas
  • Seguimento de objetivos

As avaliações mais úteis do Smartlook

Smartlooked for awhile now

Traduzir com Google Avaliado em 14/04/2019
Cynthia R.
Customer Service Representative
Serviços de informação, 10.001+ funcionários
Usou o software para: Mais de um ano
Fonte da avaliação 
5/5
Geral
5 / 5
Praticidade
5 / 5
Recursos e funcionalidades
Suporte ao cliente
Relação qualidade/preço
Probabilidade de recomendação:
Pouco provável Muito provável

Comentários: Smartlook has given time management a new definition. It allows us to save tremendous time and work more efficiently.

Vantagens: So we've been using Smartlook for some time now and I always thought it was a decent program. Having just gone through an entire tax season with almost every call utilizing this tool, it deserves a second view so to speak. Smartlook allows tech support or agents (in my company) to share screens with their customers. We can see their mouse movements, help them to navigate through the various options and features and troubleshoot errors by literally putting our eyes on it. It works by having the customer provide a code given on the website and this code allows access to their screen through Smartlook. Agents and customers alike have come to rely heavily on Smartlook to help get the support they need and get it in a timely manner. It makes a world of difference when you can see the screen, identify the issue and solve it all at once rather than take precious minutes and hours trying to describe what is going on and another hour trying to describe how to fix it.

Desvantagens: The only thing I can say I least like about this software is that you can only screenshare within the website. Unlike another competition, you cannot screen the customers complete computer screen. If a customer wants to minimize a screen so you can see a document on their computer, for instance, you can't. In my line of work its not a deal breaker at all because the majority of the workflow is within the website.

Resposta dos fornecedores

por Smartlook em 26/04/2019

Thanks for your review!
This review is not related to Smartlook but more to Turbotax.
Please change this,
Lukas

The idea to look how our customers use our websites is brilliant. I'm always very excited to replay.

Traduzir com Google Avaliado em 30/08/2017
Márton P.
Na
Usou o software para: 6 a 12 meses
Fonte da avaliação 
4/5
Geral
5 / 5
Praticidade
4 / 5
Recursos e funcionalidades
5 / 5
Suporte ao cliente
4 / 5
Relação qualidade/preço

Vantagens: I have spotted out several typos and failures on my site just by looking what my visitors had seen. It provides the best insight as well regarding the customers behaviour, it is not comparable to anything else I was using (google analytics, path recording). I ve discovered a new world with Smartview and can't help spending hours playing back then recordings, and checking what and hiw the visitors were doing.

Desvantagens: On a smartphone the right panel (offering other other recordings if the same visitor ) takes up a considerable amount of space, and it takes too much clicks and precise zoom to hide it. Itwould be better to be able to switch it off from the profile settings, (or simply deactive it for the free package)
Its also a big painpont, that there is no option to filter out the recording from direct (not facebook, google etc), as this info is also not visible on the smartphone listing

Resposta dos fornecedores

por Smartlook em 30/08/2017

Hi Márton,
thank you very much for your review.

We will change Smartlook in future and it will be much more mobile friendly.
You can filter the visitor recordings in the advanced filters. Under Visitor behaviour is the option referer.
Enjoy Smartlook
Lukas Mehnert,
CMO at Smartlook

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