Quem usa o NinjaRMM?

NinjaRMM works with managed service providers of all sizes and mid-market internal IT teams around the world.

Conheça o NinjaRMM

NinjaRMM provides intuitive, cloud-based remote monitoring and management software purpose-built to improve the efficiency and effectiveness of IT delivery through an exceptional user experience, outstanding customer support, and all the tools you actually need to manage client workstations, servers, and network devices. Take advantage of in-depth monitoring, powerful automation, robust patching, one-click remote access, integrated AV, native backup, and more - all in NinjaRMM.

NinjaRMM - Informação

NinjaRMM

http://www.ninjarmm.com

Fundada em 2013

Assistência

  • 24 horas por dia (representante ao vivo)
  • Horário comercial
  • Online

Implantação

  • Instalado - Mac
  • Nuvem, SaaS, web
  • Instalado - Windows
  • Celular - iOS nativo
  • Celular - Android nativo

Formação

  • Ao vivo online
  • Webinars
  • Documentos
NinjaRMM - Vídeo
Play
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NinjaRMM - Visão geral de preços

O NinjaRMM não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do NinjaRMM a partir de US$ 3,00/mês.


Preço inicial

US$ 3,00/mês

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Sim

Recursos do NinjaRMM

  • Agendamento de manutenção
  • Auditoria de problemas
  • Controle e acesso remoto
  • Controles/permissões de acesso
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de capacidades
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de estoques
  • Gestão de licenças

Ver lista completa de Ferramentas de TI

  • Bate-papo em tempo real
  • Compartilhamento de arquivos
  • Compartilhamento de tela
  • Ferramentas de diagnóstico
  • Gravação de sessão
  • Questionários e feedback
  • Transferência de sessão

Ver lista completa de Programas de Assistência Remota

O fornecedor ainda não preencheu essa informação.

Ver lista completa de Programas de Backup

  • Agendamento de manutenção
  • Alertas/notificações
  • Geração de relatórios de tempo de funcionamento
  • Indicadores de desempenho
  • Monitoramento de FTP
  • Monitoramento de servidor por e-mail
  • Monitoramento de transações
  • Monitoramento em tempo real
  • Registros de eventos
  • Testes de disponibilidade

Ver lista completa de Programas de Monitoramento de Sites

  • Catálogo de serviço
  • Geração de relatórios de atendimento
  • Gestão de ativos de TI
  • Gestão de contratos
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento
  • Gestão de tíquetes
  • Gestão do conhecimento
  • Portal de autoatendimento

Ver lista completa de Programas de Serviço de TI

  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da disponibilidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de lançamento e implantação
  • Gestão de mudanças
  • Gestão de problemas
  • Gestão de projetos
  • Portal de autoatendimento
  • Rastreamento de recursos

Ver lista completa de Software ITSM

  • Acesso remoto
  • Agendamento
  • Backup e recuperação
  • Bate-papo ao vivo
  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de edição
  • Gestão de projetos
  • Help Desk
  • Painel

Ver lista completa de Software MSP (Provedores de Serviços Gerenciados)

  • Gerenciamento de configuração
  • Gestão da manutenção
  • Gestão de aquisições
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de estoques
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de requerimentos
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento do custo

Ver lista completa de Software de Gestão de Ativos de TI

  • Alertas/notificações
  • Aprovação Automática
  • Controle e acesso remoto
  • Correções personalizadas
  • Digitalização automática
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de toda a rede
  • Implantação Automática de Atualizações
  • Painel
  • Prioridade de Atualização
  • Scanner de vulnerabilidades
  • Teste de Atualizações

Ver lista completa de Software de Gestão de Patches Informáticos

  • Agendamento
  • Gerenciamento de correções
  • Gerenciamento de credenciais
  • Monitoramento de e-mail
  • Monitoramento de máquinas virtuais
  • Monitoramento do servidor
  • Monitoração da CPU
  • Registros de eventos

Ver lista completa de Software de Gestão de Servidores

  • Antivírus
  • Análises de dados comportamentais
  • Correspondência de assinaturas
  • Criptografia
  • Gerenciamento de ameaças da web
  • Gerenciamento de dispositivos
  • Lista negra/branca
  • Registro de atividades
  • Segurança de aplicativos

Ver lista completa de Software de Segurança de Endpoint

  • Acesso para Celular
  • Alerta em tempo real
  • Gerenciamento da implantação
  • Gerenciamento de correções
  • Gestão de Remediação
  • Gestão de ativos de TI
  • Para MSPs (Serviços gerenciados)
  • Supervisão de rede

Ver lista completa de Software para Gestão e Monitoramento Remoto

NinjaRMM - Alternativas

Mais alternativas ao NinjaRMM

NinjaRMM - Avaliações

Exibindo 5 de 97 avaliações

Geral
4,9/5
Praticidade
4,9/5
Atendimento ao cliente
4,9/5
Recursos
4,6/5
Relação qualidade/preço
4,8/5
Tim V.
Director of Technology
Serviços de Facilities, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2020

"Best RMM tool on the market"

Comentários: I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status. No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date. Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there. This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.

Vantagens: Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on. The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate. Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks. Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.

Desvantagens: The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal. Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/05/2020
Erik D.
IT Specialist
Segurança de rede e informática, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/09/2020

"Ninja RMM was what we were waiting for"

Comentários: From start till now, evrything good, good trial and demonatration, explanation, also the customer support, the forum, and after sales, good, fine and motivated people over there, not only too sell. They like so invest for long periods, no one day flies.

Vantagens: The ease of use, the speed of the executing comands, the available features, the integrations with our MSP software, the development, customer care, after sales, etc etc.

Desvantagens: Can't name none at the moment, there is always space for improvements, but don't know what fill in here...

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/09/2020
Jamie S.
Helpdesk Specialist
Serviços e tecnologia da informação, 51-200 funcionários
Usou o software por: Avaliação gratuita
  • Classificação geral
    3/5
  • Praticidade
    2/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Probabilidade de recomendação
    3/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/07/2018

"RMM with not enough going on for it"

Comentários: None. We choose not to use this software as it didn't do what we wanted it to do.

Vantagens: I like the overall look of the user interface and it is quick and speedy.
Installs quickly without much delay, provides good information about computer specs.

Desvantagens: Hard to figure out how it works.
Uninstall option simply didn't work.
RMM software installs NOT in the system tray.
Patching is a joke. You cannot block patches easily, its either all of a cateory, ALL or none.
User interface navigation is terrible.
Was completely unable to figure out how scripting works.
No native remote control.
Not enough options.
We have been using Kaseya for 5+ years and it is so much better and easier to use.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 25/07/2018
George W.
IT Projects & Services Engineer
Serviços e tecnologia da informação, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/09/2020

"Awesome RMM Product"

Comentários: NinjaRMM has given us the tools to be able to view our clients technology stack from a distance, and then be able to work with them on current and potential issues. Before this, all issues would come up out the blue and take us by suprise, ruining our current workflow. No more! This product is seriously great, and I don't think we could operate at the level we do without it.

Vantagens: The reporting tools and level of infomation we get on each device is all we could ever need.
Being able to update systems with a few clicks has saved hours of our time.

Desvantagens: The thing I like least is that we didn't find this product earlier!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/09/2020
Gary B.
Consultant
Rede de computadores, 2-10 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    4/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    4/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/11/2019

"Ninja meets all requirements"

Comentários: I support about 100 desktops and 5 servers with Ninja. It’s my lifeline to my clients and saves me untold hours by not having to go onsite and by automating many routines.

Vantagens: The interface is what I like best. It is clean and easy to navigate, even though there are a lot of features. You can choose to stay simple on the surface or go deeper for more tools.

Desvantagens: I wish they had more routine training for the more complex aspects of the program. There’s a lot to learn that would help me but I need some hand holding!

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 08/11/2019