Conheça o A1 Tracker

Centralização de documentos e dados com análise de painel, portais da Internet, automação de fluxo de trabalho, histórico de registros, notificações, alertas, gestão de documentos e geração de relatórios personalizados. Oferece módulos integrados para contratos, riscos, incidentes, reclamações, seguros, litígios, projetos e ativos. Compatível com vários idiomas e moedas. Oferecido totalmente hospedado ou no local. Integrações com sistemas de finanças, RH, gestão do relacionamento com o cliente (CRM na sigla em inglês) e outros sistemas. Suporte e treinamento profissional.

Quem usa o A1 Tracker?

Risco, contrato, sinistros, seguros, incidentes, conformidade, segurança, compras e software CRM. Contabilidade, finanças, RH e integração com logon único. Portais da Internet, automação de fluxo de trabalho e análise.

Onde o A1 Tracker pode ser implantado?

Nuvem, SaaS, baseado na web, Windows (local), Linux (local)

Sobre o fornecedor

  • A1 Enterprise
  • Fundado em 2001
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Alemanha, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 7

Idiomas

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, dinamarquês e outros 21

Preço do A1 Tracker

Preço inicial:

US$ 800,00/mês
  • Sem versão de teste gratuito
  • Sem versão grátis

O A1 Tracker não possui versão gratuita nem versão de teste grátis. Versão paga do A1 Tracker a partir de US$ 800,00/mês.

Sobre o fornecedor

  • A1 Enterprise
  • Fundado em 2001
  • Suporte por telefone
  • Assistência 24/7
  • Bate-papo

Países disponíveis

Alemanha, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 7

Idiomas

alemão, chinês, chinês tradicional, coreano, dinamarquês e outros 21

Vídeos e imagens do A1 Tracker

A1 Tracker Software - 1
A1 Tracker Software - 2
A1 Tracker Software - 3
A1 Tracker Software - 4
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A1 Tracker

US$ 800,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 1.000,00/ano
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 65,00/mês
Versão gratuita
Teste grátis
US$ 1.500,00
Versão gratuita
Teste grátis

Recursos do A1 Tracker

  • Acesso para Celular
  • Agendamento de manutenção
  • Alertas/notificações
  • Análise de dados de riscos
  • Armazenamento de documentos
  • Assinatura eletrônica
  • Auditoria de controles
  • Avaliação de riscos
  • Ações corretivas e preventivas (CAPA)
  • CRM
  • Cobrança e faturamento
  • Compartilhamento de arquivos
  • Conectores de dados
  • Contabilidade
  • Controle de despesas
  • Controle de horas
  • Controle de horas e despesas
  • Controle de versões
  • Controle do andamento
  • Controle do processo de aprovação
  • Controles/permissões de acesso
  • Cotação automática
  • Código de barras/RFID
  • Elaboração de contratos
  • Ferramentas de colaboração
  • Funções/cálculos
  • Geração de relatórios de incidentes
  • Gerenciamento de configuração
  • Gerenciamento de contatos
  • Gerenciamento de documentos
  • Gerenciamento de reparações
  • Gestão da depreciação
  • Gestão de apólices de seguro
  • Gestão de aquisição
  • Gestão de auditorias
  • Gestão de calendários
  • Gestão de capacitação
  • Gestão de carteira
  • Gestão de clientes
  • Gestão de comissões
  • Gestão de conformidade
  • Gestão de contratos e licenças
  • Gestão de dados do fornecedor
  • Gestão de descontos
  • Gestão de devoluções
  • Gestão de estoques
  • Gestão de exceções
  • Gestão de fornecedores
  • Gestão de incidentes
  • Gestão de inspeções
  • Gestão de orçamento
  • Gestão de peças
  • Gestão de preços
  • Gestão de projetos
  • Gestão de reclamações
  • Gestão de reclamações de garantia
  • Gestão de recursos
  • Gestão de respostas
  • Gestão de suprimentos
  • Gestão de tarefas
  • Gestão de taxas
  • Gestão do atendimento
  • Gestão do ciclo de vida do contrato
  • Gestão do ciclo de vida do recurso
  • Gestão do fluxo de trabalho
  • Gestão do risco
  • Imagem de marca personalizável
  • Incorporação
  • Indicadores de desempenho
  • Integrações de terceiros
  • Manutenção de documentos da OSHA
  • Modelos pré-elaborados
  • Monitoramento do KPI
  • Notas de caso
  • Offboarding
  • Orçamentos/estimativas
  • Painel
  • Pesquisa de texto completo
  • Pontuação de risco
  • Portal de autoatendimento
  • Portal do cliente
  • Portal do participante
  • Priorização
  • Private Equity
  • Rastreamento de conformidade
  • Rastreamento de estoque
  • Rastreamento de garantias
  • Rastreamento de percentual de progressão
  • Rastreamento de reclamações
  • Rastreamento de recursos
  • Rastreamento de remessas
  • Rastreamento do custo
  • Reclamações eletrônicas
  • Registro de auditoria
  • Relatório de risco financeiro
  • Relatório de riscos
  • Relatórios de investidores
  • Relatórios e análise de dados
  • Relatórios e estatística
  • Seguimento de relatórios/projetos
  • Seguimento do custo até a conclusão
  • Sistema de investigação
  • Verificação da elegibilidade
  • Visualização de Gantt/linha do tempo
  • Visualização de dados
  • Widgets

Alternativas ao A1 Tracker

NetSuite, o ERP em nuvem número 1 do mundo, oferece a visibilidade e o controle que você precisa para tomar decisões inteligentes e crescer com confiança. Saiba mais sobre o NetSuite
O Caspio é uma plataforma de código baixo para a criação de aplicativos de banco de dados online sem utilizar codificação.
O programa de gestão de auditoria Onspring coloca você no controle de todo o processo de auditoria interna (IA, na sigla em inglês). Instalação fácil de usar e totalmente configurável.
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
O INControl é uma ferramenta de gestão de processos operacionais focada em digitalização e eficiência. Assuma o controle da empresa.
O Form.com é um fornecedor premiado de soluções de automação de formulários para empresas.
O Zoho Creator é uma plataforma de desenvolvimento de aplicativos de pouco código, que permite criar aplicativos personalizados e prontos para dispositivos móveis para administrar seu negócio.
Uma plataforma de EHS baseada na nuvem para resolver todos os requisitos de segurança. Simples para os trabalhadores usarem, simples para os gerentes personalizarem. Experimente.
O Corporater capacita organizações de médio e grande portes a governar, gerenciar e garantir o desempenho, risco e conformidade em uma única plataforma.
Aladdin, is a cloud-based Asset Lifecycle Management Solution that can help you save costs and increase lifespan of you assets.
Central de serviços de gestão de serviços de TI (ITSM na sigla em inglês) online com gestão de incidentes, problemas, mudanças, versões e ativos, além de avançada automação e emissão de tíquetes.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
O simPRO é uma avançada solução de software de gestão de trabalho de campo que ajuda empreiteiros de serviços a otimizar as operações para aumentar os lucros.

Avaliações do A1 Tracker

Pontuação média

Geral
4,9 (55)
Praticidade
4,8 (55)
Atendimento ao cliente
5,0 (55)
Recursos
4,7 (55)
Relação qualidade/preço
4,9 (55)

Avaliações por tamanho de empresa (funcionários)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Encontre avaliações segundo pontuações

5
91%
4
9%
Rufina B.
Rufina B.
Insurance Agent, EUA
Usuário do LinkedIn Verificado
Seguros, 10.000+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Very flexible and robust software

5,0 há 4 anos

Vantagens:

We like that this program is extremely flexible and customizable. You can even have them help you pare the features down to only the things that are really necessary in your organization, which we liked since we were working on a budget. We use it primarily for insurance purposes like managing due dates and payments, recording documents, tracking a claim in progress, generating batch invoices and reports or following up with a client. However, this tool has also been used occasionally for managing some of our projects. The dashboard makes it possible for us to see all the important information in one glance.

Desvantagens:

Because it is highly customizable and flexible, things can sometimes get really complicated especially if a less experienced administrator is handling it. So when we were in the process of implementing A1 Tracker, some questions and issues came up but their representatives were always way ahead of us and they were ready with a solution or suggestion even before we could ask.

Joshua F.
Claims Adjuster, EUA
Transporte rodoviário e ferroviário, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

Fantastic Software and Fantastic Customer Support

5,0 há 2 anos

Comentários: I had a very good experience with A1. I was the primary system administrator for our company. The response time from customer support was short and the help they provided was spot-on. I have no complaints about this program.

Vantagens:

The ability to import data from our existing system and then manipulate that data to fit the new program was an awesome feature. This program was also very easy to use. The program is also customizable to fit the needs of our company.

Desvantagens:

There is really only one “con” to mention. 1. Building “custom views” was a little difficult and took some time to learn.

Iris H.
Business & Customer Experience Manager, Porto Rico
Transporte rodoviário e ferroviário, 51-200 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

User friendly software

4,0 há 10 meses

Vantagens:

It is very easy to implement according to the needs of your business. It turns out to be very friendly to work on it.

Desvantagens:

Really satisfied with the product. Nothing bad to say.

Kimberly A.
CLAIMS MANAGER, EUA
Transporte rodoviário e ferroviário, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

CREATING EFFICIENCY IN A PAPER FILE WORLD

5,0 há 12 meses

Comentários: Here at Brown Integrated Logistics we were previously using disjointed systems to manage our claims management system, consisting of a TMS software, paper records, and excel sheets. We had to aggregate information across a multitude of various claim types, such as Workers Compensation, Auto Accidents, Warehousing Property Claims, Cargo Claims, Slip and Fall Claims, Occupational Accidents, Torts, 3rd Party Property Damage, and Bodily Injury as well as Litigated claims. In fact, we love the fact that we can add as many claim types as we need, and change the display of information based on claim type and user permissions. We can give claim admins and adjusters access to more details about a claim, such as documents, reserves, and financials, while limiting access to field staff to just the basics to record a claim. We love the fact that we no longer have to run OSHA reports manually, the old fashioned way. We can now generate all of the OSHA reports and the First Report of Injury right from the system, and limit the report by department, location, and subsidiary company. This really simplifies our OSHA reporting compliance process. The financials are another strong point. We can finally track all claim-related costs and reserves in one place, allowing us to run financial reports for our executive management team at a moments notice.

Vantagens:

The ability to modify our current program without making contact with A1. The flexibility is unsurpassed compared to other programs. The attention detail and work arounds help mold this program to our specific needs. The knowledgeable team and staff work with us to collaborate on creating new product within the program. Customer Service is top-notch. Questions and issues are resolved in a timely fashion, sometimes quicker than expected. While meeting expectations are always a bonus, A1’s staff always exceeds our expectations and a regular basis

Desvantagens:

There was a lot of data to import; sifting through all of the data to import and organizing that was time consuming. Additionally, we invest the time up front into understanding our short and long term business needs to collaborate with A1 on how to best “structure” the system. Because A1 Tracker is so customizable, there are lots of decisions to make for a business owner to optimize for users and for the business needs.

Catherine K.
Guarantee Administrator, Canadá
Usou o software para: Mais de dois anos
Fonte da avaliação

We've used A1 software since 2013 and very pleased with the quality of product service and support.

5,0 há 4 anos

Vantagens:

I oversee product warranty claims for around 250 dealers, who are responsible for handling customer guarantee repairs and product registrations. A1 Enterprise was our software of choice because our warranty, product registration, and RMA process is chalk-full of complex business rules which requires automation. Our products and guarantee process are complex, due to each product having many associated parts and sub-assemblies, where each can have various warranty coverage types and limits. A1 Enterprise also provided an interface to our ERP accounting software, which gives us more control over how our products and claim costs approvals flow between the two systems. This interface reduced burden on me and our accounting department. We have collaborated continuously with the team at A1 to clearly define our business requirements to ensure we get what we need, and the team at A1 invests their time to thoroughly understand our business needs. Pros: The team at A1 is very competent with their technology and our requirements. They know how to present solutions to complex business needs, and are very responsive to changes and support requests. Additionally, A1 Tracker as a software is rich with customizability, administrative features, and workflow features that make my job easier and more efficient. In comparing my time spent managing claims in the previous system, A1 Tracker gave us a 90% increase in efficiency.

Desvantagens:

A1 Tracker is an application that takes time to understand and grow into. Any administrator taking on this application should be aware that a time investment on their part is needed to ensure a successful implementation. Additionally, I would like to see Dashboard reports with charts and graphs, although I hear rumors that's coming in 2018!