Oplift

Oplift

da Ocasta

Quem usa Oplift?

Organisations with low staff engagement, poor performance and high staff turnover.

O que é Oplift?

Oplift is a suite of employee apps which boost performance and productivity by improving training, comms, compliance and reporting. The platform enables organisations to easily connect, communicate and engage with their staff no matter where they are. It makes it simple to train and motivate people through microlearning plus rewards and recognition. Companies can ensure compliance with digital audits, checklists, article acknowledgements and easy to view insights and analytics.

Oplift - Informação

Ocasta

https://oplift.io/

Fundada em 2011

Oplift - Preços

Oplift a partir de US$ 2,00/mês. Oplift não possui uma versão gratuita nem versão de teste grátis. Veja mais informações sobre preços do Oplift abaixo.

Preço inicial

US$ 2,00/mês

Detalhes dos preços

Pricing varies depending on products and number of employees. Get in touch!

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Instalado - Mac

Nuvem, SaaS, web

Instalado - Windows

Celular - iOS nativo

Celular - Android nativo

Formação

Pessoalmente

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

24 horas por dia (representante ao vivo)

Horário comercial

Online

Recursos do Oplift

Ferramentas de Relatórios
Arrastar e soltar
Conectores de fontes de dados
Detalhamento
Exportação de relatórios
Geração de relatórios financeiros
OLAP
Painel personalizável
Previsão
Relatórios agendados/automatizados
Relatórios de marketing
Relatórios de vendas
Aprendizado colaborativo
Aprendizado móvel
Autoria de cursos integrada
Biblioteca de Cursos de Terceiros
Colaboração entre vários usuários
Compartilhamento de Conteúdo
Curadoria de Conteúdo de Autoatendimento
Gamificação
Microaprendizado
Portal do funcionário
Recomendações
Relatórios e análise de dados
Cartões eletrônicos
Catálogo de recompensas
Gestão de menções
Gestão do desempenho
Indicações
Objetivos
Pontos de recompensa
Rastreamento de Reconhecimento
Reconhecimento de colegas
Reconhecimento de parte dos gerentes
Reconhecimento social
Para vendas
Controle de atividades e tabelas de classificação geral
Definição e seguimento de objetivos
Ferramentas de colaboração
Gerenciamento de comentários
Gestão de concursos
Gestão de crachás
Gestão de recompensas
Indicadores de desempenho
Para call centers
Para desenvolvedores
Para educação
Para incorporação de pessoal
Definição dos objetivos
Gestão de capacitação
Gestão de competências
Gestão de indenizações
Gestão de recrutamento e seleção
Gestão do ciclo de vida do funcionário
Gestão do desempenho
Incorporação
Planejamento de sucessões
Planos de desenvolvimento individual
Benchmarking
Gerenciamento de comentários
Gestão de objetivos
Gestão do desempenho
Pesquisas de pulso
Reconhecimento de funcionários
Assistente de criação de políticas
Biblioteca de melhores práticas
Capacitação sobre políticas
Captura de conhecimento
Controle de versões
Gestão de conteúdo
Gestão do fluxo de trabalho
Leitura e reconhecimento
Painel
Registros de auditoria
Revisão e aprovação automáticas
Agendamento de notificações
Análise de dados
Notificações de vencimento
Notificações pela Internet
Notificações por celular
Notificações visuais
Segmentação contextual
Segmentação de campanhas
Segmentação de dispositivos
Segmentação geográfica
Testes A/B

Oplift - Avaliações

Exibindo 5 de 8 avaliações

Geral
4.6/5
Praticidade
4.8/5
Atendimento ao cliente
4.8/5
Recursos
4.8/5
Relação qualidade/preço
4.4/5
Kate B.
Internal Communications Business Partner
Telecomunicações, 10.001+ funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Overall Rating
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/11/2018

"Perfect tool for any business"

Comentários: Ocasta have been very accomodating and supportive, helping us deliver our objective; a digital one stop shop and improving efficiency for our customer facing staff.

Vantagens: Eveything our staff need is housed in one place, improving employee engagement and efficiency within the business which in turn, imporves customer experience. The simplicity of the app both front and back end is just what we needed to ensure buy in from those using it and the various functions within the app gives it the edge.

Desvantagens: None. As the review title says, it's perfect.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 20/11/2018
Tom H.
Retail Operations Projcet Manager
Telecomunicações
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Overall Rating
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/06/2018

"A great suite of apps that has changed how we work for good!"

Comentários: Increased employee engagement.
Reduced administration time for content management.
Improved staff knowledge.
Higher compliance and regulatory performance.

Vantagens: Flexible - the apps can be used in a number of ways, across multiple devices which allows end users to get the job done quickly and efficiently both in the front line and back office teams.
Control - Conversely to Flexible, there are times we need to control how our staff engage with the software or what they see. Oplift accommodates this very well.
Intuitive - The look and feel of the software is superb. It has been designed with the end-user in mind. New users of the software easily navigate around with little to no training. They find themselves comfortable with it in a short space of time. Our speed to competency has vastly improved.
The team - The team behind Oplift are fantastic. If ever there are questions about the software they are very quick to answer. They listen to our business needs and find solutions to make the software work well for us. They really add value above and beyond what the software already offers.

Desvantagens: That there is not more of it - through use of this software we've identified other areas of our business where we'd like to explore digital transformation.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 21/06/2018
Ian V.
Senior Operations Manager
Varejistas, 501-1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Overall Rating
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/02/2019

"Efficiency of Operations and Communications/Learning"

Comentários: We have been able to ensure that all our locations are able to follow company processes/point of sale directives and a guided sales journey (incl regulatory frameworks) and any potential issues are captured and relayed to appropriate responding teams promptly.
We have been able to increase conversion in key sales metrics and our store presentation and standards have never been higher.
We’ve enjoyed very positive feedback from all teams that have had elements deployed.
Product development has been excellent over the period we have been using it.

Vantagens: Ease of use means minimal training time and high usage and engagement across the workforce. The software is thoughtfully put together minimising flows and follows a logical process. Outputs and insights are designed for ease of follow up and assists teams to efficiently operate without being able to circumvent processes.

Desvantagens: There are no negative experiences encountered.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 22/02/2019
Jack S.
Assistant
Impressão, Profissional autônomo
Usou o software para: Avaliação gratuita
  • Overall Rating
    3/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    3/5
  • Relação qualidade/preço
    2/5
  • Likelihood to Recommend
    6/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/02/2019

"Oplift - Worth it?"

Comentários: Using Oplift is a genuine joy! The ease of communication between members is a major selling-point of the software as messaging is easy.

Vantagens: Interconnection between members
Ease of access
Fast messaging and management

Desvantagens: Slightly complicated layout
Connectivity issues

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 01/02/2019
Lisa R.
Operations Project Manager
Telecomunicações, 501-1.000 funcionários
Usou o software para: Mais de dois anos
  • Overall Rating
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2019

"Not sure of your question but Oplift is probably the answer!"

Comentários: If you're looking for a high quality product to support you and your team in your workplace, then Oplift is the answer! As well as investing in a great product, you'll also get a friendly, supportive team that will strive to do their best for you at all times.

Vantagens: The Oplift platform supports a range of apps that are utilised across our business. The look and feel is simple and intuitive whilst still maintaining a high quality design. As a result, the product requires minimal training. The suite of apps we use has helped to drive employee engagement, improve knowledge and efficiently operate. The team are very helpful and supportive. They listen to our needs and react, which is exactly what we need.

Desvantagens: I do not have any negative comments to add.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 28/02/2019