Surefyre

Surefyre

da Surefyre Co.

Quem usa o Surefyre?

P&C MGAs,MGUs, wholesalers, and insurers.

Conheça o Surefyre

Surefyre is the best automation software for P&C MGAs, wholesalers, and carriers. Automate the submit-quote-bind-issue processes with no-code configuration and a great user experience. Easily connect with your agents and integrate with virtually any 3rd party system. Get in touch today to learn how we are bringing the industry together and changing the way business is done in insurance.

Detalhes do Surefyre

Surefyre Co.

https://www.surefyre.co

Fundada em 2017

Preço do Surefyre

O Surefyre não possui versão gratuita nem versão de teste grátis.

Versão gratuita

Não

Teste Grátis

Não

Implantação

Nuvem, SaaS, web

Formação

Ao vivo online

Webinars

Documentos

Assistência

Horário comercial

Online

Recursos do Surefyre

Software de Apólice de Seguro
Administração de resseguros
Emissão de políticas
Geração de políticas
Gerenciamento de renovação
Gestão de subscrição (seguros)
Mecanismo de classificação
Orçamentos e estimativas
Processamento de políticas
Rastreamento de cancelamento
Rastreamento de reativações
Rastreamento de reclamações
Carregamento da operadora
Classificação comparada de seguros
Classificação de múltiplas linhas
Linhas comerciais
Múltiplos estados (EUA)
Para seguro de responsabilidade civil
Para seguro de vida
Para seguro médico e de saúde
Para seguro pessoal
Portal do cliente
Portal do corretor
Administração de resseguros
Automação de marketing
Cobrança e faturamento
Cálculo da tarifa de seguro
Gerenciamento de documentos
Gestão de comissões
Gestão de orçamentos
Gestão de políticas
Gestão de reclamações
Gestão de subscrição (seguros)
Portal do cliente
Portal do corretor
Administração de resseguros
Avaliação de riscos
Cobrança e faturamento
Cálculo da tarifa de seguro
Gerenciamento de documentos
Gestão de comissões
Gestão de orçamentos
Gestão de políticas
Gestão de reclamações
Gestão de subscrição (seguros)
Portal do cliente
Portal do corretor

Avaliações do Surefyre

Exibindo 5 de 16 avaliações

Geral
4,9/5
Praticidade
4,8/5
Atendimento ao cliente
5/5
Recursos
4,8/5
Relação qualidade/preço
5/5
Ingrid V.
Insurance Doctor
Seguros, 1.001-5.000 funcionários
Usou o software por: Mais de dois anos
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/03/2020

"Great to communicate with customers"

Comentários: I look up customer information that we have on Surefyre in order to streamline my workflow or communicate with patients in order to review or confirm information.

Vantagens: Every single piece of information that I need can be found on this software thanks to my company and the developers.

Desvantagens: Very difficult to get into at first, once you get the hang of it then it is very easy. Until then, it can be frustrating.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 05/03/2020
Avaliador Verificado
Insurance Agent
Seguros
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/10/2017

"Easy to use Google & Integrated Perfect For Insurance Sales"

Vantagens: I use the software on a daily basis to sell commercial insurance lines: General Liability, Commercial Auto, Excess, Payroll, Work Comp, Inland Marine, Bonds Etc. Anybody with any relevant office experience should be able to learn easily.
Google integrated and internet based platform with tabs for outbound email and click to add calendar
Create &/or scrape databases to build individual files
General tab has all client info including ability to easily save email and other relevant info
Generate notes at the bottom of each file & tagging features to notify team members
Easy to add products with a status "Deal Close/Quoted/2nd Call/Docs Out" and their corresponding prices when the sale is closed
Easily generate excel reports for each salesperson, product etc.
File/Document Generator (Insurance Certificates) & Echo Sign Integrated

Desvantagens: Cannot Call Directly From Software
Can add to calendar but not remove
Would be nice to integrate into google drive one day.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 31/10/2017
Jason M.
Insurance Enrollment Specialist
Seguros, 2-10 funcionários
Usou o software por: 1 a 5 meses
  • Classificação geral
    4/5
  • Praticidade
    3/5
  • Recursos e funcionalidades
    3/5
  • Atendimento ao cliente
    Não avaliado
  • Relação qualidade/preço
    Não avaliado
  • Probabilidade de recomendação
    8/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/11/2018

"Great Product"

Vantagens: The software is user friendly and easy to learn.

Desvantagens: Nothing - everything works wonderfully, easy to use, and has an easy user-face.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/11/2018
Mallory H.
Account Manager
Seguros, 13-50 funcionários
Usou o software por: Mais de um ano
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/11/2018

"User Friendly"

Comentários: This system has allowed for reporting to be created without utilizing spreadsheets manually. System intergration, tag features, and customer support have made this system essential for our company moving forward.

Vantagens: User friendly system that allows intergration with other systems for enrollment services. This system allows customization with reporting, layout, etc. Customer support is amazing with fast response times to any questions or concerns.

Desvantagens: Not really a con for the software but figuring out what type of report you want to create and filtering the way that you need to takes a moment. This is mainly a user issue, not a software issue. Reporting is easy to read and customizable.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 27/11/2018
Tammy B.
Owner
Seguros, 2-10 funcionários
Usou o software por: 6 a 12 meses
  • Classificação geral
    5/5
  • Praticidade
    5/5
  • Recursos e funcionalidades
    5/5
  • Atendimento ao cliente
    5/5
  • Relação qualidade/preço
    5/5
  • Probabilidade de recomendação
    10/10
  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/08/2018

"Surefyre CRM"

Comentários: Overall, this team is talented, friendly, innovative and most of all offers a comfortable solution to small business CRM needs.

Vantagens: Customer service and his team have given insurmountable value to our small brokerage firm. We needed a customizable CRM and they delivered what I feel has been the best product I've seen. They are supportive, speak in a language we all understand and have never given us push-back when we ask difficult questions.

Desvantagens: As with any CRM there are challenges to operation but customer service executive made sure everything ran smoothly when given the question or issue at hand.

  • Fonte da avaliação 
  • Avaliado em 09/08/2018